Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

traxina

1. 6. 2011 13:06
Zvláštní věc!

Pohlreich evidentně lidi vytáčí tím, že ukazuje, jak se dá grilovat. CO byste si v tom pořadu teda představovali, aby se vás to nedotklo? Má tam péct špekáčky z Globusu? Nebo krkovici tejden naloženou v oleji s deseti pytlíkama koření? Proč vás takhle neiritujou reklamy na drahá auta, byty, apod.? Asi proto, že si je neberete osobně, kdežto u Pohlreicha máte pocit, že žije v "jiné realitě" a vám to dává sežrat... No tak je to dost možný, protože jídlu rozumí a navíc má dostatek financí si to víc užít. Na druhou stranu - kolikrát za rok grilujete? Pokud jste měli na gril, asi máte i na to, co na něj dát, ne? On nevaří ze zlata, proboha. Osobně mám zkušenosti z restaurační kuchyně, kde jsem měla možnost vařit bez náhražek pro 50 lidí po dobu 6 dní. Vyšlo mi z toho jednoznačné: nešidit, nenahrazovat a mít k jídlu vztah vychází levněji. Taková líčka s omáčkou z kořenové zeleniny je luxus za pár kaček - a je z toho tolik muziky, až člověk kouká.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

1. 6. 2011 13:35
Re: Zvláštní věc!

Mne Polreich nevytáčí,ani se mne to osobně nedotýká, píši, že ho mám ráda - článkem jsem se snažila odpovědět na jeho zamyšlení. To, že má dost financi si to užít je jasné, já mu to nezávidím, ale přeji, jenom upozornuji na to, že pro dost lidí jsou tyto pořady a kuchařky k ničemu. Soustředit se ovšem na taková líčka za pár kaček (občas mezi těmi steaky) by bylo ovšem super, užili by si to i ti chudší a lidi by dostali pocit, že dobré jídlo nemusí být otázkou snobství. o tom můj článek;-)Díky za názor JG

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

1. 6. 2011 12:57
nesouhlasím s vámi

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

1. 6. 2011 13:04
Re: nesouhlasím s vámi

Nemusíte, díky za Váš názor:-)JG

0 0
možnosti
J

Jindri

1. 6. 2011 12:47
karma jako bejk

popsala jste to velice trefne!

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

1. 6. 2011 13:03
Re: karma jako bejk

Díky:-)JG

0 0
možnosti
AAP

AndreaAnna

1. 6. 2011 12:01
:-)

Paní Jitko, máte za mě KARMU!

Právě narozených kuchařek i s pěknými fotkami je nějak moc ;-) 

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

1. 6. 2011 13:03
Re: :-)

To je fajn, že se tentokrát shodneme;-)JG

0 0
možnosti
MV

marek.voksay,blogidnes

1. 6. 2011 11:55
bohužel Vám tentokrát musím dát za pravdu ...

Pohlreich i "Ital" žijí v jiné realitě :-/

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

1. 6. 2011 13:03
Re: bohužel Vám tentokrát musím dát za pravdu ...

To mne těší:-)JG

0 0
možnosti

lubossula

1. 6. 2011 10:47
nevim pani Gotterova,

jestli mate zas tak uplne pravdu.  Ano, oficialne se uvadi, ze dve tretiny zamestnancu nedosahnouo na uvadenou prumernou mzdu. Ale nemyslim si, ze jak pisete: "Je třeba si uvědomit, že mzda drtivé části obyvatelstva této země nedosahuje ani poloviny průměrné mzdy." Ta činila za posledni kvartal 2010 25 803 Kč viz zde http://www.kurzy.cz/makroekonomika/mzdy/ . Je mozne, ze dve tretiny zamestnancu ji nema, ale ze by jak uvadite: "mzda drtivé části obyvatelstva této země nedosahuje ani poloviny průměrné mzdy", cimz rikate, ze drtiva vetsina nema mzdu ve vysi cca 13 000 a vyssi, to asi sama vite, ze neni pravda, ze se rozhodne nejedna o drtivou ani prostou vetsinu 

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

1. 6. 2011 11:28
Re: nevim pani Gotterova,

Ujišťuji Vás, pane kolego, že těch lidí, kteří pracují za méně než 13. 000 hrubého je opravdu mnoho. Neříkám, že drtivá většina, říkám, že drtivá část obyvatelstva. jinak moje mzda dosahuje celostátního průměru a stejky si taky každý den (neříkám, že vůbec) nežereme - asi tak. Proč mám pocit, že se zase snažíte za každou cenu dokázat, že nemám pravdu? Pokud Vy pane kolego vaříte s Italem i pohlreichem a omezovat se nemusíte - ze srdce Vám to přejiVJG

0 0
možnosti
JP

johnpeters

1. 6. 2011 10:45
Zlatá slova!

A něco k panu přechytralému Pohlreichovi-jeho názory kolidují přesně s úslovím sytý hladovému nevěří,nemluvě o tom,že přece On má vždy pravdu,a ne-li,platí bod číslo jedna.Pohlreich je podle mne prostě v.ů.l.:-/P.S,Ten steak se na mne krásně směje(bratru za litr..8-o.)Dodatek-nejsem socka,ale co je moc,je příliš!Rv

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

1. 6. 2011 11:44
Re: Zlatá slova!

Já si nemyslím, že je vůl. Jen prostě nežije v té realitě, což jste tím úslovím, myslím, vyjádřil velmi trefně.:-)JG

0 0
možnosti

ould

1. 6. 2011 10:44
Pravdivý článek

ve všech směrech. Na druhou stranu mi jsou např. rady pana Zdeňka Pohlreicha ohledně správného grilování u pr..le. Holt prostě nesnáším, když z masa teče ještě krev:-P

0 0
možnosti
JP

johnpeters

1. 6. 2011 10:46
Re: Pravdivý článek

R^R^R^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

1. 6. 2011 10:38
.

Úklona a karma jako...jako deset kilo pravý svíčkový;-)R^R^R^

0 0
možnosti
PK

dolch

1. 6. 2011 11:03
Re: .

Vláďo, jak je to v Saturninovi - udělat mýdlo z kvalitních surovin, to zvládne kdejakej trouba, ale udělat kvalitní mýdlo z odpadků, to už je kumšt. No a s tím jídlem je to to samý :-)R^

0 0
možnosti
PB

Barkynson

1. 6. 2011 10:28
Nejhorší na Vašem

článku je to, že je až bolestivě pravdivý.A uplně nejhorší je, že se tady zcela jistě najdou diskutéři, kteří buď skutečně nevědí o tom jak dnes lidé žijí a nebo to vědět nechtějí a budou psát bláboly o šetřílcích.....já Vám dávam velikou karmu, za pravdu, kterou jste popsala naprosto dokonale...R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy