Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Eva_Pallotto

2. 1. 2009 17:55
ach jo

mě to mrzí ze všech nejvíc;-(, já prostě vím, že je to celý zbytečný zbytečný zbytečný nedorozumění, nezvládnutý emoce... není to ani tak jak to bylo v tom prvním článku, není to ani tak jak je to v tomhle, Havlík je blb paličatej ješitnej, ale je to hodnej kluk .... a admini taky přestřelili a taky jsou to fajn lidi.

Nebylo to kvůli nějaký pitomý reklamě, ale to teď nemá cenu řešit.

Celá ta šaráda poškodila všechny zůčastněné, včetně tebe.... a tak to bývá vždycky. Jenže Havlík prostě JE přecitlivělej ... což bejt logicky musí, jinak by nikdy nepsal tak, jak píše. A to by byla škoda. Zas na druhou stranu kolem sebe kope i když není proč. Trocha nadhledu by neuškodila ani jedné ze zúčastněných stran.

Je mi to líto, štve mě to, protože vás mám všechny ráda.

0 0
možnosti

Rudolf Havlík

2. 1. 2009 18:01
Re: ach jo

neměla jsi to sem psát. nemá smysl bojovat s něčím o čem dotyční nic neví. Je to jen voda na mlýn těm, kteří nás teď můžou urážet a obviňovat, Když nad tím tak přemejšlím, je to vlastně dobře. konečně mám pocit, že to děláme dobře. Pro jitku. P.S. kvůlivá reklamě to opravdu nebylo, ale je dobré vidět, jak to tu funguje:) Díky

0 0
možnosti

Jiittkkaa

3. 1. 2009 13:13
Re: ach jo

Díky za reakci. Rudo, takhle to nefunguje jenom tady, ale všude. Jde o to, a to už jsem zmínila, že to každý vidí jinak. Já osobně mám plnou verzi pravdy jak od Tebe tak od adminů a upřímně řečeno"čert se v tom vyznej!".Přirozená lidská reakce je, že by si člověk řekl: "to by mě zajímalo kdo teda kecá a kdo mluví pravdu"jenže kecat nemusí nikdo, prostě je to o tom úhlu pohledu a asi i o té ješitnosti. Já se nezlobím na nikoho, protože jsem to neměla vůbec řešit, ale i to je pro mne ponaučení a nejen pro mne. Myslím, že každý z nás má ještě na sobě co vypilovat! Piš dál! :-)Jitka

0 0
možnosti

Rudolf Havlík

4. 1. 2009 12:53
Re: ach jo

v outlooku se mi valeji vsechny emaily, ktery se kolem toho tocily. vim kde je pravda a vim, ze jsem ti nepsal nic, co bych si vymyslel. premyslim, proc bych to proboha delal. stal jsem si za svym. a stojim si za tim doted. to je zrejme ten problem. a ze mi to prospelo? naopak. uskodilo mi to, ale udelal bych to znova. nebavi me to porad dokola opakovat, protoze pak se do toho motaji lide, kteri o tom nevi zhola nic a dulezita vec, ja te o zadny clanek neprosil. Nikoho z vas. Prijde mi zvlastni psat o necem, o cem proste nic nevite. Rozhodla jste se sama to napsat. A co se tyce toho co je fer. Tak to co mate v tomto clanku neni bohuzel pravda. Ale me to nevadi. Uz si na urazeni zvykam. p.s. nemyslim to nijak zle. Jen to opravdu konstatuju, i kdyz to nicemu nepomuze. Mejte se.

0 0
možnosti

Jiittkkaa

5. 1. 2009 10:28
Re: ach jo

Milý Rudo i já jsem přiznala, žes mě o žádný článek neprosil to souhlasí, ale abych za tebe poděkovala Iloně, že napsala ten článek o tobě, tos mě prosil, viď? Také jsi mi potvrdil, žes musel dělat škrty ve článcích apd.I na základě toho jsem napsala já ten svůj. Nemyslím, že bych tě urážela já ani nikdo jiný, ale mám pocit, že nezvládáš především sám sebe, své emoce, a zbytečně kopeš neustále kolem sebe. Všimni si, že tě lidi pořád chválí a povzbuzují a stojí za tebou i přesto, že tě považují za ješitného blba. To jenom tobě, bohužel, stále něco nedochází.;-)Jitka

0 0
možnosti

Jiittkkaa

3. 1. 2009 13:21
Re: ach jo

Také to chápu jako nedorozumění. Poučila jsem se, jsem opatrnější, ale také si i nadále vážím jak adminů, tak Rudy, protože nelze člověka posuzovat na základě nezvládnutých emocí v jednom sporu(přesně jak to říkáš). Omluvila jsem se, páč si svoji chybu uvědomuji a dál je do doufám vyřešená záležitost a vše OK a myslím, že už nás to dál štvát nemusí.:-)Díky za Tvůj příspěvek(jsem ráda, žes ho sem napsala). Jitka

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy