Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach jo. No...pokud máte dojem, že je na českých vesnicích to samé prostředí jako v sociálně vyloučených lokalitách (obchod s bydlením, lichva, kriminalita), pak máte samozřejmě pravdu a jedný se zcela o to samé. Co dělají rodiče těch dětí se kterými dobrovolníci v rámci OPLZZ pracují?? Tady jsem se rozesmála. Rodiče těch dětí si totiž v rámci toho samého programu navyšují kvalifikaci (doplňují kurzy, výuční listy) a chodí pracovat na DPČ, či DPP na uměle vytvořená pracovní místa;-)

0 0
možnosti
Foto

Ale to jen tak na okraj, aby Vám tu tentokrát nechyběli prudiči:)))

1 0
možnosti
JG

děkuji všem za příspěvky:-)

0 0
možnosti
MR

M96i32l94a66n 67R14a83d94e75k

15. 3. 2014 18:09

MATE PRAVDU R^ ale to je takovy bohuzel uz zapadni sebevrazedny trend, za vse muze stat ktera ma byt nase kojna. 90% lidi na teto planete nema sajnu o nejake podpore,a neymsli si ze by jim stat mel vytirat zadek, a jde to. Zato Zapad jde pomalu ale jiste do kopru.

2 0
možnosti
Foto

R^ano, minimálně blog k zamyšlení. Hledala jsem cokoli k polemizování s Vámi, ale bohužel, musím souhlasit. Ze strany paní Hnykové je to sociální cítění naruby.

6 0
možnosti
JG
PF

P84e75t23r 42F70o93j32t11í88k

15. 3. 2014 14:33

R^Ale ona paní poslankyně to myslela dobře a lidsky.....:-/;-(

0 0
možnosti
PF

P28e91t39r 41F14o32j96t43í13k

15. 3. 2014 14:38

jen jsem si ještě ověřil, že si paní Hnyková nestačila za půl roku upravit svůj profil...asi má teď moc práce

1 0
možnosti
KT

Ano, máte pravdu. Je to ale všude stejné, pracuji v oboru, kde se to granty jen hemží. Náš známý se podivuje, že si o nějaký nepožádáme, protože jemu stačí vydat knihu a na prodeji již nesejde, protože má vyděláno. Když řeknu, že by mě hanba fackovala, jsem tak akorát pro posměch.

6 0
možnosti
Foto

J46a75n25a 86M28a66j32o54v87á

15. 3. 2014 13:32

Karma a pochvala. Že se Vám to chtělo napsat. Mne to totiž štve tak příšerně (ten překroucený pohled), že se mi o tom naopak nechce ani psát.

Mimochodem, nevím, jak je zdrojový článek profi, ale zmiňovaný Operační programu vzdělání, věda a výzkum ještě tak nějak neexistuje....

0 0
možnosti
JG

dotace v rámci programu vzdělání, vědy a výzkumu skutečně jsou, i když přiznám, že jsem vycházela jen z údajů uvedených paní Hnykovou, aniž bych další podrobnosti ověřovala. Nicméně právě na tom překrouceném pohledu jsou primárně založeny všechny ty "pomoci potřebným" z peněz těch, co si svoje potřeby zvládnou zajistit sami. Taky mi to vadí

3 0
možnosti
JS

To se jim to začleňuje za naše peníze. A mimochodem, ty děti by tam mohli chodit spolu s rodiči a učit se to společně ....

Je to takový vojenský. Začlenit povelem raz dva! Dohlédnout příčiny stavu a důsledek metody- na vojně netřeba, ztráty povoleny.

6 0
možnosti
JG

ano, to je přesně to, na co se snažím poukázat - je třeba začít u rodičů

2 0
možnosti
Foto

vyjádřila jste to naprosto přesně.

Já k tomu dodávám, že sociální pracovníky typu paní Hnykové, je třeba vyhnat od zdrojů financí pro sociální účely a potom zjistíme, že peněz je vlastně dost. Ale nesmí se s nimi mrhat na hlouposti.

9 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy