Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

katlab

23. 6. 2009 20:07
no a abych nebyla za uplnyho vola...

...tak mi whisky a bourbony nechutnaly, dokud mi nekdo nestrcil pod nos Laphroaig a nerekl mi: cucni si, nech si to na jazyku a nadechni se pres zatnuty zuby.

Lagavulin taky stoji za hrich.

0 0
možnosti
KL

katlab

23. 6. 2009 20:01
jste uzasna

ja se nechci starat o cizi, ale vazne to tahnete uz roky? protoze mne osobne to trvalo par mesicu, nez jeden z nas zacal chtit vic.

0 0
možnosti
KL

katlab

23. 6. 2009 20:02
Re: jste uzasna

boze, ja jsem hovado, a musela jsem si precist diskusi, nez mi to cvaklo. Dobre mi tak

0 0
možnosti
P

paulahouston

11. 6. 2009 21:12
O))))))))))))))))

O))))))))))))))))))))

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

1. 6. 2009 0:53
moc hezké,

paní Jitko. Tohle já vůbec pít nemůžu, já jen vínečko, nejlíp bílé a taky nepohrdnu slivovicou..ráno vždycky poznám, jestli byla kvalitní. Funguje to. Mějte se.. Jana

0 0
možnosti
V

Vikina

1. 6. 2009 1:49
Re: moc hezké,

Jani, to si z Brna???? Jak ráno poznáš ..?? A to máš ještě blízko někde ke Kyjovu? Taková by měla poznat dobrou slivovici už jenom když vezme láhev do ruky, v nejhorším si kápnu do dlaně, rozetřu a čichnu, jestli to náhodou není z hrušek či meruněk., příp. jestli to (u té nejkvalitnější) vylepšily sběrem takových těch malých pláňat, co se trhaj někde na mezi. A teprve pak něco takového piju - tedy ještě ověřím, zda to má svých 50 až 53, no i 54%. Pak mě ráno nemůže nic bolet (teda pokud nemám žaludeční vřed :-P)

A vínečko jen bílé? No, jo, od Kyjova, tam je víno moc tvrdé, takže opravdu jen bílé.;-)

0 0
možnosti
RK

šedý vlk

31. 5. 2009 21:20
Hezké!

Máte pít dobré červené, po něm nikdy hlava nebolí :-). Když whisky, tak jedině kukuřici .

0 0
možnosti
ŠB

Štěpánka Bergerová

31. 5. 2009 19:29
Já to tušila

 ;-D skvělý !

0 0
možnosti
RL

Limburger

31. 5. 2009 14:27
Vtipné!!! :-)

Moc hezká metafora. Jinak, k těm všetečným radám níže a vůbec k úvaze o bolehlavech a nebolehlavech...Věřte zkušenému harcovníkovi. U vína na výběru hodně záleží (aneb není Muller jako muller, ve Vašem případě..apod...), u tvrdého je TO ÚPLNĚ JEDNO, ať už je to pálená kukuřice, rýže, švestky či meruňky. S výjimkou vinných destilátů, řekl bych, tam je to o něčem jiném. U kořalek zkrátka platíte jen za značku, ale když se Vám chce za Johnyho platit a myslet si o něm, že je tím pravým..proti gustu žádný dišputát, jak se říká. ;-)

0 0
možnosti
R

rulemaniac

31. 5. 2009 13:55
jedinej cistej chlast je SLIVOVICE !

po vsem boli hlava mimo slivecky :)

ale jinak Tullizm*dovo piti neni spatny samozrejme , ale Jameson je je taky dobrutka :)

ale vseho s mirou vazeni, vseho s Mírou :)

0 0
možnosti
O

olivita

31. 5. 2009 13:08
Hahaha

Nechala jsem se nachytatR^R^R^

0 0
možnosti
KP

Karel Polivka

31. 5. 2009 11:55
hihihi, pobavilo

díky R^

mmchdm, co moravská verze s Milerkou? :-)

0 0
možnosti
V

Vikina

1. 6. 2009 1:55
Re: hihihi, pobavilo

;-D taky si říkám, jestli původ tekutiny nepochází z Kladna - z uhlí se prý dají dělat různý věci ;-D;-D. Po Müllerce z JM by rozhodně nic nehrozilo - teda ono se všechno musí umět, nebo aspoň dodržet míra.

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy