Moje knihy

Jitka Gotterová

Proč vznikla kniha mantinely

Dlouhou dobu jsem poukazovala na nešvary ve firmě zcela marně, tak jsem o tom začala psát na svém blogu v rubrice Veselé příhody z práce, a bylo zle. „Jitko, lidi se mi tady v kanceláři svěřují, že vás doslova nenávidí za to vaše psaní,“ pravil ředitel, když si mě zavolal do své kanceláře. „Ale vždyť nikoho nejmenuji, ani název firmy nezmiňuji,“ oponovala jsem. „Ale vždyť přeci každému dojde o kom to je,“ reagoval ředitel. „To je ale jejich problém, ne můj. Někdo kritizuje na kuřárně, já píšu,“ trvala jsem na svém.

14.11.2013 v 21:38 | Karma článku: 8.85 | Přečteno: 728 | Diskuse

Jitka Gotterová

Mantinely – moje čtvrtá kniha

Při psaní románu Mantinely jsem se, stejně jako ve všech mých ostatních knihách či článcích na blogu, nechala inspirovat životními zkušenostmi, zážitky, postřehy.....

17.9.2013 v 17:48 | Karma článku: 5.84 | Přečteno: 490 | Diskuse

Jitka Gotterová

Krasotinky ve světě duchů

Když bylo mému synovi zhruba sedm, osm let, trápila ho myšlenka, co se stane s člověkem po smrti a jednoho dne mi položil před spaním několik otázek: „Co bude až umřeme?” „Bolí smrt?” a při vyřčení otázky, zda z nás opravdu vůbec, ale vůbec nic po smrti nezbyde, na mě zoufale vytřeštil ta svá kukadla a já viděla, že má slzy na krajíčku.

29.4.2009 v 17:00 | Karma článku: 9.18 | Přečteno: 1669 | Diskuse

Jitka Gotterová

Lidé jsou různí

Člověk se plně projeví, teprve když změří své síly s nějakou překážkou. A věřte, že i mezi lidmi se najde ČLOVĚK!

11.1.2009 v 11:15 | Karma článku: 12.90 | Přečteno: 2174 | Diskuse

Jitka Gotterová

Tak jde život - moje první kniha

Prostě jsem ty svoje velmi nevšední, podivné, ulítlé a pro mnoho lidí nepochopitelné zážitky hodila na papír. Vzhledem k tomu, že jsem již od dětství tak trochu jiná než ostatní, což mi bylo často vyčítáno, nebudu se ani zlobit, budete-li mne považovat za blázna. Na druhou stranu, kdo může zodpovědně posoudit, co, nebo kdo, je či není normální? Až budete mít za sebou to, co já, hned tak vás něco nezaskočí, to mi věřte.

6.7.2008 v 22:28 | Karma článku: 13.82 | Přečteno: 2731 | Diskuse
Počet článků 169 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4450

Co na srdci, to na jazyku, neboli huba nevymáchaná. Na tomto blogu publikuji pouze svoje vlastní názory,pocity a postřehy, které nemusí být totožné s těmi vašimi.Každý zkrátka vnímáme svět kolem nás po svém. To, že mají lidé rozdílné názory neznamená, že se nemohou respektovat. Kliknutím na fotografii či jméno nad ní se zobrazí další články autora. Moje knihy TAK JDE ŽIVOT, LIDÉ JSOU RŮZNÍ, KRASOTINKY VE SVĚTĚ DUCHŮ a MANTINELY (k jejichž napsání mne inspirovaly osobní zážitky ve velkoobchodu MAKRO) lze objednat na knihy.gotterova@seznam.cz, http://www.stahuj-knihy.cz/,http://knihy.abz.cz/ a nově také v Kanadě a USA www.czech-books.com
Moje knihy na iDNES.cz - Knihy.iDNES.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Oblíbené knihy

více