Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ježikača

11. 8. 2012 23:20
lépe bych to neřekla

už před léty jsem se přesvědčila, že i jenom se divit, natož kritizovat, je rouhání, za které vás život vzápětí potrestá příhodou, ze které vyjdete jako ještě větší blbec, než ten, nad kteým jste před nějakou dovou žasla. :-)

1 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

19. 7. 2012 21:24
Děkuji všem

za zajímavé příspěvky v diskuzi :-)JitkaG

1 1
možnosti
IX

IfčaX

19. 7. 2012 18:37
Jojo,

taky mám takových historek neurekom.

A nejhorší je pro mě taky vzpomínka, kdy se nakonec nestalo vůbec nic. Po obědě jsem vystrčila kluka hrát si před barák. Měl snad čtyři nebo pět let, už nevím jistě. Jsme na venkově, slepá ulice, tenkrát jen o pár barácích, žádný problém. Já si ještě uvařila kafe, než půjdu za ním, seděla tak, abych na dětský mumraj pod okny viděla, hodila si nohy na stůl... a nevím, jak se mi to podařilo, jsem nespavec - ale tenkrát jsem prostě usnula. Vzbudila se asi za hodinu a děcko samozřejmě nikde. Přišlo, když už ho hledala půlka sousedů a pomalu se chystali jít prohledávat nedaleký rybník. Prostě si zašel ke kamarádovi o dvě ulice dál a zakecal se tam.

0 0
možnosti
RK

rubiq

19. 7. 2012 10:31
Vyborny

Hahhaaaa super clanek, strasne jsem se pobavil ;-)

Sam mam doma dve dcerky (2 a 7) a moc dobre Vas chapu - pridam neco od nas: 7-leta si hrala s vareckou a samozrejme ji mela v puse tak, ze ji trcela dopredu, zrovna ve chvili, kdyz sla za mnou, ja o ni nevedel a napadlo me zastavit se a otocit, protoze jsem nekde neco zapomnel, takze varecka byla vrazena dcerce do ust... Nastesti byla jen odrena dasen, takze trochu krve a bylo to v pohode - ale rev straslivy ;-D

Preju hodne stesti a hlavne trpelivosti R^

1 1
možnosti

aji

19. 7. 2012 9:05
Nelze zevšeobecňovat

jsou děti hlídatelné - starší mohla být od 3 let u baráku sama hlídaná z okna, spolehlivá. Starší v 6 letech a jen na chvíli, do té doby hlídání na palici.  každé dítě je jiné, buď me vděční za ty uhlídatelné, ale dnes už chápu i ty neuhlídatelné, maminky jasně hlídají líp, tatínkové nemají tak častou praxi ani všechny potřebné hormony a reflexy, ale praxí se jich u nich může hodně vyvinout!

1 1
možnosti
JN

Yesname

19. 7. 2012 9:42
Re: Nelze zevšeobecňovat

Troufnul bych si oponovat. Naopak bych řekl, že otcové mají daleko vyvinutější smysl pro reálné nebezpečí, které dětem může hrozit.

0 0
možnosti
AR

ttata

19. 7. 2012 8:47
Rozdíl mezi mužem a ženou

když hlídá děti žena, tak je to porád, tam nechod at nespadneš, tam nelez at se ti něco nestane, není ti zima? nemáš hlad? Porád samé starosti. Já kluky nechám at si "dělají co chtějí " Jezdím s nima na tábor (bez mámy) a tam mají volnost. Vždycky je jen večer spočitám, pofoukám odřeniny, vosí bodnutí atd a jede se dál. Ženské to s tou péčí přehánějí. Samozřejmně když vidím, že mají hlad dostanou najíst, ve vedru je nutím pít, ale jinak at si lezou po čem chtějí.

2 1
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

19. 7. 2012 17:46
Re: Rozdíl mezi mužem a ženou

R^

0 0
možnosti
JD

simonides1

19. 7. 2012 7:27
Rodina

Zřejmě to nebude vina jen otce. Ve Vaší rodině mají děti nějakou zvláštní smůlu. Zkusil bych psychogloga poad. Tohle není normální. Rv

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

19. 7. 2012 7:53
Re: Rodina

Já někde píšu, že je to (něco) vina jenom otce? A znáte nějakého psychologa, co se zabývá smůlou?;-D Promiňte, tohle zas nepřipadá normální mně. Já osobně bych asi neposílala k psychologovi ani človíčka, co má problém pochopit článek;-)Nicméně moc děkuji za příspěvek, pobavil.R^JG

8 1
možnosti
JT

sudovec

18. 7. 2012 23:50
Nesmysly...

"když přece to dítě hlídám, tak mi nemůže spadnout, ne?"

Co je to za nesmysl?

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

19. 7. 2012 6:05
Re: Nesmysly...

Domnívala jsem se, že z článku vyplynulo, jak je taková myšlenka nesmyslná, což dotvrzuji de facto tím, že ti, kteří tak hodnotí nuhlídání dítěte druhým, následně také neuhlídají. Proto píši, že jsem již sama opatrná v odsudcích druhých.:-)Takže bingo, uhádl jste pointu článku, je to nesmysl! Gratuluji JG

1 1
možnosti
JN

Yesname

18. 7. 2012 22:46
Kdo se v mládí otluče,

umí padat, když vyroste. Jenom to učení musí přežít ve zdraví. Když jsem byl jednou se synem na jakési prohlídce, doktor ho očumoval, jestli náhodou není týrané dítě. ;-D

2 1
možnosti
P

PokHanss

18. 7. 2012 21:39
Z dětí ale ...

nemohou být skleníkové panenky. Občas se potřebují trochu "otlouct", aby si to pamatovaly. Tím neříkám něco ve smyslu "jen ať si namlátí, dobře jim tak", ale musí si zvyknout na to, že občas také něco bolí. A čelit tomu.

6 1
možnosti
JG

Jiittkkaa

19. 7. 2012 7:04
Re: Z dětí ale ...

souhlas. díky JG

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy