Jitka Gotterová

Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy

Jitka Gotterová

Já, moje máma a náš virtuální svět

S mojí mámou to bylo vždycky těžké. S tátou se rozvedla, když jsem byla ještě malá holka a její další tři partneři vzali nohy na ramena sotva si stihli vybalit. Ale jo, proč to nepřiznat. Utekli. Všichni. Však mě už taky kolikrát napadlo sbalit si těch pár švestek a jednou pro vždy zavřít dveře zvenčí. Jenže tady je malý brácha, kterému jsou dva roky, a já vím, že ho tu s ní nechat nemůžu. S ní a s těmi jejími záchvaty vzteku a vymyšleným světem.

21.8.2014 v 12:17 | Karma: 22,46 | Přečteno: 1755x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Všechno je o papírkách Pavlíku !

29.5.2008 v 20:04 | Karma: 15,68 | Přečteno: 2126x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Úsměv

Málem jsem zapomněla, že.....

27.4.2008 v 15:33 | Karma: 19,42 | Přečteno: 2784x | Diskuse| Osobní