Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

jahl

12. 2. 2011 13:08
To jsou výkřiky do tmy,

já jsem vyrůstal v rodině, kde moji rodiče vyznávali ještě hodnoty 1. republiky a v jejich duchu jsem byl vychován. Neměli jsme se materiálně dobře, přídělový nebo lístkový systém v té době ještě fungoval, Zápotockého "měnová reforma". Navíc jsem ve 13. letech osiřel z otcovy strany. Přesto jsem se snažil v životě něčeho dosáhnout, hlavně vzdělání, při škole jsem chodil na brigády a bral jakoukoliv práci. V té době se dalo ještě při práci na údržbě kolejového svršku potkat i cigány. Nebyli špatní. Ve stejném duchu jsme se s manželkou snažili vychovávat i naše děti. Do roku 89 to bylo bídné, vycházeli jsme tak tak. Po 89 se to výrazně zlepšilo, svým synům jsem se snažil umožnit maximální možné vzdělání, ale až se postavili na vlastní jsem vlastně poprvé v životě mohl říct, teď se mám materiálně dobře a to mi bylo 50.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

12. 2. 2011 13:18
Re: To jsou výkřiky do tmy,

Jistě, tak to chodí. Já splatím hypotéku v šedesáti:-)

0 0
možnosti
NŠP

Neznám špinavé peníze

12. 2. 2011 13:04
Paní Jitko

většina bohatých je bohatých proto, že buď dědili nebo si nakradli. :-)

0 0
možnosti
LM

kniga_sitara

12. 2. 2011 13:07
Re: Paní Jitko

a zase to klise o bohatych a chudych.. azse ta skatulka..

Jste uplne stejny jak pani Jitka.

0 0
možnosti
C

czernej

12. 2. 2011 12:58
celá ta diskuse je na prd

protože co člověk to originál a vměstnat je do jedné škatule to prostě nejde,vědí zde někteří diskutující,kolik je např. bezdomovců s VŠ,možná by jste se divili8-o

0 0
možnosti
LM

kniga_sitara

12. 2. 2011 13:01
Re: celá ta diskuse je na prd

R^

0 0
možnosti
LM

kniga_sitara

12. 2. 2011 12:17
Bohate deti vs. chude deti

Byla bych vsema deseti za uniformy do skol.. Nebot chcete usetrit, a tak holt diteti nekoupite znackouvou mikinu addidas a teplaky puma a botasky nike... Nybrz nakoupite na trznici.. dite je nadsene, hadricky jsou to hezke, za pul roku nez se operou z nich stejne vyroste...

Jenze pak vleze do skoly a je razem tercem sikany...  trida osmiletych deti dokaze ze sveho stredu vyslovene vyhnat dve holky, protoze smrdi hadrama od "tamanu"...

A ted setrete.

Cetla jsem vas log co jste mi na nej davala odkaz. No fajn, lehky zivot to nebyl.  Ale kde jste vzala to vzdelani? kdyz jste brala praci, ktera neprislusi vasemu vzdelani? Hm?

Ja zase kdybych delala praci v oboru z nehoz mam maturitu, tak bych sice byla "statni" zamestnanec,a le mela bych jeste mene nez mam ted.. 

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

12. 2. 2011 12:30
Re: Bohate deti vs. chude deti

maturovala jsem ještě před tím, než jsem se provdala a další studium absolvovala při práci a výchově dětí. Také jsem nikdy neměla hadry jaké by byly cool, ale taky jsem už jako malá holka prostě pochopila, že člověk nemůže mít všechno. To že by měly děti uniformy, by některé MOŽNÁ ušetřilo nějakého toho posměchu, ale do reality by byly tak či tak vrženy později. Každý člověk se musí naučit čelit posměchu, hlouposti, nenávisti, zlu jako takovému - od toho vás stejnokroj stejně neuchrání.;-)

0 0
možnosti

Mablung

12. 2. 2011 11:44
to je těžké

Na jednu stranu s Vámi souhlasím, jsou lidé co si zvykli na podporu. Chudí lidé často prohulí část své výplaty. Na druhou stranu, když vidím jak ti lidé makají za čtvrtinu mé výplaty, je mi jich hodně líto.

Co se kvalifikace týče, jak třeba prohlašuje Kilroy, ne každý má buňky na angličtinu (a ani ta často nepomůže). Hodně lidí třeba nemůže jezdit na vysokozdvihu. Bojí se. Teď mám v práci problém protože tam mám většinou ženské a ty se VZV prostě bojí. Promluvy o rekvalifikaci většinou pronášejí lidé z lepších rodin kde dostali základ od rodiny, jak genový, tak výchovný. Ne každý měl to štěstí. Lidé jako Kilroy si jen těžko uvědomují jak hodně nás formuje rodina a okolní prostředí. Jen relativně málokdo se z toho dokáže vybřednout. 

Je zcela jasná jedna věc. Když se někomu přidá, musí se jinému ubrat. Je jen věc názoru kolik, objektivně to určit nelze, tudíž tahle debata nikdy neskončí. Je to stejné jako se hádat zda je hezčí oranžová a nebo modrá ...

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

12. 2. 2011 11:50
Re: to je těžké

Do jisté míry máte pravdu, ale je hodně lidí, kteří si zase říkají, že by nedělali za tu Vaši mzdu. Také jsem byla mnoho let obyčejným člověkem a pracovala za deset hrubého, žila jsem šíleně, ale věděla jsem, že tak žít nechci a udělala proto maximum, takže jsem se posunula o nějakou tu příčku. Hodně lidí to vzdá na samém začátku. Pravdou ovšem je, že inteligence v tom hraje velkou roli. Znám ovšem hodně, řekněme neinteligentních lidí, kteří ovšem dřou tak, že se prostě mají dobře a dřina jim nevadí - je součástí jejich života.:-/Díky

0 0
možnosti
OU

12. 2. 2011 11:38
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
M

mortinel

12. 2. 2011 11:34
To jste si dovolila dost...!

Chtít po líných negramotech, neschopných lemplech, parazitech, simulantech a flákačích zodpovědnost za svůj vlastní život a materiální zabezpečení. To tkzv. ,,vobyčejný lidi" nikdy nepochopí, budou dál jen závidět a držkovat a přát úspěšnému sousedovi ať mu chcípne koza. Takovým lidem je nutné razantně přiškrtit sociální dávky a tím je donutit, aby zvedli svůj líný zadek a šli něco dělat...! Smutnější je fakt, že takoví tvorové mají i volební právo a vytvářejí hlavní sockomunistickou voličskou základnu. Jim stačí jen slíbit, že prožírat budoucnost můžou hned teď, dluhy se neplatí a za všechno můžou ,,Voni", ti co se mají dobře...

0 0
možnosti
K

Kilroy

12. 2. 2011 11:16
Každý, kdo kouří a chlastá,

může přestat kouřit a chlastat a za ušetřené peníze se může učit angličtinu.

0 0
možnosti
LM

kniga_sitara

12. 2. 2011 11:13
Za poctivou praci...

Pisete jak kdyby tech obycejnych lidi co vyuzivaji socialni davky byla vetsina...

Vetsina obycejnych lidi dela poctive svou praci a bere za ne castky pod 13-14 tisic..

Neresim ted ty co chlastaji a huli o stoset.. ale aby si clovek nemohl doprat zadneho konicka?  A drel jen na bydleni, trochu jidla, sporeni na duchod a sporeni pro deti? Nic vic...

 

Chudi zavidi  bohatym a ti zas  nevedi nic  o zivote tech menemajetnych.. jedni se schovavaji za klise o zlodejich, druzi za klise o tech co se nechteli (zcela vypousti to, ze cast by chtela,a le nemohla, treba uz jen diky vrozenym vlastnostem, kupr. "vyska" IQ atd.)  ve skole ucit a ted utraci za chalst a cigara...

0 0
možnosti
MV-V1

multikultůra vítězná - verze 1

12. 2. 2011 11:12
nejvíc nejtěžší život má

Zlatý hrebenár, teda alespóň podle věčného stěžování a kňourání tohoto profesionálního invalidyV

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy