Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

DixiD

5. 6. 2012 10:54
Žárlivá pipina....

A co jste nám, madam ,chtěla sdělit ? Že o vás není evidentně zájem ze strany mužů ( proč asi ?) a závidíte všem pohlednějším ženám ? Bože....nechte si to na sobotní ufňukané tlachání s podobně závistivými kamarádkami u červeného vína !

Díky podobným "superzajímavým " blogům většina žen vypadá jako nesvéprávné slepice .....;-)

7 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

5. 6. 2012 10:58
Re: Žárlivá pipina....

Pokud jste nepochopila, co jsem tím chtěla říct, je to váš problém. Užívejte zájmu mužů - některým stačí i pipiny bez mozku. Děkuji za příspěvek a přeji krásný den;-)JG

2 0
možnosti
MI

Martinigue

5. 6. 2012 9:21
Chudák ženská,

Na prvnípohled ve mě název vzbuzoval trochu nedůvěry (bude to další chudák nevinná ženská, uzurpovaná velkým bílým mužem a tudíž nemohoucí rozvinout svoji úžasnost?), a nakonec jsem se výborně pobavil; a živě jsem si představil ono "Ale volat se jím furt nesmí, že jo" a následný výbuch kolekivního smíchu..:-) Dám si vás do RSS.

3 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

5. 6. 2012 10:26
Re: Chudák ženská,

To mne těší, díky za příspěvek, hezký den:-)JG

0 0
možnosti
C

celim

5. 6. 2012 9:16
Výměna slin!

;-D;-D;-D

1 0
možnosti
RB

Tajemný muž

5. 6. 2012 9:00
Karma

Hezký článek,u kterého jsem se zasmál. R^ Zpříjemnil mi ráno.

Jinak nic si z toho nedělejte,Vaši kolegové budou vždy plivat na popsané věci,nikomu neni příjemné, když je jeho nepravostem nastaveno zrcadlo... ;-)

Jinak existují chorobně žárliví jedinci, co žárlí prostě z principu, a dále jsou jedinci, co mají s danou osobou několik zkušeností a tak si jí hlídají. Problém je, že do první vlastní zkušenosti je těžké odlišit, jestli je dotyčná (stodukát), nebo je to chudák s chorobným žárlivcem. Taky jsem měl zkušenost s jednou, co si hrála na chudáka s chorobným žárlivcem. Když jsem pak zjistil, že se za jeden rok vyspala s 3 chlapi a vyspání s dalšími 6 jí zabránil manžel, který na ně přišel, mé iluze šly do háje. Pak jsem poznal i toho manžela - chudák chlap. Co si vzal ale zjistil až po svatbě.

2 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

5. 6. 2012 10:25
Re: Karma

Jsem ráda, že jste se pobavil.Díky za příspěvek a přeji hezký den.:-)JG

0 0
možnosti
G

gogolík

4. 6. 2012 21:36
..

sodoma gomora,kam se podíváš.

1 0
možnosti
D

Deril

4. 6. 2012 20:38
něco ke všemu, co napsala

Je vidět, že Naše paní blogerka nemá nic jiného na práci, než se starat o druhé.Nechte ji už chudinku, ona za to nemůže.Jen musíme přijít na to, jak se té její nemoci říká.Doma si asi neužije - je velmi pěkné, když píše tak krásné články ze života.Já osobně ji nikdy nepochopím, ale je pro všechny velkým vzorem, jak se určitě nechovat.Zasmějme se tomu ;)

;)

;)

;)

5 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

4. 6. 2012 20:49
Re: něco ke všemu, co napsala

Je mi ctí, že jste se mohl(a) zasmát. Smích prý prodlužuje zdraví.A z toho, že mne nikdy nepochopíte si nic nedělejte, nejste určitě jediný človíček, co hůře chápe. Zase si to třeba víc užijete doma;-D;-DDík za vtipný příspěvek:-)

2 0
možnosti
RR

machinist.

4. 6. 2012 19:50
musí to být velká radost mít v práci takovou

Jitku (dík pane Svěráku) jako je tahle blogerka.

5 0
možnosti
H

huggo1

4. 6. 2012 20:13
Re: musí to být velká radost mít v práci takovou

Na lokomotivě si člověk moc radosti neužije. :-)

1 0
možnosti
L

lajika

4. 6. 2012 16:46
veselé příhody?

není to veselé. A vy mi připadáte, promiňte, poněkud zapškle suchoprdná.

9 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

4. 6. 2012 17:14
Re: veselé příhody?

ano, pro přímé účastníky to veselé není. Zapškle suchoprdná je zvláštní výraz, pokud to znamená, že mi zkrátka vadí lidi bez charakteru a zodpovědnosti, kteří ubližují druhým a ještě poždadují soucit, pak jsem.Díky za Váš názor a přeji hezký den JG

5 0
možnosti
JK

pesimistka7

4. 6. 2012 15:34
Někdy prý

jsou: přehnaná žárlivost, výčitky, podezírání, scény, někdy i prohrabávání osobních věcí... "nejlepší cesta" k tomu, že ten druhý nakonec udělá to z čeho byl po nějakou dobu neprávem a nepříjemně podezírán. V takovém případě jsem  schopná nevěru i pochopit, ačkoliv nejlepší by nejspíš bylo - rychle pryč od někoho, kdo dělá takové peklo, takový žárlivec se nezmění.

Nevím jak to měla ta Vaše kolegyně, jen jsem si vzpomněla, co jsem o přehnané žárlivosti četla a o pár případech slyšela.;-)

1 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

4. 6. 2012 17:14
Re: Někdy prý

Díky za Váš názor a příspěvek, hezký den JG

0 0
možnosti
JR

jori

4. 6. 2012 15:10
je tento clanek

o tom, ze jedna zena (pisatelka), zavidi poprsi druhe zeny (a s tim spojeny zajem atd.)? jinak mi to nedava smysl ... samozrejme to nemuze napsat naprimo, tak o tom vytvori clanek na blogu ... i tak mi to nedava smysl, nicmene tato moznost (tedy ze prvotni pricinou je zavist, a asi zivotni nuda), mi pripada jako jedine logicke reseni ... cerpam ze zivotnich zkusenosti, kterych je pomalu ...

5 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

4. 6. 2012 15:21
Re: je tento clanek

bingo ;-D ;-D ;-D jestli vám to nedává smysl a máte pocit, že ženská která před sebou nevalí alespoň šestky prsa musí být životem znuděná, pak čerpejte dál ......;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy