Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

namestii

20. 6. 2010 19:12
A co ti pod vámi?

Myslí si, že jste fajn a chápou všechny vaše kroky?

0 0
možnosti

Jiittkkaa

20. 6. 2010 19:58
Re: A co ti pod vámi?

Nikdo není dokonalý, ani já ne. Mám však štěstí, že jsou pode mnou i tací, kteří se mi nebojí říci na rovinu, co si myslí - a toho já si cením opravdu velmi, i když to občas nezní zrovna libě. A to si myslím, že fajn je. Lidi, kterým se nechce pracovat a berou si, co jim nepatří si zcela jistě nemyslí, že jsem fajn - to vím jistě;-);-DDíky za příspěvek JG

0 0
možnosti

namestii

20. 6. 2010 21:25
Re: A co ti pod vámi?

Díky za reakci. Nemyslel jsem to jako narážku na Vás, ale jako impuls k přemýšlení. … Dám příklad. Stal jsem se vedoucím pracovníkem a najednou jsem začal mít pocit, že musím všem vysvětlovat svá rozhodnutí. Aby náhodou „chudinky zaměstnanci“ nebyli v podezření, že to dělám špatně, krátkozrace a nebo jen pro osobní prospěch. Ale když jsem byl ještě běžným zaměstnancem, nebylo mi všechno vysvětlováno. A já to tenkrát bral jako samozřejmost. Dokonce jsem to ani nepovažoval za vhodné... …Bylo mi vysvětleno, že je to spíče slabost a „podřízení“ nemají rádi slabochy. Tak už to nedělám u všech rozhodnutí… zde bych se mohl rozepsat o spoustě technik práce se zaměstnanci, ale to není proč tu jsme.

0 0
možnosti

namestii

20. 6. 2010 21:28
Re: A co ti pod vámi?

Zpět k vašemu článku. Pár spekulací…. Co když nadřízený potřeboval implementovat do vašeho týmu svého člověka. Co když Vám nevěří a tak poslal „neschopného“ na zaučení -> od Vás - toto je super finta jak zjistit, jste-li svou práci zvládáte. Ten pak za 1-2 měsíce odejde a Vás buď šoupnou z5, nebo výš, nebo pryč… .-) … Dále píšete, že jste přijala Romku, i když nesplňovala podmínky přijetí. A následně měla nemalé výhody. Prosím? Nějaká pozitivní diskriminace? Co jste si myslela? Jak asi vypadáte v očích ostatních? Budou Vám ještě někdy věřit? Já bych řekl, že ne - v tom případě jste vedoucí na prd.

0 0
možnosti

namestii

20. 6. 2010 21:29
Re: A co ti pod vámi?

O co mi vlastně jde…

Je možné, že prostě jen nechápete proč vedení dělá co dělá a tím pádem je označujete jako neschopné, stejně jako Vaši podřízení nechápou Vaše kroky.

Proto ta moje první otázka. Chápou podřízení všechny Vaše kroky? Nechápou, asi pro ně budete dost velká neschopná kr..va, i když Vy jste tady moc hezky popsala jak jste spravedlivá, citlivá, solidární …

Chápete všechny kroky vedení? … nechápete! Znamená to, že oni jsou ke své práci nekompetentní?

:-)

0 0
možnosti

Jiittkkaa

21. 6. 2010 8:11
Re: A co ti pod vámi?

Rozumím o čem mluvíte. Jen pokud vím tak se v článku nepíše, že bych přijala cikánku ač by něco nesplňovala - tu jsem vzala pouze na brigádu na vykrytí odpoledních směn. Problémy s ní nejsou a je v pohodě, že je cikánka je náhoda a upozornila jsem na to právě pro informaci lidem, jež mne často označují za rasistku na základě mých předchozích článků. Je mi jedno, jak barevní lidi jsou - mě zajímá, jak se staví k práci - to je pro mne hlavní kritérium. K těm nadřízeným - jsou nekompetentní. Fakt. Oblastní už předal svoji funkci a jeho nástupce se nestačí divit, jak se tam takový pitomec mohl udržet půl roku;-D A těch historek prokazujících jeho nekompetentnost bych mohla sypat z rukávu hafo, ale veselé je to jen pro ty, kteří s tím nepřišli do styku tak říkajíc natvrdo.;-)Díky JG

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy