Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, ač Ty žena a já muž (snad), máme stejné povahy. Za jednu ochranu spolužáka z páté třídy, kterého mlátili dva osmáci, jsem dostal trojku z chování, když jsem je zpracovával pěstí. Jednu ránu totiž nechtěně dostal jeden učitel, kdýž vyšel z jedné třídy, aby se podíval co je to za hluk. Ty dveře u kterých jsem řádil neměl tak rychle otvírat. Tak je to se mnou stále, když vidím příkoří, zasahuji. Dnes tedy už raději jen slovy.Mám radost, že jsem v Tobě zřejmě našel sestruR^R^;-D

4 0
možnosti
JG

Horste, Horste, to já už vím dávno, že jsi celej já - však jsem četla hódně Tvých článků;-DR^

2 0
možnosti
JP

Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán

   V Česku se to bezdomovci jenom hemží. Skvělý je případ houmlesáka, jenž vyhrál 30 milionů. No vidíte, a je dál bezdomovec. Co si kdo (ne)ukradne, to (ne)má. Chodím do práce s pocitem, že jako poctvivý člověk musím trávit prací téměř polovinu mého života, zatímco jako megazloděj bych byl za vodou, protože bych na každého něco věděl, a tak byl nestíhatelný. Každý soud by mě osvobodil a já bych si potom s klídkem odfrčel mým vlastním, poctivě vydělaným a zaplaceným tryskáčem do Monte Carla. Proto je blbost hrát si na záchranáře všech a všeho. Jenom megazloději mají všechno na háku. Vědí všechno o těch kdo je chtějí žalovat. Končí to milou výhrůžkou " Promluv a budeš zničen ty i tví blízcí. Pokud nemáte tyto kombinační schopnosti, nemůžete obstát. Leda, že by Vás vzali do cirkusu jako ženu, co neublíží mouše. Ta když tleskne, tak je to vždy mimo.

2 1
možnosti
JG

Mě samozřejmě mrzí, v jakém stavu je naše společnost a je mi z toho smutno při pomyšlení na budoucnost mých dětí - ani je jsem neučila razit si budoucnost lokty. Jinak ale vůbec nepřemýšlím o tom, co bych měla nebo kde bych byla, kdybych poctivá a slušná nebyla. Jsem spokojená s tím co mám a ta čest a hrdost jsou pro mě osobně v tom životě důležitější, než skvělé místo a majetek.

3 0
možnosti
Foto

Jitko, jak Vám rozumím.:-)

1 0
možnosti
JG

ááá, taky pachatelka dobra? No vidíte, vypadá to, že je nás víc, než se původně zdálo;-)

2 0
možnosti
Foto

To peklo není až tak špatné, fakt :))

2 0
možnosti
JG

Tak určitě, je tam přeci teplíčko:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy