Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MVK

aadler

23. 6. 2009 21:19
Diky

0 0
možnosti
MVK

aadler

23. 6. 2009 21:19
Diky

bylo to hezke cteni, ukladam si to na harddisk

0 0
možnosti
ZK

SID09

15. 8. 2008 7:50
V postatě pravdivé

Vašim úvahám vlastně není co vytknout. Pouze jedna maličost - trošku jste pozapomněla na sex. Muži ho mají většinou výrazně raději než ženy. A proto někdy dochází taky k problémům. Věčná migréna, dneska se to nehodí, možná zítra, mám zas nějaké problémy ...... ženou mnohé chlapy snížit tlak jinam.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

16. 8. 2008 10:24
Re: V postatě pravdivé

No, tomuto problému jsem věnovala článek VÝMLUVY takže jsem se nechtěla opakovat. Též máte pravdu, ale na druhou stranu nemusí být důvodem pouze nezájem o sex jako takový, ale jen o ten doma. Někdy totiž ženy riskují až příliš mnoho jen proto, aby si užily sexu jinde. Takže tak;-)

0 0
možnosti
AH

alex hart

14. 8. 2008 11:57
Tož tak, ...

Milý Vikino!

Protiklady jsou mnohdy vlastně v souladu.  V Emerice je in "tio give a head". Tady zase spíše jen podržet.  Jak je to tedy s tím harašením?

.

A včil mudruj!

0 0
možnosti
AH

alex hart

14. 8. 2008 11:59
Re: Tož tak, ...

Sorry, to patřilo pod diskusi |Ignorantky a Vikiny.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

13. 8. 2008 12:42
Děkuji všem za příspěvky

u těchto témat jsou vždy nejlepší diskuse.:-)R^Jitka

0 0
možnosti
AH

alex hart

12. 8. 2008 18:35
Úhel pohledu

o představě mužské pohody se vypráví jeden poněkud surový vtip.

Ideální manželka prý rychle dosáhne orgasmu a hned po něm se promění na několik bas vychlazených dvanáctek a partu kamarádů.

Ačkoliv jsem nikdy podobné touhy neměl (tj. po sexu chlastat s kamarády), přesto se mi ten vtip docela líbí. Je to samozřejmě taková silácká a rádoby chlapácká nadsázka, ale přitom dost jasně naznačuje zcela odlišné pohledy na život u muže a ženy.

0 0
možnosti
AH

alex hart

12. 8. 2008 18:27
Milá Jitko,

jestli si tohle všechno opravdu uvědomujete a nestálo Vás ta zkušenost přitom několik vlastních rozvodů, tak máte můj upřímný obdiv.

Skoro by se mi chtělo říci, proč nejste zrovna Vy moje žena. Ale současně mi v hlavě bliká i malé varovné světélko: Co když to má jen vyčtený z knih? A nebo když to opravdu všechno tak jasně vidí, jak hodně by asi se mnou manipulovala?

No to víte, je mi už po padesáti, do důchodu ještě daleko, a člověk už musí bejt vopatrnej. Ale představa dokonalé partnerky je opravdu lákavá.!!!

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

13. 8. 2008 6:59
Re: Milá Jitko,

Milý Alexi, vopatrnej buďte v každém případě, ale myslím že naprosto dokonalý parner či partnerka neexistuje. Trochu mě zaráží ta Vaše představa, že by nutně každá žena měla potřebu býti manipulátorkou. Ta zkušenost mě sice stála jeden rozvod, ale o to více si teď užíváme s mužem(též má něco za sebou) oba to nové manželství a jeden druhého absolutně respektujeme. Nikdo nevládne a funguje to. Jsme spolu skoro pět let a ještě nikdy jsme se nehádali ani na sebe nekřičeli(přísahám). To ale neznamená, že si občas neřekneme "v tomhle s tebou nesouhlasím, nebo nemáš pravdu, myslím si něco jiného".

:-)Děkuji za příspěvek a přeji krásný den Jitka

0 0
možnosti
V

Vikina

12. 8. 2008 17:47
Moc hezký článek

ani se mi nechce věřit, že jej napsala ženská. Tak doufám, Jituš, že Vás tady ty baby neukamenují.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

13. 8. 2008 6:43
Re: Moc hezký článek

Já myslím, že ne. Mně ty baby co přispívají pod mými články připadají celkem rozumné a nad věcí. Když ovšem nemluvím o belgické čokoládě - to je kapitola sama pro sebe.;-)Díky za příspěvek a přeji hezký den Jitka

0 0
možnosti
I

ignorantka

12. 8. 2008 17:02
mate pravdu a napsala jste to pekne.

ja rikam ve zkratce: muzi maji radi, kdyz jim zena vykouri, navari a moc nemluvi.;-DV

0 0
možnosti
V

Vikina

12. 8. 2008 17:51
Re: mate pravdu a napsala jste to pekne.

Iggy! Já snad špatně čtu, tam je snad překlep. Nevzniklo slovo harrasment právě v Emerice?

0 0
možnosti
P

philby

12. 8. 2008 16:44
hezké

Mně se líbila úvodní pasáž, kdy - omlouvám se pokud špatně parafrázju - žena na muže vysype co by "se" mělo doma udělat, a myslí tím, co by ON měl udělat, tj. vydělat, zaplatit, nakoupit, přivézt, poskládat, vybudovat atd..... ;-) Potom trochu chybí něco jako spolupráce, tj. že OBA musí udělat "cosi", a ne že jeden rozkáže a druhý bez odmlouvání plní.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS