Parfém zdarma za 250,-Kč pouhopouhých

Tak jsem si včera zašla v Turnově do Tesca a než jsem se stačila rozkoukat, ve vestibulu se ke mně přiřítila nějaká slečna, podávala mi ruku se slovy, že je (tuším) Monika a že mi chce představit nějaké parfémy. Nastříkala na mě dvě dámské vůně, pánskou pak rozprášila na svoji packu – to abych prý doma nedostala od manžela na budku, a doplnila, že parfém má výdrž dvacet hodin. A co jako prý já na to.  

 

No, jedna vůně se mi nelíbila, jedna celkem ano, pánská tak nějak normál. Obdržela jsem informaci, že od zítřka budou v prodeji za 1599,- Kč. 

„Ale ne dnes, a ne pro vás,“ pravila, spiklenecky na mě mrkla a snažila se mě přesvědčit o tom, jakéže jsem to dítě štěstěny.  

Vzápětí vzala Monika krabičku parfému, který mě oslovil a podala mi ho se slovy: „To máte ode mě zdarma,“ a na moji otázku, proč bych jako měla dostat parfém zdarma, pravila, že má možnost rozdat patnácti lidem, kteří jí budou sympatičtí, parfém zdarma.

„Ale já….“ Začala jsem ze sebe soukat nechápavě, načež mi Monika přihodila do náruče k tomu jednomu parfému i dva ostatní a pravila: „A teď sečtěte, kolik by všechny ty parfémy stály dohromady!“ Vyplivla jsem zaokrouhleně částku 4800,- Kč načež na mě Monika opět spiklenecky mrkla a šeptla: „Pro Vás žádných 4800,- ale jen za 900,-Kč“ a dodala „pouho pouhých 900,-Kč“.

Stála jsem tam jako trubka očmuchávala svoji voňavou paži a vyjádřila pochybnost, jak si mohu být jistá, že ten parfém vydrží dvacet hodin a zoufala dodala: „Vždyť já u sebe ani nemám hotovost,“ načež hbitá Monika popadla ještě jeden pánský parfém, přihodila ho k těm třem, co jsem stále držela v náručí a pravila: „To máte za to, že budete muset jít do bankomatu, ale nikde to na mě neříkejte.“

Nahlas jsem již notně pobavena přemýšlela o tom, že se opravdu vyplatí koupit si za devět stovek dva pánské parfémy, které by se těm mým chlapům vůbec nemusely líbit a jeden, který se mi nelíbí zcela určitě a dodala: „ale zase ten jeden se mi líbí, že?“

Nakonec jsem konstatovala, že dám přeci jenom přednost koupit si parfém, u něhož bude garantována kvalita, byť jej pořídím za plnou cenu.

Monika mi dala za pravdu, odebrala mi parfémy z náruče a vrátila ten, co se mi líbil s novou nabídkou za pouhopouhých 250,-Kč.

Pravila jsem, že si zajdu koupit sváču do Tesca, přičemž si promyslím, zda si tedy přeci jenom nekoupím za 250,- Kč ten parfém, co jsem původně jako velká sympaťanda obdržela zdarma.

Když jsem vylezla z obchodu, nabízely Monika i její kolegyně dalším lidičkám parfémy zdarma.  Evidentně měly celkem kliku, že se zrovínka v tuto dobu sešlo tolik sympaťáků.

Z propagačního materiálu, který jsem obdržela, jsem zjistila, že i dnes se prodejce rozhodl poskytnout svým zákazníkům slevy a ceny z částky 1599,- slezly až na 1199,- Kč.

Jsou to holt dobrodinci.

No, a kdyby se k vám někdy přiřítila nějaká Monika s tím, že vám věnuje parfém zdarma, neptejte se proč, bafněte ho a zmizte, protože o chvíli později už vás bude ten dáreček stát dvěstěpáďo sympaťák nesympaťák.

Jitka Gotterová

Autor: Jitka Gotterová | čtvrtek 5.6.2014 10:13 | karma článku: 38,72 | přečteno: 8836x
  • Další články autora

Jitka Gotterová

Chudé Vánoce ?

16.12.2022 v 18:11 | Karma: 26,75

Jitka Gotterová

Jsem spokojená a vděčná Bohu

28.11.2022 v 18:15 | Karma: 25,40

Jitka Gotterová

Proč?

23.8.2022 v 9:29 | Karma: 38,13

Jitka Gotterová

Pravda o vodě

2.8.2022 v 23:24 | Karma: 27,41

Jitka Gotterová

Taková veselá smrt

14.12.2021 v 16:13 | Karma: 15,35

Jitka Gotterová

Žij a nech žít

27.10.2021 v 9:20 | Karma: 29,49

Jitka Gotterová

PPL prosím ne!

13.11.2018 v 9:12 | Karma: 24,84
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy