Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vera1

20. 7. 2011 10:06
Lituji,

že nebydlím někde poblíž  vašeho pracoviště. Hned bych do chladu šla pracovat. Práci hledám už 7 měsíců, nevadil by mi chlad, horko, směny ani nic podobného. Už jsem oběhla dobře třicet zaměstnavatelů, vyplnila nespočet personálních dotazníků, někdy mám pocit, že už bych mohla životopis vylepovat  rovnou na nároží. Letos je mi 50 a posledních 7 let jsem byla o těžce postiženou osobu blízkou.  To personalistům z nějakého nepochopitelného důvodu vadí a většina se ani po pohovoru nenamáhá napsat, že o mně nestojí.

0 0
možnosti

hekp

18. 7. 2011 9:22
to máte dobrý

Já pracuji občas v pracovním prostředí, kde se teploty blíží tropickým? Nechcete si to vyměnit?

0 0
možnosti

Jiittkkaa

18. 7. 2011 11:07
Re: to máte dobrý

abych byla upřímná - nechci. Ta moje zima je pro mne přijatelnější než vedro, takže si raději necháme každý to své;-)Díky za nabídku JG

0 0
možnosti

Antexio

17. 7. 2011 18:41
Dobrý den, vidíme to naprosto stejně, máte ode mne jedničku

za názory a hvězdičku za odvahu čelit nemakačenkům, kteří se Vám srojí na blog a vysvětlí Vám, co jsou to ta lidská práva, než byste řekla "parazit" :-)

0 0
možnosti

Lady Humussprey

17. 7. 2011 17:23
Napřed pravice odnaučila určité lidi pracovat

a teď je chce odnaučit skromnosti, v životě na dávkách. To nás všechny příjde hodně draho. Konec večerních procházek, konec hry dětí se sousedovými dětmi, děti vozit do školy i zpět, poplašná zařízení. Stejně to nebude nic platné, nikdo pro Kalouskův, či Drábkův plezír hladovět nebude. Takový život bude, jako na kole štěstí. Třeba ten den vás neokradou a nezbijí, ale na každého občas dojde.

0 0
možnosti

Jiittkkaa

17. 7. 2011 17:31
Re: Napřed pravice odnaučila určité lidi pracovat

tak vám přeji, aby vás nikdo neokradl a nezabil a když by to bylo vo fous, tak dotyčnému jistě ráda věnujete něco ze svého. Nebo že byste byla tak rozdavačná jen z cizího? Chcete mi říct, že teď byste se šla procházet cikánskou čtvrtí či si tam poslala hrát děti? Já myslím, že ne.:-P

0 0
možnosti

1000 dukátu je moc !

17. 7. 2011 15:35
Mám za to, že se pořád míchají dva problémy

a potom dochází k názorovým rozporům.

Na jedné straně je to jasné, existuje zde početná skupina obyvatel, která zneužívá systém a odmítá pracovat a na druhé tu máme třeba Vás, která poctivě pracujete a odvádíte spolu se zaměstnavatelem veškeré daně a pojištění a přišla byste o zaměstnání.

 V prvním případě je požadavek si onu pomoc odpracovat v pořádku a oprávněn, ale v druhém případě nám vzniká nespravedlnost, protože dotyčný je v případě neúspěchu sehnat včas nové zaměstnání "trestán" stejně jako ten co pracovat odmítá. Nehledě k tomu, že za poctivě odvedenou práci, by logicky měla náležet přiměřená odměna a ne dávka.

0 0
možnosti

Šerlok Homeless

17. 7. 2011 19:21
Re: Mám za to, že se pořád míchají dva problémy

To autorka nepopírá. Je potřeba se podívat na článek, který kritizuje. V něm dotyčná paní považuje za nucené práce, pokud bude podpora v nezaměstnanosti podmíněna tím, že uchazeč vezme práci, která je mu nabízena. Kritizoval jsem to i já a opět opakuji: Vyjímám z toho "práce" jako prostituce apod. - takové "práce" nikdo nesmí být nucen dělat.

0 0
možnosti

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

17. 7. 2011 15:16
karma a souhlas

Ale přesto mám k tomu návrhu výhrady. Nesledoval jsem to, jesli ho nezměnili, ale bylo to práci pro lidi na podpoře v nezaměstnanosti a ne na soc. dávkách.

Takže: vzhledem k tomu, že podpora je jen pár měsíců, ten člověk předtím řádně pracoval a platil si jakési "pojištění" a státu daně. Takže když ztratil práci, musí mít možnost a čas si práci zas najít (a ono to čas žere - od hledání a čtení různých inzerátů až po pohovory a schůzky). 

Proti tomu člověk, co nikdy nedělal a je na dávkách, práci si nehledá a nemá o ni zájem, nezaplatil nic na daních ani na "pojištění", by nebyl nijak "šikanován" nutností práce? To mi přijde krapet naruby.

0 0
možnosti

Jiittkkaa

17. 7. 2011 15:26
Re: karma a souhlas

to souhlasím, lidi na soc. dávkách by měli mít především povinnost pracovat.

0 0
možnosti

pavel kula

17. 7. 2011 12:01
Ano, karma

0 0
možnosti

Brutvann

17. 7. 2011 11:27
Naprostý souhlas s autorkou !

Ano - taky jsem naprosto  fascinován  názory  oné paní blogerky..... Je to neuvěřitelné, jak někdo  může zvráceně uvažovat - pokud to tedy není ironie  velké srandistky.  A s takovými lidmi má člověk sdílet prostor a co je horšího, také je živit.RvRvRv[>-]

0 0
možnosti

Lady Humussprey

17. 7. 2011 11:18
Měla byste své myšlenky přednést svému nadřízenému

Jeden z článků ústavy říká, že každý má právo na spravedlivou odměnu za svou práci. No a když se vám text ústavy nelíbí, mohl by vám šéf vyhovět a srazit plat na polovinu. Zkuste být ve svém přesvědčení důsledná a nevybírat si z ústavy jen články, které se týkají jiných.

0 0
možnosti

Jiittkkaa

17. 7. 2011 11:26
Re: Měla byste své myšlenky přednést svému nadřízenému

??????????

0 0
možnosti

Garfieldek

17. 7. 2011 11:10
Zase jedna...

... která si neuvědomuje, jak lehce lze dneska přijít o práci a jak těžké je ji zase najít.

0 0
možnosti

Martin V2

17. 7. 2011 11:13
Re: Zase jedna...

Prtoblém bude asi v tom, že autorka si našla práci a ostatní si hledají zaměstnání.

Vy jste nečetl v článku tu pasáž, kde se píše, že uchazeči tu práci, co dělá autorka odmítají?

2 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy