Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

ano, také mě taková jedna odchytila a trochu mi jí bylo líto a trochu jsem byla zvědavá, jak daleko zajde... no, kšeft neudělala. je mi líto všech prodejců, kteří si takto musí obstarávat obživu, ale nechala bych zavřít majitele firmy i s tím, kdo mu dělal marketing. takovou sviňskou manipulaci jsem dlouho nezažila. kde je blicí smajlík?

6 1
možnosti
Foto

Když mám dobrou náladu, tak to taky zkoušej. Stačí, že se přestanu usmívat a raději se mi vyhýbají. Asi mám blbej kukuč. ;-)

1 0
možnosti
JG

já mám prý taky blbej kukuč a vidíte, šly i po mně;-)

1 0
možnosti
MG

Na podobnou Moniku jsem narazil cca 2 měsíce zpátky a (bohužel pro mě) jsem měl zpočátku dobrou náladu rovnou ji nezarazil.. Potom, co na mě našplíchala 2 hrůzy (Které budou stát zítra minimálně 2000 korun!), čímž zabila můj decentní parfém, jsem ztratil nervy a vybuchnul. Ještě více mě pak vytáčelo, jak byla strašně zažitá do své role. Smrděl jsem tím pak celý den.. Beru, každý se musí nějak živit, ale tohle, pojišťováky, teleprodejce a realitní makléře vídím zarudlým zrakem...

7 0
možnosti
ZS

Ani mi to nepřipomínejte... nějak podobně jsem si koupila v Itálii v 90.tém roce "koženou" bundu... ještě teď se z toho červenám;-€

1 0
možnosti
JG

tak to buďte klidná - nejste sama. Můj otec ji měl také;-D

1 0
možnosti
PN

jooo znam... parfem to fakt neni.. a ne netu se to da sehnat i za 120,- ta "vonafka"

2 0
možnosti
JG

to by možná vysvětlovalo, proč to nevonělo těch dvacet hodin:-)

1 0
možnosti
PF

Přesně takhle prodávají zaprášení Egypťané u pyramid v Gíze. odkud jseš, Z Česka? Tady máš papyrus zdarma. Jseš kámoš. A tady jich máš dalších deset. Za 20 Euro, musím živit rodinu. A začne zmatek. Plné ruce, peněženka v kapse, výsledek je kolikrát i třicet euro z peněřenky pryč a patnáct papyrů v plných rukách...:-)

1 0
možnosti
JG

;-D alespon už jste nemusel přemýšlet, jaké dárky koupit v domů

1 0
možnosti
ML

Toto jsem videl take v jednom nejmenovanem nejvetsim libereckem obchodnim centru v roce 1999/2000. Vzdycky jsem si rikal, proc ty zenstine slusne nepodekujou, neprijmou darek a nejdou dal? Zakecat se je chyba...

1 0
možnosti
JG

člověk je tak nějak ochromený nebo co

2 0
možnosti
Foto

Podobné figury obíhám velkým obloukem. Dobře napsané.

2 0
možnosti
JG

když ony ty potvůrky Vám běží v ústrety, hned se Vám představí a to je pak jednomu blbé odmítnout nataženou ruku, když jsou tak milé:-) dík

1 0
možnosti
LJ

Tak tohle jsem dělal jako brigádu při škole dva dny a už nikdy více...

6 0
možnosti
JG
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy