Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážená paní Gotterová,

se smutkem jsem si přečetla Váš příspěvek. Organizace, pro kterou se v Lidlu pořádá sbírka, se jmenuje Život dětem. Založily jsme ji s kolegyní v r. 2000 a pomáháme rodinám, které v životě neměly štěstí a musejí se vyrovnávat s těžkou nemocí svého dítěte. Tyto rodiny potřebují pomoc od nás ostatních. Často si ani neuvědomujeme, jak k nám byl osud vlídný, když se naše děti narodily zdravé a také zdravé zůstaly. My společnosti Lidl velmi děkujeme za pomoc a podporu, které si neskutečně vážíme. Zapomněla jste uvést, že společnost Lidl nevybírá pouze peníze od lidí, ale k vybrané částce sama, ze svých vlastních zdrojů, peníze přidává. V Lidlu nakupuji každý den a ještě nikdy se mi nestalo, že by v rámci sbírky někdo na mě naléhal. Veřejná sbírka je pochopitelně povolena Magistrátem hl. města Prahy. Je konána formou prodeje předmětů, a proto není zapotřebí, aby kasičky byly úředně zapečetěny. Stejně jsou pod velkou ochranou a sama ve svém článku píšete, že peníze jsou přepočítávány kolektivně, a to je dobře. Zmiňujete se o prodávajících a tlaku ze strany manažerů. S mnohými prodávajícími jsem hovořila a mám zcela odlišnou zkušenost. Nevěděli, odkud jsem a řekli mi, že se na sbírku vždy těší. Důležité je, že společnost Lidl se k pomoci vážně nemocným dětem staví zodpovědně už několik let a že peníze vybrané v rámci sbírky skutečně pomáhají. Stačí se podívat na naše webové stránky http://www.zivotdetem.cz a pokud byste se chtěla seznámit s konkrétními příběhy, nabízím reportáže o nemocných dětech, které jsem pro nás točila. Najdete je na stránkách projektu, tedy http://www.srdcedetem.cz. Děkujeme všem laskavým lidem, prodávajícím i dárcům, kteří se rozhodli zapojit do sbírky Srdce dětem v Lidlu, ale také těm, kteří se pravidelně zapojují do našich Srdíčkových dnů nebo našim prostřednictvím příspívají vážně nemocným dětem přímo. Máme velkou radost, že mezi námi je stále hodně  lidí se srdcem na pravém místě.

1 0
možnosti

Dobrý den paní Křepelková, předně mě velmi zaráží, že se sbírka koná formou prodeje předmětů, což je informace nepravdivá. Ve skutečnosti jsou lidé vyzýváni k příspěvku a srdíčko (což zřejmě považujete za onen prodejní předmět) je věnováno standardně jen při příspěvku 30,- Kč a výše. Opravdu je mi divné, že tato pravidla, s nimiž byli seznámeni všichni pracovníci Lidlu - alespoň v loni určitě) a která jsou v přímém rozporu s vaším tvrzením, Vám nejsou známa (myslím, že i zákazníci mohou potvrdit, že jsou vyzýváni k příspěvku nikoli ke koupi nějakého předmětu a i Vaše reklama : Každý příspěvek i ten nejmenší pomáhá pomáhat je toho důkazem). Stran přepočítávání kasiček uvádím, že jsou přepočítávány manažerem za přítomnosti vedoucího a i přesto byla jedna kasička zapomenuta. Navíc vedoucí soustavně z místnosti odchází plnit své povinnosti a často je manažer s penězi sám. Celkově musím přiznat, že Váš příspěvek (a Vámi uváděné nepravdivé informace) ve mně vzbudil obrovskou nedůvěru v tuto sbírku.:-(

1 0
možnosti

P44e81t96r 17K12ř69í23ž

28. 11. 2015 21:43

Děkuji za informace. Lidl mám blízko, takže do něj chodívám často. Pokud jsem již po několikáté v týdnu u pokladny žádán o příspěvek, vnímám to jako vydírání. Akce dokonce trvá 2 týdny, a to už je dosti blbé. Takže - jakmile mne pokladní monotónním hlasem žádá: "Přispějte na nemocné děťyyy...", nasypu pro jednou mince, ale pak tam nevstoupím, dokud vydírací akce trvá. Být nepříjemný na pokladní nechci a ani to nemá význam - ona jen plní příkazy. "Hlasovat nohama" však mohu.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, jsem hrdý a potěšen, že jsme aspoň virtuálními kamarády. Přejí nezlobivé ZDRAVÍ a životní ŠTĚSTÍ!!R^:-):-) Máme shodný přístup k blbům a hnusárnám...

1 0
možnosti

Ahoj Horste, děkuji za návštěvu virtuálního prostoru a povzbudivá slova. Bohužel mám pocit, že je těch blbů a hnusáren nějak příliš:-/ Také přeji zdraví a krásné pohodové předvánoční dnové:-)

0 0
možnosti

Jitko, díky za tento článek... běhám několik charitativních běhů - maraton a 24hodinový běh, který pořádá mimo jiné Farní charita Cheb a ty lidi znám, věřím jim, je to transparentní a vím, že se peníze opravdu dostanou na správné místo. Přesto jsem drobné, které mi v Lidlu vrátili, do kasičky vhodila, protože nakonec mi to bylo blbý...:-)

0 0
možnosti

Zuzko, moc Vám fandím, je fajn co děláte.R^ Stran Lidlu - no, taky jsem přispěla i přesto,že jsem z průběhu této sbírky značně znechucena a těch lidí na pokladnách je mi upřímně líto, na druhou stranu jsem ráda, že už tam nemusím sedět já.

0 0
možnosti

Nejlepčím řešením je formulace: "Děkuji, nemám zájem."

0 0
možnosti

J11a98n 36F82r94o81l29í85k

27. 11. 2015 15:28

Nejlepším řešením je mávnout bezkontaktní kartou a odejít.

0 0
možnosti
Foto

Protože nemám jistotu, že ty peníze skutečně dostanou české děti, a naopak nerozkradou v neziskovkách a nerozdají uprchlíkúm, zásadně pobíhající kasičky nepodporuju

1 0
možnosti

Jsem si dost jistej, že právě takovéhle kasičky jsou zárukou, že se peníze dostanou kam mají. Kdyby se v Německých novinách začalo psát, že p. Schwartz jako majitel Lidla, nějak peníze pokrátil, tak zkrachuje natotata.:-)

0 0
možnosti

R^

To jste dostávali poukázky na nákup v Lídlu?

0 0
možnosti

Nu,já plně souhlasím a musím ještě dodat,že mi bylo vnuceno papírové srdíčko za 30,- Kč a při následné návštěvě mi toto bylo nabídnuto opětovně.Když jsem řekl,že takové srdíčko jsem si koupil již včera,koukali na mne ostatní jako na lháře a nesoucitného lakomce.

0 0
možnosti

Ano, na tom je to postaveno - že se prostě zákazník cítí provinile

1 0
možnosti

Jste si s tím dala pěknou práci, ovšem já nejprve slušně a potom rázně odmítla a Lidl mě dlouho neuvidí..

0 0
možnosti

...a to je přesně ono. Velké množství zákazníků už pokladní znají a vědí tedy, že už nemá smysl oslovovat člověka, který jim například den předtím řekl, že přispívat nebude, nebo dokonce velmi ostře vynadal. Je jasné, že tím toho člověka akorát rozčílíte. Jenomže když to i s tímto odůvodněním pokladní neudělá, stejně bude nařčena nadřízeným z neplnění si pracovních povinností. No a výsledkem je vystresovaný zaměstnanec a zákazník, kterého už Lidl dlouho neuvidí:-/

0 0
možnosti
Foto

Předpokládám, že celá akce je organizovaná jako veřejná sbírka. Pak by ovšem rozpečeťování kasiček správně mělo probíhat pod dohledem veřejné osoby (nejčastěji probíhá přímo na městském úřadě) a pod dohledem dalšího svědka. Měla by být vyhotovena výčetka. Samozřejmě ke každé kasičce zvlášť. není možné, aby veřejná sbírka probíhala bez dohledu státní zprávy. Vybírat peníze jiným způsobem legálním také nelze. Samozřejmostí je souhlas k pořádání veřejné s írky a následně její vyúčtování. Žádost se podává na KÚ.

0 0
možnosti
Foto

Státní správy - omlouvám se za hrubku :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy