Diskuse

Proč vznikla kniha mantinely

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J72a11n25a 58M76a54j57o12v38á

16. 11. 2013 21:50

Fandím Vám. A těším se na e-verzi knížky. R^R^

0 0
možnosti

Právě tu Vaši knihu čtu. Je napsána opravdu čtivě, místy i vtipně. Obsahově je to však hrůza a je smutné, že se toto děje. Krátce jsem kdysi také dělala ve velkoobchodu a věřím, že tam to bylo dosti obdobné, ač ne v takových obřích rozměrech. Jen by mě zajímalo, dcera Milušky je v knížce Zuzana nebo Zdena? Na některých místech jsou na střídačku tato dvě jména. Kniha se mi líbí. A jste fakt dobrá! Dosud se mi maximálně líbilo, jak jste tomu říďovi řekla, za co jako manažer stojí. Klobouk dolů, vážně.

0 0
možnosti

díky, na tu Zuzku a Zdenu musím juknout - může jít o chybku, občas jsem se v těch jménech sama ztratila;-)

0 0
možnosti

Bude kniha k mání i v e-formě ?

0 0
možnosti

dobrý den Milane, určitě, jen to musím ještě dohodnout s vydavatelem. Díky za zájem a hezký večer

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji k tvé odvaze, Jitko, a těším se, až si knihu přečtu :-)

Líbí se mi jak dokážeš věci přesně a bez okolků popsat R^

0 0
možnosti

Ahoj Štěpánko, díky.:-)

0 0
možnosti