Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bacha, u soudu v Liberci můžou soudci lhát, jako když tiskne!

Ukážete hafo dokumentů, dokazujících, že soudce lže, a hle ono je to v cajku. Fakt. Mám to černé na bílém, potvrdil mi to místopředseda soudu.

Milující tatínek

 

 

 

Vzhledem k vysokému procentu rozvodovosti u nás má dnes tahanice o děti a alimenty za sebou i před sebou kde kdo.

 

Já se o děti (naštěstí) tahat nemusela, protože můj bývalý je prostě nechtěl.

Když jsem navrhla, aby naši synové trávili každé druhé vánoce u svého otce, poté, co jsem byla křivě obviněna, že otci bráním ve styku s nimi, obdržela jsem dopis od právní zástupkyně otce, v němž mi sdělila, že otec rozhodně nesouhlasí s tím, že by musel mít své syny na Vánoce a že je o těchto dnech nechce ani v sudém ani v lichém roce. Čert se v té lásce otcovské vyznej.

Z domu jsem s oběma syny utekla poté, kdy mého dvanáctiletého syna jeho otec brutálně zkopal na autobusové zastávce před zraky spolužáků a já si konečně uvědomila, že už není v mých silách ubránit sebe i děti před dalším psychickým i fyzickým týráním.

 

Když jsme se osamostatnili, nežili jsme si nikdy nad poměry a občas jsme měli, jak se říká, sotva co do huby, ale nikdo nám neubližoval a to bylo hlavní. Moje děti se už nemusely dívat na to, jak jejich otec myslivec porcuje na zahradě mačetou psy a kočky, aby jejich masem nakrmil v kleci drženého výra velkého, a i hrob, který pro mě můj bývalý manžel na zahradě vykopal, zůstal nakonec prázdný, takže pohoda.

 

Vzhledem k tomu, že mému bývalému zůstalo úplně všechno a mně tak nějak začaly docházet finance s nástupem mého mladšího syna na střední internátní školu, podala jsem si k soudu žádost o zvýšení výživného, páč těch sedmnáct stovek na jednoho syna bylo fakt žááálostně málo.

 

Když jsem se po půl roce konečně dočkala soudního líčení, které začalo s hodinovým zpožděním, nestačila jsem se divit, jakým způsobem může být o zajištění potřeb pro nezletilé rozhodováno.

 

Snad se ani nebudu pozastavovat nad skutečností, že mému požadavku čtyř tisíc korun měsíčně na jednoho syna nebylo vyhověno, neboť by to pan otec ze sedma dvaceti tisíc čistého měsíčně neutáhl, a proto bylo, celkem logicky, rozhodnuto, že částka třítisícovek na každého je až až a dá volovi rozum, že zbývající prokazatelné dvoutřetinové náklady na naše syny musím utáhnou já ze svých šestnácti tisícovek hrubého zcela bez problémů.

 

Po tom všem, co jsem už v životě zažila, snad ani člověk nečeká spravedlnost a říkáte si: „No co, alespoň jsem se pokusila zajistit svým dětem lepší podmínky,” ale na druhou stranu to, co soudkyně Mgr. Ivana Tvrdíková předvedla mi dočista vyrazilo dech.

 

Když mi pak (po prvním a jediném soudním líčení, navíc zrychleném časovou ztrátou získanou hned v úvodu) došel po měsíci rozsudek v písemné formě, přečetla jsem ho jednou, dvakrát, po třetí a jen přirozená úcta k vážené osobě soudkyně mi zabránila vykřiknout: „Ty vaďo, ta snad musela bejt sjetá, nebo co.”

 

No posuďte sami:

Soudkyně uvedla, že můj výdělek u bývalého zaměstnavatele činil 18.420,- přesto, že ve spisu je založen dokument potvrzující, že tento výdělek činil 10.227,- No je to sice rozdíl JENOM nějakých osm tisíc, ale především je to LEŽ.

 

Soudkyně uvedla cituji: „Z oznámení o vyplacené dávce nemocenského pojištění bylo zjištěno, že matka pobírala od 1.8.09 do 31.8.09 nemocenské dávky. Denní dávka od 26.dne byla 476,-Kč od 31.dne byla 523,-Kč, denní vyměřovací základ 792,-Kč Opravdu nechápu, jak může soudkyně něco takového napsat, když já jsem vůbec v pracovní neschopnosti nebyla, žádné dávky mi vypláceny nebyly a ještě k tomu všemu zmiňuje soudkyně v rozsudku výši mých příjmů v tuto dobu, čímž i sama potvrzuje, že tato informace je opět naprostá LEŽ.

 

Soudkyně uvedla, že můj současný výdělek činí 17.000,- hrubého, avšak moje pracovní smlouva, která je součástí spisu jasně dokazuje, že výdělek činí 16.000,- hrubého.

Takže opět jedna malá LEŽ.

 

A na závěr jedna opravdová perlička z pera soudkyně Mgr. Ivany Tvrdíkové, cituji:

„Z daňového přiznání otce za rok 2008 byl zjištěn základ daně matky ve výši 122.876,-Kč, daň byla vyčíslena na 18.420,-Kč.”  Troufám si tvrdit, že paní soudkyně bude patrně jediná, kdo zjišťuje základ daně matky z daňového přiznání otce.

 

A další a další a další…….

 

I napsala jsem stížnost k rukám předsedkyně soudu, zda by mi mohlo být vysvětleno, jak je možné, že soudkyně, s odpuštěním, lže, jako když tiskne a uvedla jsem, že mi opravdu velmi vadí, obdržím-li od soudu dokument plný nesmyslných lží týkajících se mojí osoby.

 

Že se domnívám, že v soudních řízeních tohoto charakteru by měli soudci jednat zodpovědně především v zájmu dětí a nic neuspěchat, protože odvedením nekvalitní práce tak negativně ovlivňují životní úroveň nezletilých dětí a potažmo prodražují a protahují soudní spory v odvolacích řízeních.

 

Po dalším měsíci jsem obdržela vyjádření místopředsedy soudu Mgr. Stanislava Štěpánka:

„Vaši stížnost jsem důkladně prošetřil. Vyžádal jsem si vyjádření soudkyně a ve věci jsem rovněž vyslechnul zapisovatelku,a právní zástupkyni protistrany. Zapisovatelka i právní zástupkyně protistrany shodně uvedly, že Mgr. Tvrdíková jednala velmi korektně. S ohledem na výše uvedené jsem nucen Vaši stížnost považovat za nedůvodnou a ve věci proto nebudu přijímat žádná další opatření.”

 

No, upřímně řečeno, neočekávala bych, že právní zástupkyni otce by se nelíbilo, jak se mnou paní soudkyně zatočila a notně virtuálně povýšila moje příjmy, zatímco příjmy otce zůstaly utajeny, ale očekávala bych, že co je psáno, to je dáno a tudíž by po prostudování spisu vyšlo najevo, že tu něco nehraje.

Nehodlám spekulovat o důvodech, které vedly soudkyni k tak jednostrannému pohledu na věc

 

Ráda bych však poděkovala Okresnímu soudu v Liberci, který mě náležitě poučil o tom, že lhaní je naprosto normální a přirozené a ani naše justice se bez něj neobejde.

 

No a já teď zkusím vyrazit nějaké prašule ze sociálky na tom nemocenským v srpnu, páč i když jsem byla tou dobou zdravá jako řípa, rozsudek je rozsudek a vzhledem k tomu, že mám černé na bílém, že mi byla vyplacena nemocenská, tak ji teda chci.

 

Pan místopředseda Mgr. Stanislav Štěpánek všechno řádně prošetřil a nenašel žádnou chybku, takže to snad museli zvorat na tý sociálce a poslali tu moji nemocenskou někam jinam. Neřádi jedni.

V našem právním systému je cosi hodně shnilého.

 

Jitka Gotterová

 

Autor: Jitka Gotterová | středa 30.12.2009 6:02 | karma článku: 36,67 | přečteno: 5466x
  • Další články autora

Jitka Gotterová

Chudé Vánoce ?

Každou chvíli narazím na internetu na nějaký článek, který vypráví, jak si hlavně samoživitelky a další sociálně slabší rodiny ztěžují, že nemají ani na dárky pro děti a pro své blízké. Já to vidím jako příležitost upravit hodnoty

16.12.2022 v 18:11 | Karma: 26,75 | Přečteno: 707x | Společnost

Jitka Gotterová

Jak vám pracovní úraz může změnit život

Co je u nás v Čechách možné a jak je u nás postaráno o nemohoucí lidi, kteří celý život pracují a přispívají do systému a následně očekávají, že se o ně stát postará alespoň po dobu, než se zotaví po pracovním úrazu.

11.12.2022 v 14:10 | Karma: 19,77 | Přečteno: 696x | Diskuse| Společnost

Jitka Gotterová

Roušky, respirátory a cosi shnilého mezi lidem českým

Se zájmem jsem si přečetla článek blogerky Dáši Stárkové s názvem Kam se poděla ohleduplnost aneb v roušce exotem , kde autorka lidu českému vytýká neohleduplnost, bezohlednost, nezodpovědnost ba doslova prohnilost ........

5.12.2022 v 7:00 | Karma: 29,16 | Přečteno: 1213x | Diskuse| Společnost

Jitka Gotterová

Jsem spokojená a vděčná Bohu

Myslím to vážně. Velmi mě zaujal článek s názvem Jak vypadá skutečná bída v němž se autor zamýšlí nad nářky lidí nad dnešní nelehkou situací a vyvozuje závěry, že nikdo z těch uřvanců nemá ani potuchy, co je to skutečná bída.

28.11.2022 v 18:15 | Karma: 25,40 | Přečteno: 656x | Diskuse| Společnost

Jitka Gotterová

Diagnóza zní jasně a nesmlouvavě - Troll

Nedávno pan doktor Tomáš Vodvářka publikoval na iDnesu svůj článek psaný pro blogosféru s názvem Kde končí svoboda slova? Musela jsem se nad položenou otázkou pousmát, protože mě ihned napadla odpověď: "No přeci na iDnesu."

11.11.2022 v 11:30 | Karma: 28,53 | Přečteno: 584x | Hyde park
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy