Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velice smutné humorně popsanéR^ Přeji hezký zbytek adventních dnů!

1 0
možnosti

Děkuji, Horste, Tobě také:-)

0 0
možnosti

Protože dotyčného znáte, jak se zdá, pomohla byste mu více sepsáním žaloby, případně jeho napojením na nějakého právníka. Mohla byste mu život změnit... Blog je v tomhle případě, pardón, k prdu.

5 1
možnosti

Již se stalo, ale úřady nepracují tak rychle, jak by si člověk přál a potřeboval. Třeba si firma uvědomí, jak se chová, ještě před tím, než se celá ta mašinerie se soudy a oip rozjede. Proto jsem to napsala. Děkuji za váš názor a přeji hezký advent

3 0
možnosti
Foto

A jak nás chcete přesvědčit, že jste si to celé nevycucala z prstu?

1 0
možnosti

Paní Jandová, zkuste se oprostit té nenávisti vůči mně a nebudu mít problém s vámi diskutovat. Řeknu vám k tomu jen tolik - celé je to naprosto pravdivě popsáno a ráda zde následně zveřejním výsledky šetření OIP. Na vše popsané existují důkazy, je i evidováno na PČR. Nemám důvod psát smyšlený příběh - pokud neuvedu, že se jedná o povídku. Ale chápu, že se tomu nechce věřit, vnímala jsem to stejně. Hezký den

4 1
možnosti

Žádám paní Marii Jandovou, která toho už dost předvedla v mých předchozích diskuzích, aby s těmi nenávistnými komentáři přestala. Tato diskuze není psychoterapeutický prostor

2 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Prosím diskutující, aby psali jen příspěvky k tématu článku a vyhnuli se nedůstojným atakům na autora blogu. Děkuji

2 0
možnosti

Promiňte, ale vy jste začala s nějakou domnělou nenávistí vůči vám. Pro některé diskutéry je to typické. Vymyslí si nějakou nenávist vůči sobě a pak naříkají a vyzývají ostatní, aby nediskutovali a mažou o sto šest.

K článku: popisujete nějaký případ, ke kterému se diskutující těžko může vyjádřit, bez dalších znalostí. Jako osobě vykonávající svobodné povolání, takže jsem nikdy žádnou nemocenskou nepobírala, není mi tedy např. jasné, jak dlouho člověk může nemocenskou brát.

Poměry v těchto povoláních jsou zjevně strašlivé, protože tam pracují jen ti, kteří v podstatě pracovat nechtějí. Pracuji pro majitele jedné velké firmy zabývající se dopravou ovoce a zeleniny, takže hlavním provozem je kromě dopravy sklad. To, co se tam odehrává je pro mě naprosto neslýchané. Navrhuji a zařizuji pro majitele firmy domy a zahrady, takže poměry znám z vyprávění. Nikdo neví kdo zrovna přijde do práce, zaměstnancům je zcela jedno jestli se dodávky stihnou nebo ne, ulejvají se jak to jen jde.

Nervy majitele takové firmy musejí být z oceli.

Měli jsme jen malou firmičku o pár lidech a málem mě to stálo zdraví. Jedna zaměstnankyně se všemi nemocenskými, ošetřovnými, dovolenými a svátky odpracovala za rok přesně 21 dní. Teď máme firmu jen rodinnou, tedy ve dvou a svatý pokoj.

Jinak co se týká úřadů je to naprosto zoufalá a zřejmě neřešitelná situace. Převod důchodu z osobního výběru na poště na běžný účet se mi za půl roku nepodařil a po půl roce mi peníze opět dorazily na poštu. Něco mi strhávali a když to bylo doplaceno strhávají to dál a pak mi to vracejí, To trvá už skoro rok a nikdo není schopen zařídit, aby k tomu nadále nedocházelo. je to dvojí práce navíc a pak si úředníci stěžují, že toho mají nad hlavu.

Kdyby všichni v práci vykonávali to, za co jsou placeni, všechno by šlo mnohem snáze.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS