Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"lidi ji musí přijmout takovou, jaká je,“... to je spravny pristup, ale matka te holcicky ji s tim mela 100% pomoct. Dite neni pripravene na zlobu a posmech, od toho ma rodice, aby ho chranili a pomahali mu, nez se nauci zivotem probijet samo.

Ale to Tobe rikat nemusim, vid :-)

1 0
možnosti
JG

Děkuji všem za zajímavé příspěvky v diskuzi a přeji příjemný zbytek večera

4 0
možnosti
Foto

Autorka mne příjemně překvapila. Karma.

1 0
možnosti
AJ

Ano, máte pravdu, resp. já to vidím stejně tak jako vy.

Ale připadá mi scestné hned sprostě urážet autorku původního článku -viz příspěvek paní Tezler.8-o Tímto agresivním směrem se zde často diskuse ubírá a není to dobře.

Já si třebas také myslím o malování lamp a podobných aktivitách své, ale - když to lidi těší dělat a ještě o tom psát, tak je to jejich volba. prostě to nečtu.;-)

Měla jsem na základce spolužačku, která měla na hlavě od třetí třídy dvě plešky a paruky tehdy nebyly tak nějak dostupné, tak zkusila ve škole moc. Naštěstí se to spravilo v pubertě, a pak z ní byla blond kočka. ALe to ponížení a stud už v člověku zůstane.

Docela chápu ženy, které si nechávají zmenšit prsa, ale rozumím i těm, které to nerisknou, je to prostě otázka volby a priorit. Některá se bojí narkózy, jiná zase četla o neúspěšných operacích - nechme to na každém, ať si vybere.

Ovšem jiná věc je touha po vylepšení - větší prsa, odsátí tuku, nový nos apod. Zde bych doporučila napřed si přečíst diskuse např. na Omlazení.cz či jinde, protože problémů po operaci se objevuje dost a dost. To, co očekáváte, vás může v reálu dost zaskočit! A často k těmto zákrokům sahají lidé, nespokojení sami se sebou, domnívají se, že po operaci se situace změní, a když se to nestane, viní celý svět, lékaře - či jdou na další operaci. :-) Jedna režisérka o tom natočila film Ženy pro měny, běžel i v ČT. http://www.csfd.cz/film/178909-zeny-pro-meny/

0 0
možnosti
Foto

Žil jsem dlouhá léta ve Švédsku i nějaký ten svět (západní) jsem prošel, ale opravdu jsem nezaregistroval, že by se někdo někomu pro fyzickou odlišnost posmíval, případně ji komentoval. Zdá se mi, že hranice opravdu vede u nás někde Šumavou. V čem to asi je?

2 0
možnosti
Foto

Smějící se bestie...?;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ I když ve finále to k smíchu není, tak mě Vaše finále rozesmálo ;-D

Zamýšlet se nad tím, proč dítěti okamžitě sdělili, kolik je stálo nemá smysl... Hlavní je, že to pro ni udělali a poznámku o ceně utrousili snad jednou a snad naposled... I když, jistá si tím nejsem....:-/

1 0
možnosti
JG

oni tihle rodiče jsou celkově divní, taky mi kolegyně vyprávěla, že její dcera má od pěti let psychický blok (kromě toho problému s vlasy) ohledně jakékoli zmínky o smrti, protože teta té dívenky (sestra jejího otce) spáchala před lety sebevraždu a zastřelila se. No a když jsem se zděšená zeptala, jestli to jako holčina přímo viděla a byla u toho, tak mi řekla, že ne, že jí to vyprávěli s manželem (Mgr,major, hlavní personalista u hasičů, který mimo jiné posuzuje psychickou způsobilost hasičů:-/). Takže tady fakt zůstává člověku rozum stát a říkám si, že jestli tyhle děti přežijou výchovu svých rodičů v duševním zdraví, bude to spíš náhoda. Jinak jsem té rodince věnovala i článek http://gotterova.blog.idnes.cz/c/334657/Jo-pravnik-to-musi-byt-slusny-clovek.html

1 0
možnosti
Foto

R^Líbí. Narozdíl od původního článku.

Já jsem v pubertě nenáviděla brejle. Tak moc, že jsem si je sundavala, když jsem šla třeba na diskotéku,nebo s holkama na špacír (za klukama atd..) A mohli mi rodiče a babička stokrát opakovat, že mi sluší atd...Ve pětadvaceti jsem si poprvé vyzkoušela kontaktní čočky...konečně vyniklo nalíčení očí, delší řasy (které za brýlemi na krátkokzrakost nejsou tak vidět). Sebevědomí okamžitě narostlo. I bez psychoterapie.

 Dneska už jsou na výběr slušivé brýle,ale stejně chci jít za dva roky na laserovou operací a zbavit se brýlí navždy.

1 0
možnosti
Foto

Jsem proti "přikrášlování" a "vylepšování", ale pokud má někdo mindrák z čehokoliv, co se mu na sobě samém nelíbí, pak je to lepší volba, než psycholog. Sebevědomí si nelze koupit v obchodě a cokoliv pomůže si jej vypěstovat je lepší než být pořád na dně. 

Nicméně nad pravidelnými návštěvami ženských u kadeřnice budu pořád kroutit hlavou. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy