Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

adua

2. 5. 2012 10:15
dobře napsaný

R^DíkV

0 0
možnosti

Jiittkkaa

2. 5. 2012 15:07
Re: dobře napsaný

díky.:-)JG

0 0
možnosti

Kousavka

2. 5. 2012 10:07
Nějaká zapšklá

Nějaká zapšklá. Ten podnikatel byl bývalý manžel? No, možná před Vánoci prodával ryby, ale máš pojem o tom, co to jsou příjmy a výdaje? Že tomu podnikateli na ty daně taky zbýt nemusí, že je kolikrát rád, když sežene nějakou zakázku? Že jich taky hodně skončilo a dneska jsou z nich šťastní zaměstnanci a už by nepodnikali ani za zlaté prase? Když jim tak závidíš, tak proč jen plkáš na netu a nejsi ještě mezi nimi?

0 0
možnosti

Jiittkkaa

2. 5. 2012 10:10
Re: Nějaká zapšklá

Opravdu jste četl můj článek?8-o Nemám potřebu někomu závidět, několik let jsem podnikala, takže vím, jak je to složité (ale o tom také v článku píši), dnes jsem zaměstnanec, protože je to pro mne pohodlnější, což klidně přiznám. Váš příspěvek je absolutně mimo mísu8-oNicméně děkuji za váš čas a přeji hezký den JG

1 0
možnosti

t.varga

2. 5. 2012 10:00
no

jenom aby nějaká práce vůbec byla

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy