Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kaktusak

18. 3. 2009 22:19
Obvyklé

Co si lidi vycinkali, to mají.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

18. 3. 2009 22:11
Proč jste neodešla

po třech dnech ve zkušební době?  Není to tak, že vám to začalo vadit (nebo to dokonce začalo "být" jak popisujete) až když vás vyhodili?

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

18. 3. 2009 22:44
Re: Proč jste neodešla

Dala jsem výpověď sama, protože už jsem fakt nemohla dál vydržet ve firmě, kde zaměstnancům záleží na zákazníkovi víc než zaměstnavateli. Problém je v tom, že pravidelný měsíční příjem potřebujeme každý a člověk se holt snaží vydržet co nejvíc - až už trpělivost přeteče.:-/

0 0
možnosti
JN

palok59

18. 3. 2009 21:13
zaměstnanec

řek bych, že po přečtení takového článku nabývá význam slova "odbory" úplně jiných měřítek.

0 0
možnosti
L

lipowski

18. 3. 2009 21:06
klasika...

"nemusíte tady přeci pracovat, nikdo vás nenutí!" - a to je žiaľ pravda. Zamestnanecký pomer je biznis, v ktorom sa zamestnanec predáva zamestnávateľovi. Je to smutné, ale je to tak. Mám za sebou veľa zamestnaní, kde sa do hrude šéfovia búchali, aký sme tým a ako držíme spolu. Kravina. Nakoniec aj tak zamestnávatelia zametajú so zamestnancami. Môj posledný zamestnávateľ, presnejšie nadriadený pracovník ma tak nasr*al, že teraz to riešim na súde. Z niektorých riadiacich pracovníkov sa mi fakt chce :-©

0 0
možnosti
JN

xRocky

18. 3. 2009 21:15
Re: klasika...

na to je jednoduchá rada - staňte se řídícím pracacovníkem a můžete své ideály směle uskutečnit...

0 0
možnosti

jirspi

18. 3. 2009 20:50
Vzhledem k tomu, že jste několikrát

jmenovala jistou firmu, vás možná čekají problémy... stačilo napsat S....  Ale jinak se mi ani nechce zkoumat, co je pravda a co dílo možného adepta na Johnovo místo na Nově (-:

0 0
možnosti
MS

Matyas Sandorf

18. 3. 2009 20:57
Re: Vzhledem k tomu, že jste několikrát

ano, lump musí být chráněn do posledního okamžiku a jeho jméno se nesmí nikdo dozvědět!

0 0
možnosti
Z

zcek

18. 3. 2009 20:26
??

Myslíte jako že vám dají triko, vy řeknete Pardon, vrátím se za dvě hodiny, a jdete domů si ho vyprat?? Já tomu slovo od slova věřím, taky jsem pracovala pár měsíců u otrokáře, byť s doktorským titulem. Odešla jsem poté, co mě nejdřív zavřel na dvě hodiny do mrazáku dělat inventuru (v létě, já na sobě jen triko) a pak odpoledne mi rozbil hlavu svazkem klíčů, který po mě hodil. No, pak už jsem tam nešla. Žalobu jsem nepodala, byl to taky ten důležitý občan s konexema na mafii.

0 0
možnosti
JN

xRocky

18. 3. 2009 20:39
Re: ??

Proč je tahle země plná s prominutím poserů kteří nejsou schopní obhájit ani to své elementární právo na důstojnost. Pokud každý svěsí uši a ocas se slovy jako třeba "....Žalobu jsem nepodala, byl to taky ten důležitý občan s konexema na mafii..." tak se ani moc nedivím tomu že to u nás vypadá tak jak to vypadá.... Ach jo ....

0 0
možnosti
M

MoUdrostrak

18. 3. 2009 20:26
Smlouva ODS s moUdrymi pravicujicimi oVcany

My, tunelari, defraudanti, pharmaceuti, zRADARi a privatiSSeri v dreSSu sociopatu z ODS, slibujeme na svoji moUdrou cest pravicujicim oVcanu, ze:

'

Zlikvidujeme Zakonik prace a veskere normy CR a EU, zrusime vsechna Vase socialni, pracovni a osobnostni prava. Snizime dane a odvody Vasim zamestnavatelum tak, aby skutecne na nejaky Rolls Roycek vybylo. A Vam, mili moUdri pravicujici oVcane zvysime za odmenu DPH na zakladni kazdodenni zbozi, potraviny a leky.

'

Slibujeme, ze pro nas a nase kamoSSe a sponSSory v dreSSu ODS doprivatiSSujeme: CEZ, Letiste Praha, Ceskou postu, CSA, Mero, Budwar a dalsi "zle" statni a polostatni podniky. Slibujeme, ze prudce zvysime nezamestnanost a z CR vyzeneme vsechny zahranicni investory a zamestnavatele. Budete si pak, kurna prisam svemu plnemu valaSSSkemu vacku a jeho obSSahu, konecne vazit Vasich panu zamestnavatelu. Mili moUdri oVcane, nezapomente, pls, pri volbach vzdy volit pravou a vydat se vstric radostnym a staSStnym zitrkum vstric po moUdre!

0 0
možnosti
MS

Matyas Sandorf

18. 3. 2009 20:56
Re: Smlouva ODS s moUdrymi pravicujicimi oVcany

ano, a proto ODS neustále stoupají preference, neboť jenom oni nejlépe vědí, co je pro prostý lid to nejlepší

0 0
možnosti
JN

xRocky

18. 3. 2009 20:01
Těžko

ověřit co je na Vašem psaní pravda a co jen Vaše fantazie. Ale připadá mi nanejvýš podivné že nastoupivší žena obdrží špinavé triko a místo toho aby si jej vyprala, tak se modlí aby její předchůdkyně neměla svrab či co ( tím samozřejmě nechci tvrdit že takové jednání - je li to tedy pravda - zaměstnavatele je v pořádku ). A samozřejmě otázka která napadne mnohého čtenáře - proč tam pracujete když je to takový  nevolnický systém....

0 0
možnosti
FP

forhend

18. 3. 2009 19:42
Absence odborů a naprostý nezájem

o obyč.človíčka - pracujícího..."Však vás za bránou čeká dalších 20..." Tak taky pro tohle se v 1989 cinkalo klíčema, ne???:-/

0 0
možnosti
SP

kiv

18. 3. 2009 19:34
A proč tam děláte

když je to takový "gulag" ? 8-o

Důvodně se domnívám,  že pravda je poněkud někde jinde už proto, že mám letité zkušenosti z pozice franchizanta zaměstnávající několik  desítek lidí ... :-/  Ale klidně si tu dál z plných plic vykřikujte své "křivdy"  a nadávky na zlé zaměstnavatele, kdfyž se Vám uleví, proč ne? ?. . :-):-) Jinak není naprosto problém si nějakou frančízu otevřít a zkusit si to sám, ne?

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy