Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

biggie

29. 12. 2010 14:14
souhlasím s autorkou článku

Úplně souhlasím s majitelkou článku,je to téměř bez chyby,takhle to opravdu funguje,je to novodobá otročina!!zaměstnanec si nemůže na něco stěžovat či téměř něco chtít od svého nadřízeného,to je potom téměř zločin!pracoval sem na Shellu,to je přece top firma,tenkrát nás bylo pouze 6 optimální počet je 8,takže sem pracoval téměř 4měsíce pouze noční a to sám což je samozřejmě protizákonné!!člověk tam odpovídá za spoustu peněz,celej shop..atd..měl sem za to dostat obrovské prémie od pana provozovatele,v životě sem neviděl ani korunu navíc,takže sem tenkrát toho pána málem fyzicky napadl,protože se okrádat samozřejmě nenechám!dnes bohužel je spousta provozovatelů čerpacích stanic,absolutně mimo mísu,sou to trosky co nemají s obchodem nic společného,nerozumí tomu a nedokážou slušně pracovat s lidma a vytvořit jim aspon nějáké solidní zázemí a samozřejmě odpovídající finanční motivaci..ale to už by slušnej a poctivej zaměstnanec chtěl opravdu moc!!

0 0
možnosti

Jiittkkaa

25. 3. 2009 19:20
Děkuji všem za zajímavé příspěvky

v diskusi.:-):-)

0 0
možnosti

ruzovy.svetr

25. 3. 2009 14:34
A proto tankuju u Lukoilu, který se k zaměstnancům

chová normálně. Prostě Shell, Tesco, Ahold, Liedl...:-©

0 0
možnosti

kopretina 2

25. 3. 2009 7:19
Ještě jednou můj názor

Milá Jitko,jestli jste zdědila moje tričko,tak buďte v klidu,netrpím žádnou kožní chorobou.

Ale za 1.nevěřím tomu,že všechny toalety byly během víkendu mimo provoz neboť ČS má 3 pisoáry a 6 kabinek a nikdy se nestalo,že by byly všechny ucpané.

2.nevěřím tomu,že by pan nájemce nechal za pokladnou dvě úplně nové pokladní,z nichž ani jedna neumí vydat PREMID jednotku.Jinak za pokladnou byl zcela jednoduchý návod na obsluhu a vím,že průměrně zdatná pokladní je s to pochopit obsluhu za méně než 2 hodiny.

3. vím,že každá čerpačka má i svého vedoucího,to mi chcete tvrdit,že nikdo z těchto lidí nemá během víkendu zapnutý telefon,aby s vámi řešil provozní problémy?

4.váš článek ve mě vyvolal dojem,že hledáte hlavně problémy a pokud Vám někdo šlápne na kuří oko,tak začnete kolem sebe kopat.Je mi Vás líto.;-(

0 0
možnosti

Jiittkkaa

25. 3. 2009 9:03
Re: Ještě jednou můj názor

Když se ucpe septik, tak jsou nepoužitelné všechny Wc - to ví každý. Na jedné z čerpaček dělal provozního šéf sám po té co jeho milenka, která to dělala šla na mateřskou a dalšího vyhodil pro neschopnost. Podle informací o tom, kdo tam po tolika letech skončil přede mnou mám dojem, že jste ta neschopná provozní, co jí musel šéf odvolat, protože skur..la co se dalo a zpět na pokladnu se nechtěla vrtátit, protože si chtěla hrát na šéfovou, tak radši dala výpověď. Toliko info od pana nájemce, ale nebojte, zaměstnanci o vás mluví hezky a můj muž, který Vás zná také. Takhle dopadne bohužel každý, kdo se snaží být loajální k šéfovi, který dosud o nikom ze zaměstnanců nemluvil hezky(za jeho zády samozřejmě). S tím tričkem jsem se Vás rozhodně nechtěla dotknout, byl to vtip. Mě Vám líto být nemusí, já alespoň vím na čem jsem:-/

0 0
možnosti

KartmenZino

24. 3. 2009 16:58
Také netankuji u Shellu

Dovolím si jednak souhlasit s článkem - může být možná lehce subjektivní, ale samotné skutečnosti, byť zkreslené, jsou prostě pořád ponižující a v dnešní době netolerovatelné - vhledem k jejich "neviditelnosti", kdy principy fungování ČS nemáte jako obyčejný běloch možnost zjistit, je jedinou možností ignorace takové ČS a polud jde o principy fungování celé sítě, tak ignorace i brandu jako takového (alespoň v rámci dané země).

Můj hlavní důvod, proč na Shellu netankuji, je ale asi rok starý a jmenuje se "nezávislý anonymní test paliv", kdy se zjistilo, že jednak ani prémiová paliva Shellu nejsou až tak prémiová, když lecjaké neznačkové palivo je alespoň v jednom atributu předčilo. Dorazila mne i rekace Shellu, který přiznal odlišnost paliv se stejným jménem prodávaných například v DE a CZ. Předal jsem kartu s MNOHA body kolegovi, který si tak jezdil asi 4 měsíce mýt auto do myčky a u této ČS mě už nikdy neviděli (ani na záchodě)...;)

Autorce samozřejmě přidávám karmu.

0 0
možnosti

dropa

24. 3. 2009 23:11
Re: Také netankuji u Shellu

Třeba to tak chtěj. (aby nebyl důvod volat instalatéra):-):-©

0 0
možnosti

twine

24. 3. 2009 15:37
U SHELLu netankuji

Hlavně kvůli jejich chování v Nigérii, viz film Jedovatý plamen,

http://www.jedensvet.cz/ow/2009/index2.php?id=24&idf=15287 .

Toto je další důvod. Je mi líto zaměstnanců, s kterými provozovatel takto jedná.

0 0
možnosti

jvmlok

24. 3. 2009 12:44
SHELL

Jak sleduju diskuzi, koukám, že Shell má opravdu schopný PR. Skoro jako Socani :):-©

0 0
možnosti

kopretina 2

24. 3. 2009 10:11
Můj názor

Váš článek,milá Jitko, jsem přečetla jedním dechem,ale musím Vám v lecčems oponovat.Také jsem pracovala na zmíněných čerpačkách a to 8 let,takže to určitě nesvědčí o tom,že by pan nájemce byl takový otrokář,jak píšete.Ani jednou se mi nestalo,že bych nedostala příplatek za svátek,sociální a zdravotní pojištění zaměstnavatel též řádně odváděl a pokud jsem měla nějaké přesčasové hodiny,tak mi je proplatil nebo jsem si je vybrala.Odešla jsem zhruba před rokem a to hrubá mzda činila cca 12.000 Kč bez příplatků,což je mzda obvyklá v obchodě.

Chování pana nájemce ke mně i ke všem ostatním zaměstnancům bylo vždy slušné.Je to člověk,který se nebojí práce a když bylo potřeba šel si stoupnout  za pokladnu nebo mu nebylo cizí vzít sekačku a posekat trávník kolem ČS.Je zajímavé,že se nezmiňujete o lidech,kteří tam pracují dlouhé roky a nemají potřebu odcházet.Práce na ČS není lehká,je to neustálý kontakt s lidmi a někdy musí člověk řešit i problémy,které nezavinil.Ale s tím každý musí počítat. 

0 0
možnosti

Jiittkkaa

24. 3. 2009 13:41
Re: Můj názor

To je pravda, dlouhé roky tam skutečně pracují cca tři lidé, kteří kromě toho, že mají zaplacenou i práci přesčas, dostávají také na rozdíl od ostatních zaměstnanců stravenky apd. Já mám svátky i práci přesčas nezaplacenou prokazatelně - moje výplatnice má vedení firmy a pochybení ohledně zdr. pojištění snad již dal zaměstnavatel dopořádku.  Mnoho lidí také tvrdí, že se pan zaměstnavatel hodně změnil a že dříve byly podmínky mnohem lepší a že to souvisí s tím, že potřebuje více peněz když má teď dvě rodiny. Škoda, že jsem ho nepoznala tak jako Vy, pracovala bych tam patrně dosud stejně jako ostatní.:-/

0 0
možnosti

P.e.r.y

24. 3. 2009 6:53
Po tlamě

Takovému ocasovi při první příležitosti někde pořádně rozbít hubu...

0 0
možnosti

hryhryhry

20. 5. 2009 11:27
Re: Po tlamě

Přesně tak, inspektoráty práce jsou na h.

Zlomený hnáty by to spravily.

0 0
možnosti

Jáosobně

23. 3. 2009 23:15
Už k nim nejezdím

Od té doby co v testech Shell dopadnul bídně, to jest nabízel obyč naftu za cenu premiové, jsem od nich nevzal ani litr a už ani nevezmu.(netvrdím že ta nafta je špatná)Je zajímavé že na SK, v DE a na západ od nás je to jinak.Prostě zde podváděj.Beru naftu v Hypernově, bó  ta samá cisterňa zásobuje i Shell.Docela by mne zajímalo zda po tom testu byl o naftu menší zájem než před tím.

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.asp?c=A080915_145641_automoto_fdv

0 0
možnosti

Fikos

24. 3. 2009 7:16
Re: Už k nim nejezdím

Mě hlavně dostalo to oficiální vyjádření Shellu,že je to vlastně v pořádku.Palivo určují s ohledem na trh a místní podmínky.To znamená krademe no a co:-©

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy