Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

ladyevil_cz

24. 8. 2010 10:11
Něgdy je velmi těžkým...

...ale jedinný rychlým řešením...namalovat si obličej na xicht ;-)R^

0 0
možnosti
V

Vikina2

23. 8. 2010 15:50
Ještě že existují

i normální žencký :-P;-)  R^

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

23. 8. 2010 15:27
Dobrý den,

děkuji všem za zajímavé a veselé příspěvky - též jste mne moc pobavili. :-) Jitka Gotterová

0 0
možnosti
PM

jahusarekmaly

23. 8. 2010 8:02
Nehtíky

Něco málo k těm extrémním nehtíkům.Jednou jsem se stavil v KFC na občerstvení a vedle u stolu si pochutnávali na porci křidélek dvě takové ty rádoby krasomily s hroznými, dlouhými,zahnutými nehtíky.No řeknu Vám,to byla podívaná....

CHtěl bych je vidět v kuchyni při vaření nedělního oběda.Ale spíš bych asi  umřel hlady,než bych se dočkal.

Jinak OK.KarmaR^

0 0
možnosti
B

bembel.bembel

23. 8. 2010 7:09
Někde

sem zaslech, že se vytetovanejm kostrčím říká "k urví značka", dost výsižný R^;-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

22. 8. 2010 23:16
ačkoli se mi líbí,když je žena dobře upravená

a dbá o sebe........barbíny nejsou mou doménou. A vám karma. Pobavilo :-)R^

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

23. 8. 2010 15:26
Re: ačkoli se mi líbí,když je žena dobře upravená

To mne těší. Děkuji:-)JG

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

22. 8. 2010 23:13
.....

Jsme na tom úplně stejně, akorát já měla boty na podpatku pouze 2x v životě. :-))) Ludmila ;-D;-DR^R^R^

0 0
možnosti
A

Alice.K

22. 8. 2010 22:59
Nice

:-)Váš článek se mi velice líbil..Jen tak dál!R^

0 0
možnosti
MV

femmefatalegia

22. 8. 2010 22:43
:) :)

Vážená paní Gotterová, děkuji Vám, že Váš blog po přečtení vykouzlil na mé tváři úsměv :)

Zejména děkuji za kouzelnou větu: „Tak tydle svině už si v životě nevobuju.” Až bude nejhůř a budu mít na noze puchýř, vzpomenu si ... R^!!

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

23. 8. 2010 15:16
Re: :) :)

Tak to mne těší. Díky;-)JG

0 0
možnosti
P

philby

22. 8. 2010 21:57
super

Pěkně svižně napsané...... Buďte svá, máte u mne karmu jak Brno...... A stejně, sluší vám to tisíckrát víc než nějaké té umělohmotné barbíně! ;-)

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

23. 8. 2010 15:18
Re: super

Díky. To jste mne potěšil:-)JG

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy