Diskuse

PPL prosím ne!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně balíček posílaný přes PPL zřejmě nenávratně zmizel. Prodejce ho předal přepravci 30.11.2018, když dlouho nic nepřicházelo, psala jsem PPL i prodejci, kdeže ten balíček vlastně je. PPL neodpověděl, prodejce 13.12. konstatoval, že se zboží asi ztratilo a ptal se, zda ho má poslat znovu. Radši jsem nechtěla. Balíček byl na dobírku, tak jsem aspoň neutrpěla žádnou finanční ztrátu.

Předchozí balíček mi také doručili asi o hodinu a půl dříve než poslali upozornění, že bude doručován. Naštěstí byl zrovna někdo doma.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, mám takovou zkušenost i v Německu. Ale jinak to klape. Lidi z našeho šestipatrového domku jsou v práci a jejich balíčky skončí u nás, co jsme doma. Mají ale ve schránce vyrozumění, že jejich zásilka je u nás. Připadám si jak konkurence pošty... R^R^ Jitko, hezké sny!!

0 0
možnosti
JG

Alespon vědí, kde tu zásilku mají a nemusí ji hledat za plotem - to je fajn. Horste, díky za návštěvu mého blogu a příspěvek. Krásné dny

0 0
možnosti
JK

Proto spoléhám na českou počtu. Když jsem nezastižen, tak to jde na poštu.

0 0
možnosti
JG

Přesně tak, zkrátka víte, kde ten balíček v případě, že nejste doma,skončil a druhý den si pro něj skočíte. Opravdu tomu dávám přednost ped dodáním do druhého dne (tady to hodnotím jednoznačně jako rychlost na úkor kvality).

0 0
možnosti
RK

Stejně jako v politice je to nejspíš o lidech. S PPL jsem - zatím, ťukám na vše dřevěné v dosahu - neměl jedinou negativní zkušenost, korektní jednání, SMS o tom, že převzali zásilku, že ji budou expedovat od - do a pak ještě telefonát, že už jsou na dosah. Samozřejmě s možností si termín upravit. Takže paní Gotterová, nejspíš dělají kapitalisté z ČR někde chybu, ale vinit z ní PPL je v tomhle případě asi to samé, jako když řeknete, že každý Karel je hajzl jen proto, že jistý Čurda ve válce selhal...

0 0
možnosti
JG

Ta možnost upravit si termín mě velmi zaujala - PPL se honosí dodáním do druhého dne (já opravdu dostanu zprávu /když vůbec/ například ráno před dodáním a pak už jen telefonát že už je nebo bude u mě každou chvíli). Kdy prosím stíháte upravit si termín dodání? Já si díky nekonanému sobotnímu dodání stihla upravit místo dodání na parcelShop a stejně to přišlo sousedům. Váš příměr s Čurdou je fajn - já mám jiný. Když vám po šesté sousedovic děti rozbijí okno - také budete vinit jejich rodiče. Asi tak. díky za váš příspěvek:-)

0 0
možnosti
DR

Nemám s PPL absolutně žádný problém, je to věcí názoru.

1 0
možnosti
JG

Věřím, také bych si přála žádný problém s nimi nemít - bohužel už jsem jich měla tolik, že se opravdu hrozím každé další "akce"

0 0
možnosti
TH

Ach bože,další zbytečnej blog.

0 0
možnosti
JG

Děkuji, že jste nepovažoval za zbytečné vložit sem svůj názor. Hezký večer:-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JM

Pracuji z domova a vím, že pracovníci české pošty při doručení balíku ani nezvoní, rovnou vypisují složenku a já pak musím jít až na hlavní poštu a čekat minimálně půlhodinovou frontu.

Arogance České Pošty nezná mezí a měla by následovat osud Telecomu.

Za mně jedině PPL!!! Pokud něco objednávám přes internet a prodejce nabízí dopravu pouze Českou Poštou, automaticky hledám jiný eshop.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

R^ velmi jste mě pobavila. Z vlastní zkušenosti dím: buďte ráda, že vůbec doručili! ;-D Koukněte sem - http://sarkabayerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=613822, http://sarkabayerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=614749 - k prvnímu prožitku s PPL jsem dokonce musela napsat pokračování!!!!;-D

0 0
možnosti
JG

Děkuji za odkazy, ráda si přečtu.

0 0
možnosti
Foto

Mám opačnou zkušenost. Ráno mi ještě řidič zavolá nebo pošle SMS, kdy ho mám čekat a je to v rozmezí hodiny.

2 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy