Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Londynanka

8. 2. 2012 11:45
nastesti takove problemy nemam

U nas v praci to funguje tak, ze kazdy vi co ma udelat a kdy je termin. Kdy si to ten clovek udela, je jen jeho problem. Takze, i kdybych kourila od rana do vecera, tak si pak po vecerech musim udelat sve. Takze, jeslti nekdo ma nebo nema 10ti minutove prestavky, to je kazdemu naprosto ukradene. Ale chapu, ze nektere prace se nedaji takto stanovit.

1 0
možnosti
PG

Zicher

8. 2. 2012 19:30
Re: nastesti takove problemy nemam

Dobre napsano, a potvrzuji z vlastni zkusenosti.

Nehlede na to, ze kolikrat se mi stalo, ze koukam do monitoru na nejaky programatorsky ci databazovy problem, ne a ne to rozseknout ... Tak si zajdu ven, zakourim si, a z jineho pohledu mne nahle napadne "A co takhle zkusit tuhle fintu?" A ono to sem tam funguje. (Jinymi slovy, obcas pracuju i behem kurpauzy ;). )

Nicmene pravda, taky pracuju v oboru a firme, kde plati filozofie daneho ukolu a daneho terminu, a kdyz mam hotovo pul dne pred terminem, muzu si s klidem misto pulhodinove prestavky na obed doprat dvouhodinovou, nikdo nerekne ani popel a jeste mne pochvali, ze pracuju dobre.

Pravda, Jitko, ve Vasi praci., kde se terminy jednotlivych ukolu daji pocitat spise na minuty, nez na dny, to neni dost dobre mozne.

0 0
možnosti
BN

LCypher

7. 2. 2012 23:45
snadné řešení

Kdyby ona kolegyně mohla kouřit na pracovišti a nemusela se uchýlit do kuřárny, nebyl by tu žádný problém. A to má svým způsobem ještě docela dobré, ne každý má takové štěstí že má k dispozici kuřárnu a nemusí jít ven na mráz. Ale nemoc to není, nemoc je především ta neustálá potřeba diktovat, přikazovat a zakazovat jak se mají ostatní chovat, protože správná a moderní je prý jenom jedna cesta...

1 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

8. 2. 2012 6:54
Re: snadné řešení

to jako, že by na pracovišti museli všichni dýchat nikotin? A´t si každý jde tou svoji cestou, ale at přitom neomezuje svým nikotinem ty, co by rádi dýchali čistý vzduch. Pasivní kuřák je stejně ohrožen, jako aktivní. Vysvětlete mi, kdo dává právo kuřákům škodit na zdraví těm ostatním. Kuřáctví jde obyčejně ruku v ruce s obrovským sobectvím:-/Díky za názor JG

0 0
možnosti
C

Chytry.Levicak

7. 2. 2012 23:33
trefný článek

u nás ve fabrice kouří drtivá většina lidí. ale chodí jen o pauzách. pokud nejste dělníkem ,ale aspon o jednu pozici výše,tak si občas ven můžete jakoby tajně zajít...nejste u stroje,který furt jede,takže si odskočíte na jednu.

0 0
možnosti
P

pěnice

7. 2. 2012 17:21
Stejně mám pocit,

jako by těch kuřáků, od doby, kdy se začalo s kampaní proti kouření, přibylo.V nemocnici vídávám postávat personál u zadních východů, jak kouří. Pacienti vyjdou z polikliniky a hned zapalují cigarety. Po cestě při chůzi kouří mladé i starší ženy, chlapi vždy .Vyjdu ze supermarketu a tam postávají i manželské dvojice, kteří si po nákupu zakouří. Osobně je mi to jedno, přestože jsem teď nekuřák, ale co mi vadí, že pod naším bytem jsou dva kuřáci a já mám v koupelně a na toaletě zápach, jako bych kouřila já. Není problém přestat, jen musí mít člověk motivaci. Já ji měla spíše zdravotní, ale teď bych nezačala kvůli penězům, protože mám tak měsíčně ušetřeno přes dva tisíce. Kouřila jsem přes třicet let, ale opravdu není problém přestat.

0 0
možnosti
C

Chytry.Levicak

7. 2. 2012 23:36
Re: Stejně mám pocit,

no a říká se,že čím víc jde doba dál, tím je víc nekuřákůa lidi si uvědomujou škodlivost kouření. možná mám smůlu na strukturu lidí,ale z mého pohledu kouří drtivá většina lidí. narazit na nekuřáka je docela problém.

0 0
možnosti

ursula

7. 2. 2012 15:17
Zažila

jsem nekuřáky,kteří dovedou probendit v pracovní době i několik hodin na netu a naříkají,jak jsou zavaleni prací a jak ji nestíhají...(alespoň nesmrdí)R^;-O

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

7. 2. 2012 15:49
Re: Zažila

souhlas:-)jg

0 0
možnosti
S

stepulka

7. 2. 2012 13:38
Pamatuji doby

kdy kuřárny nebyly, protože se kouřilo všude. A bylo děsné, strávit 2 hodiny na jednání nebo konzultaci v místnosti, kde 2/3 lidí kouřili. Ještě, že to zakázali a jsou aspoň ty kuřárny. Respektive v některých podnicích nejsou ani ty a "potřební" chodí na chodník.

Osobně kouření považuji za slabost a závislost, za kterou si každý může sám a jako s takovou by s ní mělo zacházet : Kuř si jak chceš, ale neobtěžuj a pracuj rychleji...

Dobrý blog, Jitko R^ Je třeba to stále připomínat.

1 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

7. 2. 2012 15:48
Re: Pamatuji doby

Ahoj Štěpánko, je to přesně, jak píšeš. Díky za příspěvek:-)

0 0
možnosti
IT

ITTomas

7. 2. 2012 10:02
Smutné to rčení autorky článku a nepochopení

Hezký den přeji. Jsem nucen reagovat na tento blog blok, který ve mě jaksi hlodá a pozvedl mě ze židle. Nemám nic proti autorovi, kuřákům a ani nekuřákům. Mám ale averzi proti lidem, kteří snědli všechno moudro světa a jsou skálopevně přesvědčení, že kouření je zlozvyk. A to zjevně proto, že nikdy nekouřili a s drogou nikotinem nemají absolutně žádné zkušenosti. Je mi 32 let. Osobně jsem kouřil 16 let, tj. od svých 15. let,  než jsem pochopil, že kouření je těžká droga a není vůbec jednoduché se jí zbavit. I přes množství pokusů jsem měl vždy do dvou měsíců recidivu. A to z psychického vypětí, kdy mozek prahnul po úlevě, kterou nikotin přináší po okupaci mozku. kdy dodá dopamin a člověk se nějakou dobu cítí lépe, ačkoli je to pouze iluze.

1 0
možnosti
L

Luborka

7. 2. 2012 11:35
Re: Smutné to rčení autorky článku a nepochopení

Autorka to vystihla přesně, a podala hezkyR^Možná by pomohlo definovat pojmy jako zlozvyk,nemoc,závislost.Zlozvyk bude něco,na co jsme si zvykli a dělá nám to následně potíže(pokud pominu ty zdravotní,je tady dále nevraživost, nepochopení, neschopnost, prostě vše s předponou NE.To mluví samo za sebe. Nemoc je neschopnost zbavit se všeho negativního, tedy toho co nám dělá potíže. Závislost je teké neschopnost, osamostatnit se , zbavit se potíží a  paradoxně příjmout právě to ne. Nikotín je sice droga, ale samotná nám neubližuje, pouze její užívání způsobuje neschopnost, závislost, nemoc, zlozvyk. Za to, že ji lidé užívají ona sama nemůže. Kouření, je dobrovolně počaté a závislostí končící lidská činnost. Je to zlozvyk, nikoliv droga. No a jediný problém, který lidé mají je přiznat si svou slabost. To nás dělá nemocnými, neschopnými, závislými, agresivními,.... slepými vůči vlastním potřebám

1 0
možnosti
AT

Antonín, topič

7. 2. 2012 9:47
Pohádky?

Zajímalo by mne, odkud autorka ví, co se děje na kuřárně, kolik toho kdo vykouří a kdo tam jak dlouhou dobu stráví, pokud tedy není její funkce "dozorce kuřárny."

Jinak i během kouření lze pracovat, pokud člověk nedělá vyloženě u pásu.

2 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

7. 2. 2012 10:01
Re: Pohádky?

Když jsem k firmě nastoupila, zaučovala mne bývalá vedoucí oddělení (též dle ní nebylo v lidských silách zvládnout tuto pozici), která kouřila - viz článek a protože jsem jí byla několik dnů, jak se říká v patách, chodila jsem s ní z počátku i na tu kuřárnu - okamžitě jsem si ovšem uvědomovala, jak obrovská časová ztráta to je. Jak jsou tam lidi dlouho je patrné z elektronické docházky - průchody. A jak se tam během kouření pracuje? Probírají se tam informace typu, kdo kdy a s kým, kdo rozmazluje svoje dítě, kdo ze své dcery vychovává lempla, protože jí omlouvá každou absenci, kdo je debil, nebo kdo umí údajně nejlépe provádě felaci (nekecám), kdo je nechutně tlustej, kdo je nechutně hubenej, kdo smrdí a spousta dalších faaakt zbytečných věcí. Takže tak. :-)JG

2 0
možnosti
I

ilazila

7. 2. 2012 9:45
kuřáci

Karma.U ná se pracuje na dvě směny.Na první je z pěti lidí jeden nekuřák na té naší je z pěti lidí jeden kuřák/já to nejsem/.Tak si tipněte kdo má dříve vše hotovo a v klidu bez nervů?Jen na vysvětlenou jsme menší market

4 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

7. 2. 2012 10:02
Re: kuřáci

a o tom to je.:-) JG

1 0
možnosti
V

Vhelsing3

7. 2. 2012 9:17
Moc pekne

;-D;-D;-D;-D;-D To ze nekdo travi takovy cas v kurarne je jen vymluva, jak se vyhnout praci....;-D To je jen zneuziti toho,ze si jde clovek zapalit....

Jsem presel na elektroniku a i tak si jdu s klukama v praci na tu "kourovou"... hlavne jde ale na parminutovy relax od toho co me tam nahore zase ceka....Ale ne,ze budu travit x hodin mimo svuj pracovni stul a pak narikat,ze toho mam hodne.

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy