Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

aadler

21. 6. 2009 12:56
Skvely

skoda, ze se vam tam neda dat karma, dal bych 3x

0 0
možnosti

hasmen

27. 5. 2009 8:12
Pro pobavení dobrý...

Máte tam sice pár "odborných" nepřesností a jednu pro mne nejasnost,ale dobrý ;-) PS.Klidně jste mohla ty pravé názvy "obcí" napsat ,všude je něco ;-D

0 0
možnosti

Jiittkkaa

27. 5. 2009 10:32
Re: Pro pobavení dobrý...

No však taky nejsem žádnej odborník, ale tu jednu Vaši nejasnost se klidně pokusím objasnit, tedy pokud budu vědět a když ne, tak si něco vymyslím;-)JG

0 0
možnosti

Radek Folprecht

26. 5. 2009 21:14
Jitko,

že nás taháš za nos. Vždyť ty zmiňované obce neexistujou ;-)R^

0 0
možnosti

Jiittkkaa

27. 5. 2009 7:03
Re: Jitko,

No vidíš, a ti naši hasiči se na mě zlobí i když jsem je práskla jen tak napůl a teď si představ, že bych to vybalila i s pravým názvem obce, to bych asi byla trhána na kusy;-)

0 0
možnosti

jana.krcova

26. 5. 2009 21:13
to je hezký,

vykouzlila jste mi úsměv na tváři a připomenula mi, jak jsem jela s kamarádem-dobrovolným hasičem na technickou prohlídku s jedním hasičským autem;-D Moc jsem si to užila a ještě dodávám, že ve vesnici, kde jsem žila do svých osmnácti let mají hasiči také plno aktivit;-D Mějte se hezky..JanaV

0 0
možnosti

26. 5. 2009 16:11
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS