Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

karrell

27. 4. 2008 13:48
skvely clanek

vice takovych zen jako je Jitka

0 0
možnosti
J

JanaPert

27. 4. 2008 12:35
tak to je pecka

Jitko máte můj respekt ;-D hodně štěstí do budoucna a díky za povzbuzující článek!

0 0
možnosti
TB

Tomáš Bobek

27. 4. 2008 10:33
Karma

R^

0 0
možnosti
RL

Alioth

27. 4. 2008 10:02
Blogy...

Když jsem poprvé viděl zprávu o tom, že bude možné zřídit si vlastní blog a ventilovat tak své myšlenky veřejně, trošku jsem se zděsil.. Bylo mi jasné, že vzhledem k tomu, jak jsme ukecaný národ, bude chtít tu možnost předávat svá "moudra" využít opravdu každý... Bohužel nejvíc se do toho většinou vrhají právě ti, co nemají co říct... Vím, že tohle bude jen prázdný výkřik do tmy, ale přesto..:    LIDI PROSÍM VÁS, KDYŽ NEMÁTE CO ŘÍCT, TAK RADĚJI NEŘÍKEJTE NIC... ;-(  

0 0
možnosti
RK

wertex

27. 4. 2008 10:47
Re: Blogy...

Tak to nectete :) ja v diskusi podrbu rad :D

0 0
možnosti
IO

Ilona Ondráčková

27. 4. 2008 9:50
zbožňuju extrémy

Občas mi připadají jako patníky cesty mého života. Vážím si i otevřeného mužského šovinismu. Protože díky otevřenosti můžete dál diskutovat. V

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

27. 4. 2008 9:44
Je zajímavé si přečíst

jak dokáží lidi blbnout.

Řekl bych, že ani přiznání autorky, že udělala spoustu blbostí, jí evidentně nechrání od blbostí dalších a dalších, zřejmě nízká schopnost poučit se. ;-)

Řekl bych, že se ukázala pravdivost staré zkušenosti, že určité ženy přitahují stále dokola určité typy mužů (a pravděpodobně to platí symetricky).

:-P

0 0
možnosti

Quazi

27. 4. 2008 9:43
kniha

Dovoluji si podotknout, že tu pozoruhodnou sbírku klišé, kterou napsal p. Hausmann , nelze rozhodně nazvat literaturou a zařadila bych ji spíše ke kuchařkám a podobným pracovním postupům. Osobně se domnívám, že ji autor napsal jako svou vlastní autoterapii a to, že získal takovou odezvu, přičítám tomu, že pdobnou autoterapii potřebuje mnoho lidí.

Je to zoufale nudné, tezovité a jediné, co mně napadá při čtení, je hluboká lístost nad sutorem, jak zoufale se snaží získat pozornost, která mu zřejmě zůstala jako dítěti odepřená.

0 0
možnosti
V

Vikina

28. 4. 2008 20:59
Re: kniha

Milá Quazi, nejlepší obrana je útok, viďte. Co na tom, že autor se v žádném případě nesnaží získat pozornost, natož zoufale, o čemž svědčí, že po jeho knižce se na pultech vždy jen zapráší,  což svědčí o něčem úplně jiném. Jak jeho kniha souvisí s jeho dětstvím jsem fakt nepochopil - chybí mi holt ženská logika. Knize bych vytkl jediné, není to o mužském šovinismu, je to výčet podrazů a ničemností, kterých se ženy dopouštějí na mužích, obvykle dokladovaný konkrétními příklady. Já sám jsem si ji přečetl s nadšením s tím, že se mi v ledačems otevřely oči.  Bohužel, ne všichni muži jsou takoví, jakými si je přeje mít autor, neboť už jsou zpracováni feministickou propagandou. Už proto by to měla být pro ně povinná předmanželská četba, aby byli připraveni. Po mých vlastních zkušenostech, zcela shodných s autorovými, si dnes mohu jen říci: Jak jsem mohl být tak blbý a nevyhovět otevřeným sexuálním nabídkám některých dam (protože bych to té své přece nemohl udělat).

0 0
možnosti
PB

Perdita

27. 4. 2008 9:39
hezky clanek

mate muj obdiv a respekt, ze jste s tim chlapem dokazala vubec zit a poslouchat takoveto reci..

0 0
možnosti
PO

POToole

27. 4. 2008 9:27
Karma

za statecnost!:-)

0 0
možnosti

3lipy

27. 4. 2008 8:54
Jste statečná žena pani Jitko-

málokdo by se takto odhalil před "davem".Díky za článek a jestli mohu poradit, dejte si na blog jinou fotku-tahle je smutná.V L.Č.

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy