Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Velmi správné zamyšlení.

Jsou to asi dva roky, kdy se na toto téma objevil na iDnes článek, zamyšlení. Tehdy jsem byl rozhodnutý, že oslovím redakci s tím, ať mi vytipuje některého takového žáka, kterému rodiče nemohou zaplatit obědy ve škole. Byl jsem ochoten mu po celý školní rok ty obědy platit.

Narazil jsem však na podobnou úvahu, jako vy. Kdo jsou ti, kteří pomoc skutečně potřebují, kdo jsou jejich rodiče a co dělají proto, aby se tak nedělo?

Od svého rozhodnutí jsem ustoupil. A peníze investoval do pomoci jiné, průhlednější.

3 0
možnosti
ZD

velmi dobrý blog ..samozřejmně karma...kdyby to šlo tak více...hezký den ...ZD...;-);-);-)

2 0
možnosti
RC

Prihreji si polivcicku. Take uz jsem nekolikrat v diskuzich psal, ze lidem, kteri dostavaji pridavky na deti, by nemely byt vyplaceny, ale mely by byt pouzity na stravovani ve skolnich jidelnach, tim se totiz zajistit 100% vyuziti ve prospech tech deti na rozdil od vyplaty v hotovosti.

9 0
možnosti
ZV

Z77u36z19a72n94a 44V68a85s34s

7. 12. 2015 13:22

Keď čítam o kombinácií ďalších peňazí pre neziskovky spoločne s dotáciami pre deti nezodpovedných rodičov ( česť výnimkám ), obchádzajú ma mrákoty! Dnešní neomarxistickí politici sú majstri sveta v rozdavaní cudzí peňazí. Tak by ma zaujímalo, podľa akých kritérií sa rozhodovalo, ktorí rodičia sú tí správni príjemcovia takýchto príspevkov. Autorke karma.

8 0
možnosti
JP

Nejde o děti, ale o kupováni voličů za peníze všech. Socanka Valachová je však mdlého rozumu. Kdo se nestará o své děti, se ani nestará koho by měl volit...

6 0
možnosti
PD

P69e20t90r 58D38o24b63r90ý

7. 12. 2015 11:28

To je signifikantní pro sociální stát. Zodpovědné trestat zvyšováním daní a nezodpovědné odměňovat a podporovat dávkami a příspěvky ukradenými z kapes těch zodpovědných. Čím více bude těch podporovaných nezodpovědných, tím více bude voličů této zrůdné ideologie.

13 0
možnosti
EJ

Byla jsem na tom obdobně. O víkendu jsem chodila 5 km na vlak, abych se dostala do práce. Neměla jsem na zaplacení auta, které by mě na hlavní trať dovezlo. Boty jedny na každé období, oblečení z frcu. Do práce  to mám 27 km. Ale nikdy kluci nehladověli a muselo zbýt na obědy. A ty kvanta jídla co toho v pubertě snědli. Vařila jsem, bylo to vždy levnější než něco k večeři z ledničky. Když vidím pobírače dávek u hospody, obrací se mi kudla v kapse. Nechci těmto lidem přispívat na obědy jejich dětí.Rv

19 0
možnosti
JC

Počítám, že v příštích letech naroste počet hladovějících dětí ve škole. A co na to Women for women? Ty budou teď dělat co? Třídit děti podle hladu?

3 0
možnosti
JK

Proč by měl v budoucnu narůst počet hladovějících dětí ???

Zajištění stravy má být pro zodpovědnou rodinu tím naprosto zásadním, prvotním..

1 0
možnosti
ZH

katastrofa !!! Někde v Praze je tajný úřad u kterého si každý ministr může nechat zpracovat jakýkoliv návrh zákona, nebo vyhlášky, pokud mu premiér vytkne, že se fláká. Krycí název toho úřadu je: " U blbca"

4 0
možnosti
ZS

Další nesmysl je ten, že se vše bude dít prostřednictvím (ne)ziskových organizací. To je stát na tom opravdu tak špatně, že přes veškerý svůj aparát není schopen zajistit realizaci svých pochybných nápadů?

10 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy