Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

StumedlazOltecu

29. 9. 2008 17:32
To si snad dělá prdel..

No, moc   eufemické  to  není..

0 0
možnosti
JM

Hucul

29. 9. 2008 10:34
Dneska je to tezke.

Dat bliznim to, co potrebuji, je prakticky nemozne. Zpravidla si preci koupi takove veci sami! A tak se snazim davat svym drahym veci, ktere by jim udelaly radost, ale ktere si sami nekoupi. Domenu, japonske binarni hodinky, predplatne National Geographic, starou Leicu zmensenou v pomeru 1:3 a vylepsenou na digitalni fotak, funkcni model auticka z oblibeneho detskeho filmu, manzetove knoflicky vyrobene z klaves PgDn a PgUp, flasku vina, ktere je moc dobre, ale ktere si dana osoba nikdy nekoupi proto, ze to mizerne je o dvacku levnejsi...

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

29. 9. 2008 10:21
Milá paní Jitko,

už se mi stýskalo po Vašem psaní. Moc hezky jste to napsala, netušíte kolik mám já "krásných" porcelánových kávových souprav, povlečení a plno užitečných věcí, které ve svém pidibytě nikdy nevyužiji:) Protože se vracím ze zahraničí domů, včera jsem dělala menší úklid, všechni ti medvídci, které jsem dostala od přátel (podotýkám, je mi přes třicet:)) skončili v pytli pro charitu:) Mějte se moc hezky a pište, ať máme co hezkého číst. V Jana

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

29. 9. 2008 13:10
Re: Milá paní Jitko,

Přesně tak to je. :-)Na jak dlouho se do Čech vracíte, napořád?Moc děkuji za všechny Vaše příspěvky, je to opravdu milé. JitkaG

0 0
možnosti
MF

Martin Faltyn

29. 9. 2008 9:40
Nezasloužíte si ani jediný dárek

Jste nevděčná, rozmazlená a vybíravá! ;-D

Držte se přísloví "Darovanému koni na zuby nekoukej". ;-D

A nebo si Vy sama myslíte, že jste vždycky obdarovala své bližní tím nejvhodnějším?

Dejte se radši do vaření!

Podle té Vaší kaloricky "skromně ořezané" fotky Vám ten hrnec bramborového salátu, hromada řízků, kačena s knedlíkem a se zelím, nebo domácí svíčková s brusinkami jdou stoprocentně určitě líp! ;-D

0 0
možnosti
J

JNP

29. 9. 2008 9:23
Největší radost...

...mám z toho, co si koupím sama. Bo je to stoprocentně to co chci nebo potřebuju.

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy