Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

ant.

22. 3. 2009 18:58
...tak nevím - ale moje zkušenost je jiná...

....má kamarádka pracuje na čerpací stanici Shell asi 6 let, za tu dobu odešli dva zaměstnanci, pokladny jim fungují perfektně, stejně tak toalety, co se týká ceny benzínu - každý si může vybrat, kde natankuje, čerpacích stanic je spousta - já preferuji právě Shell, se službami i s kvalitou benzínu jsem spokojen... nechápu, proč pracujete (nebo jste pracovala)za 41 Kč/h, tj.asi 7000 Kč/měsíc...ale podpořil Vás MoUdrostrak - snad Vás to potěší...:-)

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

22. 3. 2009 21:30
Re: ...tak nevím - ale moje zkušenost je jiná...

Vaše kamarádka má veliké štěstí, že pracuje zřejmě u slušného provozovatele čerpací stanice, moc jí to přeji a protože bych to přála i těm, kteří jsou na tom podstatně hůře, vznikl tento článek.;-)Na závěr Vašeho příspěvku mne nenapadá jak reagovat, k tomu prostě není co dodat :-/

0 0
možnosti
JP

joserpor

22. 3. 2009 18:55
OMV také

Nevím jak SHELL ale OMV stejné podmínky. Za odpracovaných   240 hodin, včetně 10 nočních dvanáctihodinových směn 9 500,- čistého a  po oznámení, že končím další srážka 2 000,-  za inventuru   v rámci kolektivní hmotné odpovědnosti. Nájemci jako správní podnikatelé velicí kamarádi, ale přísní , a s tím že budu dělat za hubičku. Jinak je zde propracován systém okrádání zákazníků - obsluha nevynuluje z počítače nízké částky tak do 30 Kč a ty načtou nalšímu zákazníkovi - to je pochopitelně nájemcům známo. Zlatý důl je zahraniční zájez, to se začíná okrádat  kurzem EURA, pokračuje   přes ceny zboží a končí vracením českých korun. Dobré je také okrádání na myčce - ale to   se okrádá nájemce. Při naplnění kasy kovovými mincemi v mycím stroji přestává čítač několik posledních dvacetikorun počítat a ty si obsluha pochopitelně nechá - to je radosti !!!. Ptáte se kde je  to  -  na jedné OMV v Českých    Bdějovicích

0 0
možnosti
BH

dropa

24. 3. 2009 23:33
Re: OMV také

Člověk se furt učí, to má spešl program, aby zůstaly automaticky nízké částky od předešlého zákazníka, nebo je musí obsluha "předmarkovávat" a pak podle ksichtu...Při nejhorším se omluví?:-):-©

0 0
možnosti
TB

Tezeas

22. 3. 2009 11:34
Já vám nevím

Proč radši nejdete pracovat jinam? Že vám to za těch čtyřicet korun stojí, za úklid náměstí byste dostala víc. A nebo budete volit Paroubka a on jim zapne tipec? :-)

0 0
možnosti
C

cenzuz

22. 3. 2009 9:08
kdyz ptacka lapaji pekne mu zpivaji!

dobry den,musim napsat, ze me clanek moc zaujmul, uz jen proto, ze jsem totez zazila sama.bohuzel koukam i na stejne cerpaci stanici .sice vas jitko neznam,ale ani se nedivim.obdivuji vas, ze jste tak uprimna a ze se umite ozvat a ne jako my(a vim,ze nas nebylo malo),kteri jsme se vynadavali u sklenky, pobreceli a radeji odesli pracovat jinam,nez delat pod takovym clovekem.par lidi bylo co psalo na shell,ale stejne se nic nedelo.prijde mi ze je to moc nezajima.poslou tam oblast.manazera,ten napise za uplatek,ze je vse ok a nikdo to nijak neresi!tam to chodi tak,ze kdyz ptacka lapaji,pekne mu zpivaji a kdyz nedonasite na ostatni a nedelate ze sebe totalniho blbce,jak pred sefem,tak pred zakazniky,tak proste jdete,ikdyz mate treba pravdu.ohledne prescasu atd.posledni mesic vas oskubou za vse i za to nac nema pravo a kde je odvolani?pokud si nekdo mysli ze si delate srandu a ze nemate pravdu.prosim nechte se tam zamestnat a pak muzete psat,jak to tam chodi.dekuji jitko ze jste se ozvala.

0 0
možnosti
V

vaharia

22. 3. 2009 17:46
Re: kdyz ptacka lapaji pekne mu zpivaji!

Dobrý den. Nutí mě reagovat fakt, že jsem u tohoto otrokáře na příšovické Shellce také pracovala:-/. Opravdu není pochopitelné, že může tato pumpa stále fungovat pod tímto vedením. Souhlasím se vším co píše má bývalá spolupracovnice. Jen bych doplnila, že na baru jedné z čerpaček není dokonce ani pokladna (pouze stará odřená kalkulačka, tužka a papír) a ani po přísném napomenutí kontroly, která se nestačila divit jak je možné, že jsme schopné tam za těchto podmínek fungovat, pokladna není do dnes!(Y)

0 0
možnosti
M

MoUdrostrak

21. 3. 2009 19:31
Upadek urovne Shell diky asocialnim DEformam sociopatu z ODS

Doted jsem Shell (krome U.S.A., kde tankuji,pokud jen je to mozne, u ruskych benzinek LukOil) preferoval z cca 90% v EUrope i mimo ni. Po precteni blogu o neootrokarstvi - presne podle poucek a v duchu defraudantu, tunelaru, upadkaru, pharmaceutu, zRADARu a privatiSSeru v dreSSu sociopatu z :-© ODS(Y) - se Shellem koncim.

'

Patrne se nebudu mylit, ze sociopat a otrokar, pachtyr stanice Shell, vzyva protilidove, asocialni a multimilionarske DEformy ODS a poucky Prof. Big Toonnela z Hradu.

'

S ODS a demontazi EUEUropskeho socialniho statu mirime do subsaharske Afriky. Nejblizsi metou sociopatu z ODS je likvidace Zakoniku prace.

0 0
možnosti
P

p555

24. 3. 2009 15:05
Re: Upadek urovne Shell diky asocialnim DEformam sociopatu z ODS

a jinak, zdravi slouzi, slouzi?

0 0
možnosti
FB

nejchytrejsi

21. 3. 2009 12:10
jap

10t je ale bez dyska doufam ! za takovou almuznu bych tu pumpu rozkrad, a kazdyho kdo me tu voznaci za typickyho cechacka, chudacka rozkradace, tak zabiju

0 0
možnosti
MD

mira dusin

21. 3. 2009 9:16
Chtěl jsem také vyměnit Premid

který přestal fungovat.Na první Benzině na R 10 za Prahou směr na Mladou Boleslav.

Dvě velmi neochotné a velmi protivné dámy co obsluhovali také zjevně nevěděli co s tím.Pokud by jednali slušně,pochopil bych že pan nájemce je krkoun a pitomec jako v případě autorčina šéfa a mohli jsme se domluvit,ale za jejich chování (štěkání:Tak si jeďte na Kapsch atd..)jsem na požadavku trval (službu inzerují nálepkou na dveřích tak je to snad jejich povinost,ne?)a tak mě přes telefon nakonec po cca hodině Premid vyměnily.Od té doby i kdyby se mi lidi v buse měli po... tak tam nikdy nezastavím!A to např.když vezu hokejisty,je útrata na pumpě kolem 3-3500,- kč,- ale takovejm dvoum krávám já na výplatu nepřidám!

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

21. 3. 2009 15:37
Re: Chtěl jsem také vyměnit Premid

I tohle chování pokladních bohužel souvisí s neznalostí, holky holt byly naštvané, že musí dělaz něco co neumí a né každá to zvládne přiznat a i přesto ochotně pomoci. Já jsem se naprosto všechno co souvisí s mýtem naučila sama za pomoci operátorů, protože jsem naopak vyhověla každému zákazníkovi a byla jsem ráda, že mám příležitost si zase něco vyzkoušet. Musím však říci, že to ne vždy bylo přijato jednou mojí kolegyní dobře, protože jak tvrdila: "Teď to budou chtít lidi i po mě" Všechno je o lidech a já musím s lítostí konstatovat, že můj zaměstnavatel dosud vyštípal všechny schopné lidi a nechal si tam zbytek(samozřejmě s nějakou výjimkou):-/

0 0
možnosti
CC

cekon

21. 3. 2009 8:58
Děkuji

Shell u mne skončil. Když namá na tričko, tak to s ním jde hoooodně z kopce. Bůhví co do pohonných hmot přidává. -20 000(Y)

0 0
možnosti
JB

OrpheusF1

21. 3. 2009 11:04
Re: Děkuji

to je ovšem velmi inteligentní příspěvek. takže za to, že je někdo idiot může výrobce pohonných hmot? No asi jim o Vá neubyde. Myslíže, že protože Paroubek je idiot, tak můžete říct stát u mě skončil a přestat respektovat zákony?

božíčku, to jsou mi ale drsňáci, oni se nám tu vyjádří do diskuse, jak u nich Shell skončil a je to.

0 0
možnosti
VN

papas

20. 3. 2009 17:16
jen tak pro zajímavost

víte že 80% ztrát v obchodě způsobí vlastní zaměstnanci?

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

20. 3. 2009 18:16
Re: jen tak pro zajímavost

Vzhledem k tomu, že jsem roky pracovala na vedoucí pozici, mám s tím jisté zkušenosti, avšak 80% mi připadá přehnané.:-/

0 0
možnosti
K

kemal

20. 3. 2009 14:24
SHELL

tak ji pošlete tento článek přímo na vedení společnosti

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

20. 3. 2009 15:09
Re: SHELL

vedení společnosti ode mne dostalo podkladů dost, ale nemá zájem. Ob. manažer(který je s mým šéfem kamarád) mi sice napsal mailík, že vše prošetří, ale neudělal nic a místo toho jsem se včera dověděla, že na základě pochybení mého zaměstnavatele nemám za tři měsíce zaplaceno zdravotní pojištění, takže jsem opět musela o pomoc požádat Shell. Doufám že mu alespoň domluví, aby přistupoval k mzdové a personální problematice poněkud zodpovědněji.:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy