Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Ginny

26. 4. 2008 20:25
Ten chlap se jmenuje Hausmann, ne Husman

Jednou dával kdosi odkaz na web, kde byla ta jeho knia celá.

Možná, že pár lidí nepochopilo, že v první části článku autorka cituje Hausmanna.

Jinak, ten výrok, že po koitu by se měla žena v ideálním případě proměnit v basu piv a partu kamarádů, jsem poprvé slyšela v TV od zpěváka Viléma Čoka. Od té doby se mi totálně zhnusil.

0 0
možnosti
JP

Ginny

26. 4. 2008 20:38
Rozhovor s Josefem Hausmannem

Právě jsem našla s J. Hausmannem rozhovor. Tady je adresa:

http://www.super.cz/rozhovory/11735-josef-hausmann-zena-je-jako-darkovy-kos.html

0 0
možnosti
P

pimlico

26. 4. 2008 19:27
Ja dekuji ...

... nikoli za ten blog, ale za tu diskusi, ktera se pod nim rozvinula :-).

0 0
možnosti
V

Vikina

26. 4. 2008 18:40
Měl bych poděkovat

za výborné rady, bohužel měly přijít před 40 lety. Přesto pár šovinistických poznámek: když jsem si bral tu svou, kupodivu jsem nemyslel primárně na vagínu, nýbrž zcela zaostale na to, že mám pěknou ženskou. Nemajetnost penisu je diskriminace?? Já hlupák si vždy myslel, že vlastnit vagínu je naopak výborný kšeft, mylně jsem tak soudil z běžného chování žen. Ne každý muž má dobyvatelské ego, řada z nich dobře ví, že nejlepší sex má doma - teda pokud nemá doma mrtvolu nebo velitelský kádr, který musí velet za každých okolností (to i toho nejnadrženějšího samce nakonec spolehlivě odrovná). Jsou dokonce i takoví, co se upřímně vyděsí, když je nějaká dáma vyzve k sexuálním hrátkám (na tom nic nemění ani skutečnost, že tomu nejspíš vůbec nevěříte). Lidská mysl je nicméně nevyzpytatelná a u žen mám pocit, že automaticky upřednostňují právě ty užvaněné nadsamce, co je zvou na sbírku motýlů (samozřejmě že vědí, o co jde, ale nikdy by to nepřiznaly), a klidně odloží svého nekňubu.

0 0
možnosti
PCQ

pee choose quintana

26. 4. 2008 18:29
zpusob clanku vypovida hodne o autorce

trauma, ktere prozila se svym prvnim muzem je tak silne, za ma potrebu to sdelovat pres sve clanky i nekolik let pote, co se to stalo. a spise nez pochopeni druhe strany je z ni citit stale jakesi konecne zadostiucineni a pomsta, ktere se byvalemu manzeli dostalo. bylo by mozna zajimave dostat odpoved i byvaleho a soucasneho (pry fantastickeho) manzela. Ono, mila damo v letetch, je totiz velky rozdil mit manzela jako ploditele deti, ktery se stara o jejich zabezpeceni (7 let na materske, i kdyz je to i jeho vina) a mit noveho manzela, ktery predpokladam, ze je uz v podobnych letetch jako vy a mit ho jenom na milovani, protoze bezne ukoly uz nemusi obstaravat.

A kdybyste byla s tim vyrovana, tak o tom nepisete clanky. Jste v tomto smeru podobna jako napr. pani Mala, ktera se vyrovnava se svymi traumaty take pomoci nenavistnich clanku. Uz tady nekdo napsal, ze i vase foto hodne vypovida o vas, pridavam se k nemu a rikam - nejen foto, ale i zpusob podani o vas vypovida hooooodne.  

0 0
možnosti
V

Vikina

26. 4. 2008 18:57
Re: zpusob clanku vypovida hodne o autorce

A to já holce naopak fandím. Rozhodně to neměla lehké a proč by nakonec neměla cítit zadostiučinění. Do manželství nejspíš vstupovala s nejlepšími úmysly a jakého se dočkala vděku. Jen se mi nechce věřit, že by se jí manžel svěřoval s detaily vztahu s milenkou - jak to, že nebyl 5 minut na to mrtvý, vyhozený z bytu, vykufrován apod.? Tak se aspoň běžné české ženy chovají - nebo se snad mýlím? No, jak pravila má bejvalka, "lidi žijí všelijak", tak je to asi pravda. Fandím jí i proto, že si ještě dokázala pořídit dalšího mužského, přesto že to již nebylo 20leté poupátko. Nechápu, co se furt obouváte do jejího vzhledu, podívejte se do zrcadla a představte si, jak budete sami vypadat po dvaceti letech, nebo si myslíte, že teď bude napořád?

0 0
možnosti
PJ

patockajan

26. 4. 2008 18:27
Ženy na férovku

No, no, opravdu by mne zajímalo , u kolika %  žen ze 100 bych měl úspěch s "nabídkou kvalitního" sexu. Je to totiž skutečně tak, že takové ty tanečky vyžadujete vy, ženy, my bychom se bez toho obešli. Ale přímá řeč u žen narazí při svádění na stěnu.

A k tomu vaše mu ex, no , je to podle mne pěkný prachant, ale jak znám ženy, tak právě to je  to hlavní, co vám na něm imponovalo a imponuje.

0 0
možnosti
JP

Ginny

27. 4. 2008 9:55
Re: Ženy na férovku

Jéje, včera jsem právě nabídku "kvalitního sexu" dostala.

Zazvonil mi mobil, na displeji "číslo potlačeno". No nic, vzala jsem to, protože s potlačeného čísla mi párkrát volala jedna kámoška. Ale radši jsem se nepředstavila.

Ozvalo se: Ahojky, chtěla bys, abych ti ho hezky udělal?

No řekněte, není to nabídka kvalitního sexu jako vyšitá?Moje reakce se dá ale slušně  vyjádřit jen jako: Píp píp píp píp píp. Neboli - pokud vynecháme neslušná slova, zarytě jsem mlčela.

0 0
možnosti
CC

Corrado Cattani

26. 4. 2008 18:24
Já vím

že to měl být v jádru smutný článek. Ale vážně jsem se hodně nasmál.R^

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

26. 4. 2008 20:01
Re: Já vím

to je v pohodě, já myslím, že jsem ani nechtěla, aby to lidi rozbrečelo, naopak, takže děkuji:-)Gotterová

0 0
možnosti
LL

Lenka Leon

26. 4. 2008 18:00
Karma

R^

0 0
možnosti
JS

ikaika

26. 4. 2008 17:32
trochu více hysterie

by určitě článku neuškodilo;-D, jinak typický příklad ženského způsobu vedení diskuse, použiji co se mi hodí do krámu, a své hledisko povýším na dogma. Tleskám

0 0
možnosti
EP

Eva_Pallotto

26. 4. 2008 16:30
teda...

... koukám a dávám karmu a šlo-li by to dala bych jich víc.

Já teda tušila, že asi nebudu jediná, kdo žije v (kulantně řečeno) "komplikovaných domácnostech a vztazích", ale že to tady vypálíte takhle natvrdo, to teda ... respect.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy