Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

Taky děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
JB

J50a66n 21B79a45r17t18o68ň

2. 9. 2014 13:24

R^

Dodatečně jsem zjistil jak jste mně sprdla někdy v dubnu. Ale já si to fakt přečetl až dneska.

Zdravím

JB

0 0
možnosti
JG

No jo no, jsou holt témata při nichž se neshodneme, ale zase je milé,že se najde i nějaká ta shoda. Tak je fajn, že Vás to moje sprdnutí zas až tak nerozházelo:-) Díky

0 0
možnosti
SS

Bezva článek :-). Je fajn, že se pořád najdou lidé, kteří se podělí o své zkušenosti a popíšou problém bez nějakého PK zkreslování. R^

0 0
možnosti
JG

Díky, já si říkám, že když se o problémech nebude mluvit, není šance na jejich řešení. :-)

0 0
možnosti
JG

Děkuji všem za zajímavé příspěvky:-)

1 0
možnosti
MR

upresnuji, ETNICKY EVROPAN ma smulu, bily American ma smulu......

0 0
možnosti
JG

ano, tak nějak by se to také dalo říci

0 0
možnosti
Foto

Název bych změnil na "Čech má smůlu, že je Čech". Vždyť si to děláte sami. A nevymlouvejte se, že jinde je to také tak a že Vám to z Bruselu vnucují. Tak nebuďte jako jiní a nenechte si věci, které se vám nelíbí, vnucovat.

1 0
možnosti
Foto

Jitule, možná jsme byli i kolegové VELKOOBCHODNĚ, každý na jiné straně hranic. Své zážitky jsem tu také líčil. Ač každý jsme byli na jiné straně, bojovali jsme za stejnou věc. A VOBA MARNĚ. Přesto se, Jituško, veselme;-D

1 0
možnosti
JG

Vaše zážitky jsem četla a utvrzuje mě to právě v tom, že jsme bojovali za věc správnou a nějak se pořád nemůžu smířit s tím, že marně. Ale veselím se (i díky Vám - Vaše mailíky jsou fajn pobava). Díky :-)

1 0
možnosti

Víte, jak dlouho budou mít Češi s v Česku smůlu? Dokud si nechají sr*át na hlavu. Proč každý z těch zákazníků, který se o tom dozvěděl, nepodal trestní oznámení na diskriminaci? Můžu chápat, proč jste to neudělala vy - nejspíš byste přišla o práci. Proč to kdokoliv nemedializoval (tenhle blog není přece jen to pravé) - pokud by o tom vznikla velká reportáž, jistě by se toho chytil nějaký úřad, který má podobné věci v popisu práce, a vedení vašeho podniku mělo minimálně vleké popotahování, možná i nějaké sankce...

4 0
možnosti
JG

souhlasím, ale s tou policií to není tak jednoduché - už jsem leccos hlásit zkusila. Bohužel se kluci manažerský kamarádí s velitelem místní policie, který byl na prodejně "na kávě" téměř denně.:-/ Škoda mluvit

1 0
možnosti
Foto

Pěkně napsáno, jmenovkyně;-)R^

0 0
možnosti
Foto

ať máte ke Kasparovi taky nějakou protiváhu...;-)R^

1 0
možnosti
JG

jéé, Vy jste zlatej člověkR^ díky:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS