Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

alicew

28. 9. 2008 2:16
píšete hezky

děkuji za návštevu mého blogu...Alice WollmannR^

0 0
možnosti

Jiittkkaa

15. 9. 2008 19:41
Moc děkuji všem

za milé příspěvky a přeji pohodové dny. Jitka

0 0
možnosti

RBE_CZI

15. 9. 2008 15:34
Moc

hezke. Je mi poctou ze jsem byl inspiraci pro tak krasny clanek.

0 0
možnosti

Eva_Pallotto

15. 9. 2008 14:00
taky v zásadě bez komentáře

neb není co dodat ;-)

R^R^R^

0 0
možnosti

nyny.

15. 9. 2008 13:27
:-)

k tomu není co dodat

0 0
možnosti

plavuň

15. 9. 2008 12:28
Je to všechno,

jak píšete, pravda. Zvlášť tu poslední větu v článku pozlatit. Karma.

0 0
možnosti

Dan G.

15. 9. 2008 11:10
Karma

Dobrý den paní Jitko (doufám, že Vám toto oslovení nevadí), už jsem si říkal, jestli jste nějak nezanevřela na psaní na blog. Vidím, že ne a jsem rád. Vaše články jsou fajn a vždycky si je moc rád přečtu. Tenhle je také skvělý. R^

Mějte se hezky.:-)

0 0
možnosti

3lipy

15. 9. 2008 8:59
Jitko,

moje maminka říkala"za života vás potřebuji, na hrob mi chodit nemusíte". Občas na hrob zajdu a jsem ráda, že jsem si na ni za živa udělala čas-později žila u nás. DíkyVL.

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

15. 9. 2008 7:28
Krásné

Je to tak krásně napsané, že psát sem cokoliv jiného je naprosto zbytečné.V

0 0
možnosti

Vagabundinha

14. 9. 2008 23:01
Nádhera

Myslím, že moje maminka dostane k Vánocům Vaši knihu. Já jsem ji ještě nečetla (jsem v zahraničí), ale vím jistě, že když se Vaše texty libí mi, budou se líbit i jí. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x
Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy