Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Výlet do Prahy

Ani byste nevěřili, jak takový výlet do Pahy může být zajímavý.

 

Rozhodla jsem se jet do Prahy vlakem, je to sice zdlouhavé, ale pohodlné, člověk si může ty tři hodiny v klidu číst a může se dojít i vyčůrat.

Přesto, že z Prahy pocházím, nebyla jsem tu už mnoho let, vlastně od té doby, co jsem se odstěhovala do jedné malé vesničky na severu Čech, tak asi pětkrát.

Vyřídila jsem, co jsem potřebovala a do odjezdu vlaku jsem měla dost času, abych si na Václavském náměstí dala buřta opečeného v přepáleném omastku s hořčicí a kusem chleba, a přišlo mi to tak nějak k chuti.

Nostalgicky jsem zavzpomínala na staré časy, kdy jsme tudy chodívaly s holkama ze střední, ještě jako náctileté, a nevynechaly ani jeden obchod.

Pomalu jsem se loudala k hlavnímu nádraží, byl ještě čas, jelo mi to až za tři čtvrtě hodiny, a tak jsem si řekla, že si dám na peróně v bufíku  ještě kafčo.

Usrkávám z plastového kelímku a jen tak čučim kolem a v tom se přede mnou zastavil nějaký pán a tak divně se pořád rozhlížel. Stál asi tak metr a půl ode mě a najednou, z ničeho nic, rozhalil baloňák....

Málem jsem si vylila kafe, protože mě přepadl strašlivý záchvat smíchu, jak jsem stará, tak tohle se mi fakt stalo poprvé. To už k nám ale přibíhal nějaký starý pán, co stál opodál, a tak to panáček zabalil a uháněl zas o kus dál.

Dědula hulákal: „To je přesně ono, todle potřebujou úchyláci úchylný, aby se ženská tomu jeho prckovi vysmála."

Upřímně musím říci, že jsem si toho jeho „prcka" ani nestihla pořádně prohlédnout, protože jsem se musela smát sotva jsem mu pohlédla do obličeje, vypadal totiž, jako by mu už přede mnou někdo za podobné představení zatleskal do tváří.

Když se mě pak doma manžel ptal: „Tak co v Praze?"

povídám: 

„Ále mohla jsem vidět pimprlové divadlo, ale protože jsem tak blbá, že jsem se začala smát, hned jak se zvedla opona, viděla jsem kulové."

Joj Praha !

                                                                                                                            Jitka Gotterová

Autor: Jitka Gotterová | úterý 15.4.2008 17:47 | karma článku: 28,91 | přečteno: 3032x
  • Další články autora

Jitka Gotterová

Chudé Vánoce ?

Každou chvíli narazím na internetu na nějaký článek, který vypráví, jak si hlavně samoživitelky a další sociálně slabší rodiny ztěžují, že nemají ani na dárky pro děti a pro své blízké. Já to vidím jako příležitost upravit hodnoty

16.12.2022 v 18:11 | Karma: 26,75 | Přečteno: 707x | Společnost

Jitka Gotterová

Jak vám pracovní úraz může změnit život

Co je u nás v Čechách možné a jak je u nás postaráno o nemohoucí lidi, kteří celý život pracují a přispívají do systému a následně očekávají, že se o ně stát postará alespoň po dobu, než se zotaví po pracovním úrazu.

11.12.2022 v 14:10 | Karma: 19,77 | Přečteno: 696x | Diskuse| Společnost

Jitka Gotterová

Roušky, respirátory a cosi shnilého mezi lidem českým

Se zájmem jsem si přečetla článek blogerky Dáši Stárkové s názvem Kam se poděla ohleduplnost aneb v roušce exotem , kde autorka lidu českému vytýká neohleduplnost, bezohlednost, nezodpovědnost ba doslova prohnilost ........

5.12.2022 v 7:00 | Karma: 29,16 | Přečteno: 1213x | Diskuse| Společnost

Jitka Gotterová

Jsem spokojená a vděčná Bohu

Myslím to vážně. Velmi mě zaujal článek s názvem Jak vypadá skutečná bída v němž se autor zamýšlí nad nářky lidí nad dnešní nelehkou situací a vyvozuje závěry, že nikdo z těch uřvanců nemá ani potuchy, co je to skutečná bída.

28.11.2022 v 18:15 | Karma: 25,40 | Přečteno: 656x | Diskuse| Společnost

Jitka Gotterová

Diagnóza zní jasně a nesmlouvavě - Troll

Nedávno pan doktor Tomáš Vodvářka publikoval na iDnesu svůj článek psaný pro blogosféru s názvem Kde končí svoboda slova? Musela jsem se nad položenou otázkou pousmát, protože mě ihned napadla odpověď: "No přeci na iDnesu."

11.11.2022 v 11:30 | Karma: 28,53 | Přečteno: 584x | Hyde park
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  11:58

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  11:26

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy