Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Q

quadro

30. 10. 2011 23:38
Ja si myslim ze je to kulturou, vychovou a mozna kdovi cim

Jinak hezkej clanek :-)

0 0
možnosti
KT

Ježikača

4. 9. 2011 1:09
je to ukrutný,

ale každý jsme fakt zodpovědný sám za sebe. je dobré, když na to přijdem. jedno, v jakým věku.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

15. 8. 2011 15:36
děkuji všem za příspěvky

:-)Jitka Gotterová

0 0
možnosti
TH

Gmurr

15. 8. 2011 10:12
muj pohled

Nevidim do vztahu vasich rodicu, ale muj osobni pocit je ten, zejkdyz nekdo demoluje byt, dceram nadava do sv**ni, je pak mozne, ze ho za to ten druhy tak akorat zesmesnuje a urazi kvuli tomuto?  Zvlast, kdyz ma celou domacnost a starost o deti jen sam na hrbu. Tot jen dojem. Jak se staral o domacnost otec, me napada? Nebo to delala matka ? Pokud ano, jak muze timhle stylem zivota jeste nekoho ponizovat ?

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

15. 8. 2011 15:38
Re: muj pohled

Obávám se, že to není tak jednoduché. jsem přesvědčena, že právě ponižování a zesměšnování je příčinou nikoli následkem:-/JG

0 0
možnosti
C

carolusI

15. 8. 2011 2:37
Velice rozumný článek.

Vztah je prostě hra pro dva. A pokud dopustíme, aby pravidla určoval jen jeden podle libosti, pak je lepší takový vztah rychle ukončit. Tím nemyslím přímo vraždu. Stačí vzít nohy na ramena a utíkat. A příště si dát pozor. Jenže lidé jsou nepoučitelní a opakují stejné chyby pořád dokola. A za chyby se platí a platí za ně i ti okolo, často právě děti.

0 0
možnosti
Š

Šach.mat

14. 8. 2011 22:04
Velice souhlasím s článkem,

zvláště se závěrem (úctu a respekt dávat, ale i požadovat).

A skvělá odpověď tomu ufňukanýmu ;-)R^

0 0
možnosti
JK

jankozeluh

14. 8. 2011 12:20
nesouhlas

http://plocova.blog.idnes.cz/c/205304/Do-kouta-s-tebou-milacku.html

ani tento blog ve mě nespustil lítost. i momentálně jsem citově znásilnován jinou ženou, která mi pokaždé tvrdí, že nechce vztah a do očí, že si se mnou hraje.

nezlobte se, ale ženy prostě násilí chtějí, jinak se asi nedají zvládnout, nebo už nevím (bohužel mohu vkládat jen jeden diskusní příspěvek)

0 0
možnosti
TJ

dory

14. 8. 2011 12:47
Re: nesouhlas

K první části vašeho příspěvku: Najděte si nějakou jinou, jste snad dospělý.

K druhé částí: Pokud si tohle myslíte, tak radši žádnou jinou nehledejte, ještě jí zkazíte život. Suma sumárum - soudě podle vašeho příspěvku, máte, co si zasloužíte. ;-)

3 0
možnosti
KJ

zpetak

14. 8. 2011 12:14
Hezky den.

Ani deset vysokych skol z psychologie a podobnych ved nedovede vysvetlit vztah mezi muzem a zenou. Vy jste popsala dva druhy mezilidskych rodinnych vztahu.

Muj pripad je treti druh. Po narozeni dcery jsem , jako vzorny otec, pomahal s domacimi pracemi, neb mimino vyzaduje celodenni pozornost. Po nejakem case mi manzelka rekla, zda-li jsem vubec chlap. Tak jsem polevil. Zase mi bylo receno, ze jsem lenoch. Vyvazenost jsem nenasel. Po revoluci jsem zacal podnikat. Rodina mela ( uz dve deti)slusne financni zajisteni.A jak to tak bylo, vetsinu casu spolklo to podnikani. Ale co se stalo. nasadila mi parohy s chlapem s minimalni mzdou.

Dnes jsem podruhe zenat a dekuji osudu, ze drivejsi periperie mi postavil do cesty nynejsi zenu. Vse spatne je k necemu dobre. Jeji a moje deti maji mezi sebou vynikajici vztah a take k nam. Lepsi to je nez poprve.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

14. 8. 2011 13:09
Re: Hezky den.

To je přesně ono, nefungující první vztah je pro nás obrovským ponaučením a lze z toho mnoho vytěžit ve vztahu druhém - jsem na tom stejně.:-)JG

0 0
možnosti
AN

TondaN

14. 8. 2011 11:54
cha chá

z hlediska muže stačí být nad věcí,nechat ženě paní nadidé a pana burhana, jít s ní denně na hodinku na procházku a zásobit ji oběživem.což dělám a jsem za to některými považován za podpantofláka.já si v tom rochním a přílévám oleje líčením jak doma musím povléct peřiny a pod...za to nemusím doma dělat nic vyjma oprav ,vyhazování nepohodlných návštěv a td..;-Djsme spolu čtyřicet let a už to asi doklepem i když se mi velmi líbí cizí děvčata/o něco mladší než vaše maminka,asi/;-D!howgh

0 0
možnosti
B

bajo.ano

14. 8. 2011 11:47
malý skromný dotaz,

;-D Vy se řadíte kam ? :-P

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

14. 8. 2011 11:51
Re: malý skromný dotaz,

dlouho jsem byla poslušná blbka;-)JG

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy