Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

Jiittkkaa

24. 4. 2008 21:41
Děkuji

Vám Alexi Harte. Omylem jsem místo reakce vložila jen příspěvek.;-)Gotterová

0 0
možnosti
PJ

Shumway

24. 4. 2008 21:40
já si myslím holky, že je to fifty fifty

a kdyby jste kterákoli z vás byla chlapem, že byste nejednaly jinak. v podstatě si za to můžete samy, když si pro peníze vlezete do postele s kdejakým upoceným seladonem. že neváháte jedna druhé odloudit chlapa je typická ženská vlastnost a chlapi z ní jenom bezpracně těží  

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

24. 4. 2008 21:38
Děkuji

Vaše příspěvky jsou moc zajímavé a jsem velmi ráda, že jste se rozhodl k tak obsáhlému komentáři mého článku a doufám, že si je rádi přečtou i ostatní.:-)Přeji hezký večer Gotterová

0 0
možnosti
DH

starahomolkova

24. 4. 2008 21:04
tak

kdyby to bylo tak jednoduchý......probudit se a říci "on už do mého života nepatří" a utěšovat se tím koncem........kdyby.....bylo by tto pěkné a jednoduché

0 0
možnosti
PK

wendddy

24. 4. 2008 20:48
pěkné, pobavila sem se na závěr

;-Dmě se nejvíc líbí pointa s obrácením rolí :) jak on žehlí, plínkuje atd....ale nejlepší asi je, že ho to třeba teď v jiné životní cituaci možná i baví a vynahradí si něco o co s prvními dětmi přišel ....a stejně se musím trochu škodolibě smát ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
AH

alex hart

24. 4. 2008 15:19
Ona je jeho bohyní ...

Abych byl objektívní, tak musím nejprve přiznat, že chlapi jsou z hlediska trvalého udržení rodiny v podstatě darebáci. Jsou totiž od přírody naprogramováni  vlastně naopak, totiž oplodnit co nejvíce samic. Tak to totiž ve velké tlupě opic vždycky fungovalo, a podle toho se vždy hodnotilo (a dodnes vlastně i mezi lidmi hodnotí), jak je samec úspěšný (či neúspěšný). To není omluva, ani útok na muže, to je prostě fakt. Někdo se tyto základní pudy (a legitimní fyzické potřeby) naučí trochu krotit, jiný méně. Ale to jenom tak na úvod.

V článku mě zaujala mě jedna věta autorky. "Ona je jeho bohyní".  

Myslím si, že každá žena může být svému muži bohyní. A většinou to tak taky na začátku je.

A zde je můj dotaz: Kolik dnešních žen dokáže vůbec tento svůj obrovský počáteční kapitál a obrovskou osobní výhodu zúročit a přetavit do vybudování a upevnění hodnotného manželského vztahu?

0 0
možnosti
AH

alex hart

24. 4. 2008 15:21
Re: Ona je jeho bohyní ...

Pokud toto ženy nedokáží, neměly by tolik vykřikovat o rovnoprávnosti a upírání ženských práv. 

Vždyť ženy ta práva dávno a dávno od přírody mají (a dokonce práva nadřazená nad muži), ale neumějí anebo nechtějí s nimi rozumně pracovat.

To se pak samozřejmě promítá i do všech ostatních vztahů mezi lidmi... 

0 0
možnosti
AH

alex hart

24. 4. 2008 14:37
A kde se vlastně stala chyba? - 1 -

Především Bravo a karma! Krásné, jasné a výstižné. Je to sice psané trochu jednostranným pohledem ženy, ale ne obviňujícím způsobem, takže si docela dobře dovedu představit i výpověď druhé strany (ostatně také jsem to zažil, viz dále). To ale na kvalitě článku a podstatě věci nic neubírá.

Po přečtení Vašeho příběhu přemýšlím, na kolik je i o mém vlastním životě. A musím říci, že hodně. A to i přesto, že se téměř ve všech detailech liší. Nikoliv však v celkových pocitech. 

Předně, když byla žena na mateřské, dodělával jsem doma v novém bytě spoustu věcí, vestavěné skříně, kuchyňskou linku (rozšířit), nábytek do ložnice a spoustu dalšího. Nevyžadoval jsem teplé večeře, ani jsemm sebou po příchodu domů neprásknul na gauč. Ráno jsem vstával před šestou, protože se tehdy chdilo na sednou. Večer jsem tak nejméně do devíti, někdy do desíti pracoval doma. Měli jsme dvě malé děti, tak jsem se musel (a taky chtěl) trochu otáčet. ...

0 0
možnosti
AH

alex hart

24. 4. 2008 14:38
A kde se vlastně stala chyba? - 2 -

Je to jak v té písnišce:

Víte ono Majdalenky, když kluk se stane tátou,

voníte mu efedrínem, ....  a mátou, budík dává na půl pátou, život by za vás dal...

Já byl v pohodě, naopak moje manželka byla v té době jaksi dost groggy, a vůbec s ní byla legrace jako v márnici. Myslím si, že fyzické zdravotní důvody to nemělo. Také jsem u ní pozoroval zúžení komunikace na papu a hamu a i jiná podstatná omezení komunikace manželů. Nakonec jsme se z toho nějak vyhrabali, já jsem své ženě dodnes zatím s žádnou mladší neutekl, ale přiznám se, že kdyby mi dnes moje žena řekla, že mám zase udělat nějaký kus nábytku, asi bych už ji poslal někam (tím myslím k truhláři).

Dále bych si dovolil s autorkou polemizovat, že svému penisu i srdci musím poroučet v podstatě celý život, protože jinak bych se asi usouložil a přišel na mizinu a byl dávno po rozvodu. Tak nevím, kde takové bonmoty bere.  Ale jinak chtě nechtě musím přiznat, že celkový tón toho článku mi připadá nějak platný i na moje manželství.  

0 0
možnosti
V

VangelisCZ

24. 4. 2008 13:30
*#06#

Dobrý den,

tento článek se mi líbil.  Opravdu.

0 0
možnosti
CC

cinik

24. 4. 2008 12:00
Paradni pribeh

da se tomu nejak vyhnout? ;)

0 0
možnosti
PP

Pillulka

24. 4. 2008 12:35
Re: Paradni pribeh

no? to by mě taky zajímalo... Myslím si, že nejspíš asi nedá.. :-(

0 0
možnosti
JB

fanda016

24. 4. 2008 10:37
a přitom by stačilo ...

nežít v iluzích ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy