Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jezusmarijá, žencká, vy se nezdáte. Dostala jste mne moulou s pěšinkou i zimní kombinézkou! Skvěle jste se vžila do pocitů 20leté slečny, která to skutečně nemá lehké. P.S. Cosi mi říká, že ta kombinéza byla barvy tyrkysové? Herrgott, Gotterová, karmaR^V;-D;-D;-D

6 0
možnosti

Vy jste snad vědma, fakt byla tyrkysová:-)Dík

3 0
možnosti

Skutočne to písala 20 ročná dáma? A nevymýšľate si to náhodou? ;-D

7 0
možnosti

Já a vymýšlet si? Nikdy! Ať se ze mě stane žabí carevna jestli lžu:-)

8 0
možnosti
Foto

Chtělo by to udělat sbírku na novou kombinézu - na nějakou, která by se dala nosit i v zimě do města! R^

7 0
možnosti

Žádné sbírky, to už se tu jednou neosvědčilo;-) Nabídnete kombinézu a moula bude chtít zaplatit tu dovolenou, žádné takové!!

7 0
možnosti

Povedená taškařice. :-) R^

4 0
možnosti

děkuji, sranda musí být, i kdyby na cestu k móři nebylo:-)

2 0
možnosti

Taky cítíte tu podivnou prvoplánovitost a text psaný jakoby podle osnovy? Jinak má děvče talent. Píše rozhodně líp než její matka. Ode mě má karmu! ;-)

7 0
možnosti

Taky to cítím. Díky, děvčeti to vyřídím:-)

4 0
možnosti

Ahoj Pavlo, díky za návštěvu po hooodně dlouhé době:-)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti

Dobrý večer Horste, díky za nakouknutí :-)

1 0
možnosti
Foto

ráda bych napsala, že tahle (naštěstí fiktivní) maminka musí bejt vylízaná jak psí miska, ale když jsem se onehdá takto vyjádřila k čemusi velmi podobnému, byla jsem smazána. tak to asi ani nebudu pokoušet, že ne? :-/

6 0
možnosti

Nepokoušejte!:-) no fiktivní - jak se to vezme. My to sice žít nemusíme, ale někdo takové štěstí nemá:-/

6 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy