Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

markucius

7. 11. 2009 16:14
Gratulace. . .

Drahá Jitko

Osobne ve svem živoťe  znam nekolikero mužů na které by jse dany popis situace, 

ba dokonce  jsem dostal dojem zda tyto pany neznate. . . . (posla jsem jim to meilem)

ovsem pochybuji , ze tito panove se v članku zhlednou, . . jelikoz  jejich mužske Ego

a ješitnost   zakryji . . pravdu. . . . . . . .

0 0
možnosti

aadler

27. 6. 2009 18:35
Uz se zase opakuju,

ale ta Betty McDonald se u Vas opravdu mohla hodne naucit.....

0 0
možnosti

alicew

10. 10. 2008 16:10
dobře jsem pobavila

super článek, posílám karmuR^ Alice W.

0 0
možnosti

maudite

23. 6. 2008 5:01
Tak to je

absolutne kouzelne. Clovek to cte  a kazdym slovem je z toho cim dal tim vic  vyvalenej (pozitivne). Uprimnou zavist vasemu manzelovi kvuli vam.

0 0
možnosti

Jiittkkaa

24. 6. 2008 23:13
Re: Tak to je

díky, vyřídím mu to.;-)Jitka

0 0
možnosti

Wendolene

3. 6. 2008 21:33
Je dobre, ze jste to vyresila.

Pisi vam sem,protoze nevim, kam vam mam napsat. Co se tyce vasich jinych komentaru u jinych, dekuji, ze si myslite, ze nejsem dobry clovek. Ale nechte mi svobodu si rypat do koho chci, nesmite brat diskuse tak strasne vazne. Pani O'Toole a jeji kamaradicci denne utoci na cokoliv napise jiny bloger, pan Milan Rokytka, ja jsem si zase vybrala za obet pani Toole. Pise takove naivni a nerealne veci, jako by cetla prilis mnoho veceru pod lampou. Nebojte, na vase diskuse chodit nebudu, protoze jsem vuci vetsine toho co napisete, lhostejna. Nemuzu rici, ze se mi to libi, ale nemuzu ani rici, ze se mi to nelibi , proste lhostejnost.;-D Preji vam moc krasny den ci vecer.

0 0
možnosti

Honza.Z

16. 5. 2008 10:18
vase clanky

jsou zajimave napsany, je to ctivy a hlavne mate co rict narozdil od valny vetsiny lidi co pise blogy a potrebuje se v nich vykecat a vynadavat na poplatky u doktoru apod. piste dal, rad si to prectu.

0 0
možnosti

Jitka Přikrylová

4. 5. 2008 16:57
Karma

A poznámka: Jitko, vy jste u mne rozhodně neobyčejný člověk, který umí užívatž života R^

0 0
možnosti

motylek_02

28. 4. 2008 4:58
Jitko, docetla jsem vas clanek

odlozena manzelka a nasla tenhle. Tak to je sila. Hlavne byt s chlapem ktery se takhle vyjadruje o zenach....

Jo a ta fotka s kozou je skvela ;-D.

Rada si prectu pribehy lidi a take to jak je resili. takze diky.

0 0
možnosti

motylek_02

28. 4. 2008 4:59
Re: Jitko, docetla jsem vas clanek

prominte, ona to neni koza ale pes? no nazdar, to je fopa.... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

CHYREN

27. 4. 2008 17:27
Každý -ismus

je nějaký divný.Ale tenhle článek má moji KARMU.R^

0 0
možnosti

katka pernikářová

27. 4. 2008 14:31
Karma

Tahle knížka se mi dostala do ruky ještě na gymplu, pěkně jsem se u ní nasmála. Nicméně pokud se s pány Hausmannova myšlení setkáváme i v reálu, už to tak úsměvné není... Díky bohu za to, co mám doma:-) 

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy