Jitka Gotterová

Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy

Jitka Gotterová

Taková veselá smrt

....a na pohřbu se někteří bavili a jiní jen zírali - kam ten svět spěje. Inu úplně všechno se dá dělat jinak. Povídka

14.12.2021 v 16:13 | Karma: 15,35 | Přečteno: 369x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Žij a nech žít

Jsem úplně zděšena jak mnohdy zcela nechutnými způsoby se vzájemně lidé napadají. Jedno z jakých příčin.

27.10.2021 v 9:20 | Karma: 29,49 | Přečteno: 897x | Diskuse| Liberec

Jitka Gotterová

PPL prosím ne!

Většina firem dává při doručování zásilek zcela zjevně přednost společnosti PPL před poštou – nejspíš proto, že jsou levnější a rychlejší. Já si naopak raději připlatím za to, že služeb PPL při doručování mé zásilky využito nebude

13.11.2018 v 9:12 | Karma: 24,84 | Přečteno: 2994x | Diskuse| Liberec

Jitka Gotterová

To by jeden nevěřil, jaká jsou ti doktoři prasata

..................................aneb jakým strašlivým trapasem může skončit takové jedno vyšetření

18.4.2016 v 7:21 | Karma: 31,76 | Přečteno: 2943x | Diskuse| Společnost

Jitka Gotterová

Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění!

Už od útlého věku jedu na takové té vlně solidarity. Tak nějak jsem si vzala k srdci zásady, že si lidé musí pomáhat. Zkrátka, že pomáhat slabším a jakkoli utiskovaným je povinností každého slušného člověka. Ono by na tom nebylo ani nic divného, a jeden by řekl, že tak je to přeci správně, tak to má být, jenomže........

5.1.2015 v 9:37 | Karma: 39,39 | Přečteno: 6785x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Čech má v Čechách smůlu, že je Čech

S pozitivní diskriminací se v Čechách setkávám již mnoho let. Začalo to v dobách, kdy jsem pracovala jako vedoucí v maloobchodní prodejně a denně se dostávala do konfliktu s lidmi, kteří tak nějak pravidelně zapomínali zaplatit za zboží. Kradli jak bílí, tak cikáni.

1.9.2014 v 8:20 | Karma: 39,96 | Přečteno: 2809x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Jak se stane, že člověku onemocní duše?

Často nad touto otázkou přemýšlím, neb mám pocit, že těch duševních chorob poslední dobou přibývá jako hub po dešti. Znám mnoho lidí, kteří by bez svých psychologů, psychiatrů a "růžových pilulek" zvyšujících jejich odolnost vůči vlivu okolního světa zkrátka nedokázali fungovat.

16.8.2014 v 12:40 | Karma: 18,57 | Přečteno: 1152x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Deník vražedkyně

„Tuhle ložnici musím mít“, pravila Irena svému manželovi při pohledu na inzerát, jež nabízel prodej staré ložnice vyrobené v třicátých letech minulého století.

30.7.2014 v 10:10 | Karma: 24,37 | Přečteno: 1348x | Diskuse| Letní povídka

Jitka Gotterová

Parfém zdarma za 250,-Kč pouhopouhých

Tak jsem si včera zašla v Turnově do Tesca a než jsem se stačila rozkoukat, ve vestibulu se ke mně přiřítila nějaká slečna, podávala mi ruku se slovy, že je (tuším) Monika a že mi chce představit nějaké parfémy. Nastříkala na mě dvě dámské vůně, pánskou pak rozprášila na svoji packu – to abych prý doma nedostala od manžela na budku, a doplnila, že parfém má výdrž dvacet hodin. A co jako prý já na to.

5.6.2014 v 10:13 | Karma: 38,72 | Přečteno: 8836x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Těch lidí, co se ti smějí si nevšímej, jsou hloupí!

Aneb jak je lepší nechat si semo tamo něco uříznout, přišít či zakrýt, než dlouhodobě čelit posměchu hloupých lidí.

26.5.2014 v 9:23 | Karma: 25,47 | Přečteno: 2291x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Politika od plotny: Konspirační teorie

Ujíždím na konspiračních teoriích a jsem jen smutným dokladem toho, že člověk je ochoten uvěřit jakékoliv pitomosti, když to nějakým způsobem „zapadne“ do jeho světového názoru, má-li vůbec nějaký. Toliko o mně

7.4.2014 v 10:23 | Karma: 19,36 | Přečteno: 1068x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Jak dlouho se ještě budeme bát pohlédnout pravdě do očí?

USA pro mě byly vždy symbolem vítězství. Vítězstvím dobra nad zlem. Vítězstvím lásky nad nenávistí. Zemí, kde lidé mohou spokojeně žít svůj americký sen, zatímco my jsme v Československu budovali mír se Sovětským svazem na věčné časy. Snili jsme o svobodném projevu, o možnosti rozhodovat o svém vlastním životě. Pod vlivem Sovětského svazu jsme se dusili a záviděli Američanům.

27.3.2014 v 13:00 | Karma: 43,66 | Přečteno: 14678x | Ostatní

Jitka Gotterová

Hendikep dětí z vyloučených lokalit

Zaujal mne článek paní Hnykové: Předškolní klub smazává hendikep dětí z vyloučených lokalit, a abych pravdu řekla, mám z něj velmi rozporuplné pocity.

15.3.2014 v 12:45 | Karma: 33,68 | Přečteno: 1566x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Někdo tu politiku holt dělat musí

.......... a někdo ty politiky musí zvolit. Ale jak a podle jakých kritérií? Podle čeho se vlastně rozhodujeme?

22.10.2013 v 12:14 | Karma: 13,01 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Postihne syndrom vyhoření celou společnost?

Syndrom vyhoření je v podstatě definován jako nemoc z povolání zasahující především v profesích tzv. „práce s lidmi“.

26.9.2013 v 7:27 | Karma: 27,55 | Přečteno: 1698x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Nejteplejší festival v roce? Co to je?

....................................................aneb Prague Pride prý chce naučit lidi o sexuálních menšinách mluvit jinak.

12.8.2013 v 8:00 | Karma: 31,52 | Přečteno: 1137x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Moje nahatá dovolená

Letní povídka pro Víkend MF DNES.....................................................

6.8.2013 v 8:00 | Karma: 28,52 | Přečteno: 9323x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Sociální jistoty jen pro množící se?

Ano, opravdu existují lidé, kteří nechtějí mít děti. Tito jedinci jsou svým okolím velmi často zatracováni a odsuzováni, jako osoby sobecké vyhýbající se zodpovědnosti, potažmo je jim vyčítána samotná nezodpovědnost vůči státu, jehož porodnost rapidně klesla.

29.7.2013 v 9:21 | Karma: 31,91 | Přečteno: 2037x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Moudřejší ustoupí. Smutná pravda, na níž stojí světovláda hlouposti

- tento citát jsem si vypůjčila od jeho autorky Marie von Ebner-Eschenbachové a nedá mi to, abych necitovala ještě jeden: K vítězství zla stačí, když dobří lidé budou sedět se založenýma rukama - Edmund Burke.

26.6.2013 v 8:43 | Karma: 20,21 | Přečteno: 1232x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Jak jsem neměla co na sebe

Také často používáte větu: „Nemám co na sebe,“ ačkoli váš šatník praská ve švech?

10.5.2013 v 13:00 | Karma: 28,95 | Přečteno: 3974x | Diskuse| Ostatní