Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezky napsáno a z hlediska se dovolání se něčeho mám taky bohatou zkušenost, ale raději to házím za hlavu, míň mi to ubližuje :-)

0 0
možnosti

Každý si priťahujeme do svojho života tie udalosti, ktoré nám zrkadlia naše vnútorné konflikty. Ak niekto dokáže viac rokov znášať šikanu alebo týranie, tak je to preto, že si tie udalosti do svojho života pritiahol. A tie príčiny môžu byť rôzne - často je to odraz toho, čo videl počas svojho života, hlavne v detstve. A to platí aj o tých, ktorí šikanujú.

1 0
možnosti

S tím se de facto dá souhlasit. R^

0 0
možnosti

To, co zde popisujete (tedy buzerace a šikana) nemá podle mne s vyhořením nic společného, spíše jde o oprávněné nas...ní. :-) Syndrom vyhoření se dostavuje po mnohem delším časovém období a dotyčnému se zpravidla nic zvláštního neděje, jen ho časem udolá monotónnost jeho povolání, protože vyčerpal svůj příděl invence a kreativity.

1 0
možnosti

Já opravdu vyhořela a to, co popisuji jsem vydržela snášet tři roky - chvílemi jsem myslela, že vůbec nebudu schopná pracovat s lidmi (nějak jsem je nemohla ani vidět - to trvalo cca čtvrt roku). Pomohlo mi, že jsem sama sebe ujistila, že skutečně nejsem magor a to, co jsem v práci zažila byla opravdu šikana toho nejhrubšího zrna nikoli jenom moje pocity křivdy. Když jsem nějaké ty nahrávky přehrála lidem, kteří se profesně zabývají šikanou, jen kroutili hlavami, že tohle je opravdu síla.

0 0
možnosti

Celá civilizace se už odchýlila tak daleko od své lidské podstaty, že to dobře dopadnout nemůže, není cesty zpět...

0 0
možnosti

bohužel, máte asi pravdu

0 0
možnosti

Tyhle zkušenosti má bohužel mnoho mých přátel, ale co jiného čekat v zemi kde loupeže a podvody se staly normou i ve vládě...

8-o

0 0
možnosti

já myslím, že je problém hlavně v tom, že si lidi nechají hodně věcí líbit, a když už jim dojde, že jim to sahá přes hlavu, už je pozdě s tím něco dělat

0 0
možnosti
Foto

Je to někdy boj s větrnými mlýny :)

0 0
možnosti

tak nějak, ale nakonec jsem litovala, že jsem neodešla dřív, zjišťuju, že se dá žít úplně normálně bez toho věčného vyhrožování:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy