Jitka Gotterová

Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4466x

Seznam rubrik

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy

Jitka Gotterová

Jak a proč se ze mne stal myslivec

O tom, že je můj manžel myslivec jsem se dozvěděla po zhruba třech letech manželství, kdy jsme se přestěhovali z města do jedné zapadlé vísky na severu Čech. Najednou vytáhl ze své truhly (kam jsem mu nikdy nevlezla, neb jsem respektovala jeho soukromí) brokovnici. Koukala jsem, jako tele na nová vrata, kde se u nás vzalo něco, z čeho se dá doopravdy vystřelit.

14.11.2011 v 12:47 | Karma: 21,70 | Přečteno: 2813x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Vánoce u našich nebo u vašich?

Tak jsme se tak zrovínka minulý týden bavily s jednou kolegyní v práci, kterou mám fakt ráda, protože to je taková ta člověčina, co by se roztrhala, aby mohla komukoli pomoci, o Vánocích.

11.11.2011 v 2:33 | Karma: 26,11 | Přečteno: 2349x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Kde nic není ani smrt nebere!

.........................................................................a věřte tomu, že pan Paroubek to taky ví.

30.4.2010 v 21:28 | Karma: 20,57 | Přečteno: 2316x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Bacha, u soudu v Liberci můžou soudci lhát, jako když tiskne!

Ukážete hafo dokumentů, dokazujících, že soudce lže, a hle ono je to v cajku. Fakt. Mám to černé na bílém, potvrdil mi to místopředseda soudu.

30.12.2009 v 6:02 | Karma: 36,67 | Přečteno: 5466x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Znásilněný blogový román aneb Jak se chudák Božka v hrobě obrací

Autorem první kapitoly románu je Michal Viewegh; vaším úkolem je nápaditě, ale současně co možná přirozeně rozvinout její děj - to jest napsat další epizodu ze života Katky, hlavní postavy celé knihy.

30.8.2009 v 21:00 | Karma: 18,78 | Přečteno: 2567x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Srdce domova - kapitola druhá: Co kdyby

Šéf dneska ještě nedorazil, a tak sedím v prodejně nábytku Srdce domova sama. Trochu mě začíná bolet hlava.

19.8.2009 v 19:09 | Karma: 12,49 | Přečteno: 1461x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Modlitba za sežraného psa i to ostatní

Už je tomu víc jak deset let, co jsem poznala Fandu. Já měla tenkrát čerstvé zkoušky z myslivosti a začala jsem vést kroužek pro děti u nás na vsi. Fanda byl nimrod už hezkých pár let a vedl myslivecký kroužek pro děti v sousední vsi, a tak mi navrhl, abychom ty naše zájmové činnosti spojili. Souhlasila jsem.

16.8.2009 v 19:00 | Karma: 23,94 | Přečteno: 2374x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Srdce domova - kapitola první: Z deníku smolařky

Stojíme venku pod markýzou, kouříme a mlčíme. Usrkávám horké kafe. Spala bych až bych brečela a žaludek mám jako na vodě. Věděla jsem, že to tak dopadne. Ve všední den už nechlastám, přísahám, již poněkolikáté, sama sobě, marně.

5.8.2009 v 18:50 | Karma: 9,47 | Přečteno: 1340x | Diskuse| Ostatní

Jitka Gotterová

Princezna Serepecky

Když jsem byla ještě malý škvorejš, trávila jsem většinu času se svým dědou Štěpánem a babičkou Aničkou. Bylo to ještě v dobách hluboké totality, kdy chodili babičky a dědečkové do důchodu o mnoho mladší, než je tomu dnes, a také si rodiče pořizovali děti tak nějak dříve.

19.5.2009 v 10:00 | Karma: 29,83 | Přečteno: 2942x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Jó, chybama se holt člověk učí.

A někteří je dokonce znovu a znovu opakují, jsou takzvaně neponaučitelní, truhlíci jedni.

21.12.2008 v 22:47 | Karma: 10,29 | Přečteno: 2029x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Kdo si hraje nezlobí(se)!

Proč si dospěláci tak málo hrají? Že bychom se styděli, nebo to neumíme, jsme líní a nebo nám jenom nedochází, že to potřebujeme? Stějně jako děti. A nebo nás k tomu prostě musí někdo dokopat?

24.11.2008 v 9:12 | Karma: 18,70 | Přečteno: 1759x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Jak jsem se stala hostinskou

Povídka

4.8.2008 v 8:14 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2233x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

V zajetí samoty

„Ne, maminko, ne, prosím, ne, já už to nikdy neudělám, už budu hodná, slibuji, prosím, prosím, já...." Dveře se zavřely, v zámku zarachotil klíč. Lomcovala klikou, bouchala sevřenými pěstičkami a kopala do dveří „maminko, maminko, ma- min- ko, ma-min-ko, ma-min-ko." Klapání maminčiných pantoflí o schody se vzdalovalo, bouchly dveře vedoucí ze suterénu domu do bytu a rozhostilo se ticho.

22.6.2008 v 14:53 | Karma: 32,10 | Přečteno: 4358x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Šněrovačka zvaná konvenční způsob života.

Co znamená nekonvenční způsob života? Vybočit z řady, dělat věci a myslet jinak, než se od nás očekává. Nerespektovat ustálený způsob jednání, společenské pravidlo, zvyklost, běžnou praktiku. Být za každou cenu svůj, být sám sebou - to je nekonvenční způsob života.

9.6.2008 v 16:53 | Karma: 32,82 | Přečteno: 3744x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Bouřka

Lyricko, epicko, romantický příběh.

26.5.2008 v 10:40 | Karma: 30,98 | Přečteno: 4331x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Burani

„Ty vaďo a co tam teda děláš ? "

16.4.2008 v 19:18 | Karma: 42,07 | Přečteno: 8308x | Diskuse| Osobní

Jitka Gotterová

Ke kartářce ? Ale jo, výsledek je stejně nejistý, jako u kadeřníka.

Postěžovat si u kartářky je mnohem více neškodné, než si postěžovat u sousedky či kamarádky u kafíčka. Kartářka nás nesoudí, neodsuzuje a když za námi zavře dveře, jsou jí naše problémy ukradené a máme tudíž jistotu, že nám je již zítra nebude pomáhat řešit celá ulice.

14.4.2008 v 7:42 | Karma: 16,13 | Přečteno: 1667x | Diskuse| Osobní