Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TondaN

1. 6. 2011 18:57
jo jo

jsem s tím srozuměn:-)

0 0
možnosti

Ježikača

8. 3. 2011 15:24
pěkná

historka. jak onu dámu představují kolegové svým manželkám a partnerkám?

0 0
možnosti

Jiittkkaa

10. 3. 2011 19:06
Re: pěkná

a proč by měli?:-)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

6. 3. 2011 18:53
Karma...

...i když...co je to ta...sexuální zdrženlivost? 8-o 8-o :-P

0 0
možnosti

Viki007

1. 6. 2011 20:13
Re: Karma...

tomu bys nerozuměl ;-D;-D;-).

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

3. 3. 2011 14:27
vtipně napsané

ano, jsou různé extrémy. Ale mě mnohem víc vyhovuje tento, protože tak nějak více zavání svobodou.

A na druhou stranu, když někdo využije svého práva i přes opakované upozornění dělat kravál a bordel třeba na schodišti v domě, kde bydlím, můžu využít svého práva rozbít mu hubu :-). (Hovořím samozřejmě o morálních, ne zákonných právech).

0 0
možnosti

Pepan A2

3. 3. 2011 13:13
Taky jsem rád, že jsme se posunuli.

Ta přemíra zadnic, stehen, poprsí a jiného mě taknějak nechává klidným, protože to je tak trochu daň za tu demokracii, ve které se nacházíme. Akorát nepochopím, jak může člověk, který nikdy neprožil dlouhodobější vztah, kecat do vztahu jinejm. To jde mimo moje chápání.

0 0
možnosti

sampis

3. 3. 2011 13:21
Re: Taky jsem rád, že jsme se posunuli.

To je přece úplně jinak. Prodej reklamy je založen na tom, že lidi sledují vatu. Vatu je třeba dělat tedy tak, aby lidi sledovali reklamu. A tedy přijde se za někým, kdo by mohl lidi zajímat a zaplatí se mu za to, že plácá co by mohlo lidi zajímat. Děláme to pro peníze ;-))

0 0
možnosti

stepulka

3. 3. 2011 12:52
:-)

Ciao Jitko, já jsem ráda, že jsme se posunuli ;-) !

0 0
možnosti

Jiittkkaa

3. 3. 2011 13:54
Re: :-)

Taky bych nechtěla souložit přes prostřiženou díru v silné bavlněné košili, ale, jak už zmínil jeden čtenář, nic se nemá přehánět;-)

0 0
možnosti

bloger-Vladimír Kroupa

3. 3. 2011 12:44
.

No jo, běháme ode zdi ke zdi a myslíme si, že se dostaneme ,,za ni" a že tam bude něco, co jsme ještě neviděli (nezažili atd...) R^

0 0
možnosti

Pepan A2

3. 3. 2011 13:14
Re: .

Za tu zeď se můžeme dostat, ale co tam?

0 0
možnosti

lomihnát

3. 3. 2011 12:30
Dobrý pohled na věc.

Nic se nemá přehánět. R^

0 0
možnosti

majja

3. 3. 2011 12:24
Moc hezký

článek. A ta sexuální příručka - bomba ;-D. Kam na to chodíte? Jinak samozřejmě karma.

0 0
možnosti

Jiittkkaa

3. 3. 2011 12:51
Re: Moc hezký

Podle téhle příručky jsem jela několik let, ale páč jsem zjistila, že z toho sexu nic nemám, zahodila jsem ji. Jo a taky je dneska těžko k sehnání silná bavlněná noční košile;-D;-)Díky za příspěvek JG

0 0
možnosti

Hroznej.puberťák

3. 3. 2011 12:16
Dobrá práce

;-D

Zajímalo by mě, jak se to vyřešilo s tím kolegou bouchačem, samo od sebe to asi neusnulo...

0 0
možnosti

Jiittkkaa

3. 3. 2011 12:55
Re: Dobrá práce

i ba jo, usnulo. Ale když byl minulý týden kolega na školení a oznámil odkud je, pravila prý školitelka s nadšením "Jééé, tam u vás dal někdo přes držku T, že jo?" i pravil skromně kolega "nóó,já". Na kuřačku se ale nezeptala;-D Díky JG

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy