Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nemám co dodat...za měR^

2 1
možnosti
JK

J32i84r21k73a 73K12o94c69h

21. 4. 2013 19:30

nekolik poznamek

a) je to prilis dlouhe

b) souhlasim, ze jako vedouci pracovnik je clovek v kolektivu asi mene obliben

c) zkusila jste se nekdy zamyslet, jestli nekdo z tech lidi nema aspon trosku pravdu?

d) ja teda nevim ale me by asi v nemocnici nesdelili, jestli tam byl nekdo osetren nebo ne

5 1
možnosti
JG

a) souhlasím

c) zkusila a někdo z těch lidí má pravdu, že někdy dokážu být tak nepříjemná, že to nevytváří dobrou atmosféru - a to je fakt.

d) mně by to taky nesdělili, ale pracovala tam kamarádka jiné kolegyně, jak vidíte ta podlost tam je;-)

2 5
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 4
možnosti
JG

Hezký, jak se to vezme. Díky za příspěvek a přeji hezký den

1 1
možnosti
Foto

Jsem celoživotně ve výhradně ženském kolektivu...Uvěřím všemu, chápu vše...;-DR^

2 6
možnosti
JG

už mnohokrát jsem si říkala, že jsem toho v životě už zažila tolik, že mne nemůže nic překvapit, a vždycky nakonec jen zírám s otevřenou pusou ;-D Díky za příspěvek a přeji hezký den

1 5
možnosti
Foto

;-DR^! Já mívala spíš kolegy - chlapy a když to gradovalo, tak jsem byla slepice, ale pěkně do očí!

3 5
možnosti
JG

To je bohužel to, co ženské v drtivé většině nezvládají, ta zákeřnost je jim prostě bližší. Úplně si v tom libují, dělají to, z čeho obvinují druhé a když je utlučete fakty a důkazy, pláčou.;-( Díky za příspěvek

2 5
možnosti
IH

I26r73e10n44a 47H37r94u32b57á

21. 4. 2013 15:55

Já byla v jedné práci terčem pomluv kolegyň - makala jsem co to šlo, takže jsem lezla vedení do pr... a vůbec, všechno bylo špatně a bylo třeba si na mě dávat pozor. Měla jsem toho dost, onemocněla jsem a dala výpověď. Ty dvě se zhroutily, psali mi a volaly, ať se proboha vrátím, kdo že to všechno bude dělat. Nevrátila  a dobře jsem udělala.

3 0
možnosti
JG

Děkuji za příspěvek, vím naprosto přesně, o čem mluvíte. Hezký den

1 4
možnosti
JG

Díky za příspěvek a přeji hezký den

0 4
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy