Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PG

Zicher

31. 10. 2011 16:24
Pekne napsano, a trochu mi to pripomina mou zkusenost ...

Zaprve, rad bych podekoval za dalsi pekny clanek. Jitko, nez bych se rozkecaval, reknu jen, ze jste holka sikovna ;).

No a moje trosku podobna zkusenost: Kdyz jsem se vratil pred tremi lety zpatky do rodneho mesta, sestrenice mne pozadala, abych jejimu synkovi pomohl s anglictinou. Jemu tehdy bylo trinact (7.trida), a byl chytry, ale neskutecny flakac, navic az prilis zazrany do pocitacu. Tak jsem velmi rychle vypracoval jednoduchy motivacni system: Pokud bude blbnout a kaslat na to, ceka ho poradne zlechtani. A pokud dane cviceni zvladne k me spokojenosti, za odmenu si na konec doucovani dame particku Worms Armageddon :).

Divny system? Mozna - ale vysledkem bylo, ze behem jedineho pololeti jsem ho vytahl ze ctyrky na dvojku, tam jej po zbyle dva roky zakladky udrzel, a nyni, kdy nastoupil do uceni, je ve sve tride v anglictine nejlepsi.

Bottom line: Je treba si udrzet autoritu a mlade spravne motivovat, jak pozitivne, tak negativne. Ono to vzdycky nejak jde :).

S pozdravem Zicher

1 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

5. 11. 2011 16:59
Re: Pekne napsano, a trochu mi to pripomina mou zkusenost ...

díky za milý příklad:-)R^JG

0 0
možnosti
S

stepulka

22. 10. 2011 14:04
Dooobrý

Jitko :-)

R^

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

23. 10. 2011 19:02
Re: Dooobrý

díky Štěpánko:-)

0 0
možnosti
KT

Ježikača

22. 10. 2011 13:05
to máte kliku.

u nás probíhá víceméně permanentní boj. ale jak jsem slyšela, ač nám nedají nic zadarmo, venku se chovají slušně. :-) tak budu doufat, že je to pravda.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

23. 10. 2011 19:02
Re: to máte kliku.

:-)R^Díky za příspěvek JG

0 0
možnosti
AN

TondaN

20. 10. 2011 18:25
tento článek jsem přeposlal

mojí pubertální vnučce.:-) doufám ,že jí to bude poučením!jsem jejím hlavním sponzorem,to ovšem není osvědčením způsobilosti ,tak snad ?;-D

joR^

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

23. 10. 2011 19:03
Re: tento článek jsem přeposlal

:-)R^Díky JG

0 0
možnosti
K

kuba1234

19. 10. 2011 20:07
Paní Jitko ...

... přesto, že dnes byl den blbec a padám únavou po 550 km za volantem, v meziobdobí náročné jednání, tak jsem se rozchechtal. Za což děkuji, protože to se hned tak někomu nepodaří, takhle ze mne setřást chmury. Jste báječná vypravěčka a čtu Vás rádR^:-)

2 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

20. 10. 2011 7:23
Re: Paní Jitko ...

Jsem potěšena, děkuji:-)JG

0 0
možnosti
TB

MayaMoya..

19. 10. 2011 17:25
Bomba! :-)

Fakt jsem se nasmála...;-) Ráda Vás čtu R^

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

19. 10. 2011 19:48
Re: Bomba! :-)

Díky, to mne těší:-)JG

0 0
možnosti
PS

WetSinglet

19. 10. 2011 17:24
chi

skvele)) chtela bych to taky umet takhle....horsi je, kdyz vam nactilete dite (ktere jako dite nevypada uz skoro 3 roky) vycte, ze se mu nevenujete...tak jsem s nim probrala kdy jsem se mu asi tak mela venovat (pres tyden jsem v jinem meste, domu jezdim na vikendy), kdyz tam ma porad navstevy nebo je zalezly v pokojiku a clovek ho nechce rusit....chvili jsme si vysvetlovali, ze pokud chce od me pozornost, musi i on sam tu pozornost venovat me, ze to tezko pujde jenom z me strany...a pak uz to bylo zase dobry...ale abych pravdu rekla, obrecela jsem to...

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

19. 10. 2011 19:51
Re: chi

pravdou je, že ta komunikace v době, kdy jsou děti věčně zalezlé u PC je náročná:-/ ale někdy stačí i chvilka a vysvětlí se leccosR^Díky za Váš příspěvek JG

0 0
možnosti
L

Londynanka

19. 10. 2011 17:12
Detem by se nikdy nenelo rikat, ze jsou blbe

Deti jsou takove jake jsou. Nektere pochopi vsechno okamzite, nektere potrebuji cas a pomoc. Ja si ale osobne myslim, ze by se jim nemelo rikat, ze jsou blbe. To jim nepomuze, jenom ztrati sebejistotu a motivaci se vubec neco ucit. To, ze maji problem s domacim ukolem neni jejich chyba. Je to pravdepodobne chyba ucitele, ktery nevyuzil veskere ucebni postupy a metody vysvetlit diteti latku; nebo rodicu, kteri na ne tlaci, nebo to, ze se nesoustredi (je treba najit duvod proc). Mam zatim relativne male deti (d0 10ti let), ale nastesti jsem jim nikdy nerekla, ze jsou blbe. Jenom jim proste necio jde jednoduse a s necim potrebuji vice pomoci.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

19. 10. 2011 19:53
Re: Detem by se nikdy nenelo rikat, ze jsou blbe

Souhlasím. I když pro mě to věčné podceňování a ponižování mými rodiči bylo hnacím motorem po celý život. Pro spoustu lidí to ale může mít negativní následky do života - žádná sebedůvěra, podceňování se, vzdávání všeho předem apd.:-/Díky za příspěvek JG

1 0
možnosti
B

bofums

19. 10. 2011 16:22
Rodiče se někdy dělají lepší !

Rodič se před vlastním dítětem jen zřídka přizná, jaký byl v dětském věku. Při stěhování  / dávno už tomu /

školního inventáře jsem si našel v jednom třídním výkazu prospěch svého otce - hrůza to byla !  I dvojka

z mravů za naříznutí rákosky katechetovi !  Doma jsem se otci hrdě pochlubil, že mám lepší známky než

on- a hádejte, jak to vyřešil ? Nějaké to jelito, protože jsem snížil jeho  autoritu v rodině !;-D

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

19. 10. 2011 19:55
Re: Rodiče se někdy dělají lepší !

Tohle je pro rodiče ta nejhorší varianta, protože tak u svých dětí nakonec ztácí autoritu a úctu. Díky za příspěvek JG

0 0
možnosti
IB

isabell

19. 10. 2011 14:17
...

Úžasný ;-D

Zlepšila jste mi den Jitko, díky.

Já dceru radši naučila zacházet se šminkami preventivně sama, protože jsem si velice dobře pamatovala, jak jsem se pomalovala maminčinou černou tužkou na obočí někdy začátkem osmé třídy, (hodně jsem sportovala a měla tak málo volného času, tak na mě vlezly holčičí nálady malinko později), takže zmalovanýmu xichtu jsem malinko předešla, ne tak punkovým eperimentům v oblékání.

Ale i pro to jsem měla pochopení (však sem jí tu hudbu sama občas pustila), učitelky to nesly o dost hůř než já, naštěstí to nebyl takovej průšvih, jako mít za komančů na tričku anglický nápis a dcerku to navíc celkem rychle přešlo.

Každopádně při každé větší rozepři se nejdřív hluboce zamýšlím, jestli jsem podobnej problém neměla kdysi taky ;-)

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

19. 10. 2011 15:12
Re: ...

Tak to jsem ráda, upřímně řečeno, já si vždycky říkala, i přes všechna ta rozbitá okna mičudou apd průserů, že jsem ráda, že mám kluky, páč holky bych asi vychovávat nezvládla. Na druhou stranu, naši se s tím taky nikdy nesr... a jaká ze mně vyrostla chytrá holka.;-)Díky za příspěvek JG

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy