Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I mě, i když trochu opožděně článek velmi zaujal.

Jsme prostě společností látání děr, které sobě a svým dětem způsobili nezodpovědní lidé.

1 0
možnosti

Přehled o sociálně slabých má MPSV, dostávají dávky. Tak proč zjišťovat totéž ještě jednou , a to dokonce přes neziskovky?

1 0
možnosti
Foto

A to především Úřad práce. Přes něj všechny dávky jdou.

0 0
možnosti

Skvělý článek R^ R^ R^. Perfektní po argumentační i stylistické stránce.

A na rozdíl od jiných blogů se sociální a politickou tématikou bez jediné osobní invektivy či sprosťárny.

3 0
možnosti

Připojuji se. Ve všem. Paní Jitka umí psát dobře, poutavě a velmi slušně i o kontraverzních tématech. Rád jí čtu.R^

1 0
možnosti

Naprosto souhlasím, byť už nemám kolem sebe děti. Mě úplně šokuje, jak čtu podobné zhůvěřilosti..  Přála bych těm lidem, co jsme si zažívaly kdysi my. Setra odmalinka snila o své budoucí pozici jako "paní doktorka", tudíž když přišla doba jejich studií, už to u nás vypadalo docela drsně.  Mamka dřela od vidím do nevidím, nosila staré věci, které se už ani nedaly opravit, takže si pamatuji, jak jsem  jí občas musela ustřihávat jakési nitky (či švance) u rukávu prastarého baloňáku, o jídle ani nemluvím, bylo to to nejstřídmější¨, ani já nestrádaly hlady.   Mamka si tak odříkala, že jí pak začaly padat zuby - ale sestra vystudovala v docela solidní pohodě. Možná si ani dodnes není vědoma, co mamka všechno obětovala. 

Jsem už z těch podpor či dotací tak naštvaná.... vždyť to je většinou jen pobídka pro zneužívače.

Zrovna včera moje kamarádka, která má o 1 tis. větší důchod než já, radostně oznámila, že už jí přiznali jakýsi příplatek na bydlení... 800 kč měsíčně. Nechápu to. Připadá mi to trapné, protože já nikdy neměla s penězi problém, byla jsem zvyklá šetřit, neplýtvat. Ona nikdy. Dodnes se např. chlubí, že její kočka, kterou kdysi dlouhé roky měla, musela mít každý den řízeček.

3 0
možnosti

Paní Jitko, díky za skvělý článek ( konečně jako vždy ). Naprosto souhlasím R^. Konečně někdo doslova popsal to,  co si také myslím. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že jsem raději měla dvě zaměstnání a únavou jsem někdy padala na hubu, jen aby dítě mělo to, co potřebovalo!!!

3 0
možnosti

Paní Jitko, moc děkuji za Váš názor a zkušenosti, jsem ráda,že to vidíte stejně. Přeji krásné předvánoční dny.:-)

3 0
možnosti

O kterých konkrétních dávkách prosím hovoříte? Mezi dávky patří například příspěvky na každé dítě, příspěvky na bydlení - na tyto dávky si sáhne dost lidí. Dále pak příspěvky v okamžité hmotné nouzi - tam nevím kolik lidí na ně má nárok, ale usuzuji, že pokud na ně má nárok minimum lidí - není ta nouze tak strašná, aby v té rodině musely hladovět děti.

2 0
možnosti

patří pod příspěvek pana Knechta

1 0
možnosti

Autorko, ty sociální dávky jsou velmi nízké (3400 kč na osobu dospělou) a minimum lidí na ně má nárok.

0 0
možnosti

My doma pijeme kohoutkovou vodu. V nákupních košících lidí, kteří vypadají "sociálně slabí", vidím často kromě alkoholu i coca-coly, limonády, atd...

7 0
možnosti

Také tam mají různé koblížky. Kdyby koupili kilo mouky, tak jich nasmaží spoustu.

3 0
možnosti

I74v86a10n 96M66i61n11á27ř

7. 12. 2015 15:06

Sociální systém tohoto státu začíná být již silně znetvořen! Rozhodně není možné, aby na snahu po stále větším rovnostářství, dopláceli všichni daňoví poplatníci! Na to, aby školní děti nemuseli být bez oběda - dostávají rodiče - přídavky na děti! Pokud nějaké výjimky existují, rozhodně by se nemělo uplatňovat - plošné řešení! V extrémních případech skutečné "chudoby", by i tak bylo nutné - řádně finančně "potřebné" rodiče prověřit sociálními ůřady, zda příčiny "hladovění dětí" nejsou pouhým důsledkem neschopnosti - hospodařit s penězi !!!

5 0
možnosti

Moc děkuji všem za vaše názory, zajímavé postřehy či zkušenosti. Vidím, že nejenom já jsem přesvědčena o tom, že tato pomoc z peněz daňových poplatníků opravdu není na místě. Přeji krásný zbytek dne :-)

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS