Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Presne to same... jen jine misto a minuly cas. Jestli oni ty devcata neklonuji ;-D

1 0
možnosti

J82a62n 37F36r25o80l52í28k

10. 6. 2014 9:51

Vadí mě, když mě obtěžují pouliční prodejci. Nemám problém říct ne, ale z principu mě to vadí. Takže Tesco jsem opustil přesně z tohoto důvodu i když ceny a nekvalita zboží v Tescu by měl být ten hlavní.:-P

1 0
možnosti
Foto

Mně funguje se na tyhle nutilky mile usmát a s pozdviženým obočím říct: "Máte pocit, že jsem vaše cílová skupina?" Na chvilku oněmí a já stihnu v klidu odejít :-)

2 0
možnosti
Foto

Kdybyste si Jitko přečetla můj článek z roku 2012 (http://mitacek.blog.idnes.cz/c/307634/Vyborny-kauf-seniora.html ), neměla byste námět na dnešní. Hezký den přeji;-DV

0 0
možnosti

jéhé, děkuji za odkaz;-D

1 0
možnosti

Nejhorší je, když jim jasně řeknu, kde je logická chyba v tom jejich handlování a oni se najednou odkopou. Tenhle moment je celkem nechutný, jak se ze zdánlivě sluníčkového člověka stane otrlý handlíř, který nemá čas na to se bavit s lidmi, kteří mu nezobou to co se jim snaží nasypat. Ač to vím, tak mě ta přeměna stejně vždy překvapí. Vždy tak nějak doufám, že je to akorát příjemný člověk používající nechutnou strategii. Jenže takoví lidé tohle nedovedou dělat delší dobu. Zůstávají takovéhle praktické hyeny, které si hrají na chápavé dobrodince. :-/

1 0
možnosti

Zažil jsem něco podobného v Římě, na ulici zastavilo auto, vykoukl z něj borec a začal se vyptávat, co jsme zač. Když zjistil, že jsme Češi, zajásal, zakřičel Praha a konstatoval, že jeho manželka je z Česka. Nato nám sdělil, že je módní návrhář, a protože jsme mu sympatičtí a jsme Češi, dostaneme od něj dárek - a strčil ná z okýnka do ruky nějakou koženou bundu a nějakou košili, na první laický pohled špatně nevypadaly. Načež jsme se dozvěděli, že on je Francouz, a že hloupí Italové neberou jeho platební kartu, takže si nemůže koupit benzín,a  přitom potřebuje být večer v Miláně, a jestli bychom mu nedali tak jako ze známosti nějaký peníz na benzín. Když po chvíli zjistil, že bychom nedali, řekl něco jako "škoda", dárky nám pěkně sebral a šlápl na plyn. Škoda, že jsme si to tenkrát pořádně nevytáhli z okýnka a s díky neodkráčeli pryč - auto by tam stát asi nenechal, aby nás někde naháněl. Samozřejmě bychom pak zjistili, že to jsou šmejdy za pár korun, ale aspoň by byla legrace :-)

4 0
možnosti

A nebo po vás hodí kytku a když jí žena chytí,tak ihned chtějí za ní peníze.

0 0
možnosti

Děkuji všem za zajímavé příspěvky v diskuzi a přeji hezký večer:-)

1 0
možnosti

Dvakrát jsem zkusil taktiku - po prvním dárku "zdarma" jsem velmi zdvořile poděkoval, usmál se, vrazil si ho do kapsy a rychlým krokem vyrazil pryč od dárkyně.

Prubněte si to taky, je to docela sranda.

10 0
možnosti
Foto

Jitko, jak se nějaká Monika objeví, strčit si stroužek česneku do pusy a hryzat a vydechovat jí tu vůni do nosních dírek. Případně jí stroužek nabídnout - zdarma...

1 0
možnosti

;-D Horste, Vy to vždycky rozseknete, od teďka nosím česnekový náhrdelníkR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy